Tinto Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 (bewerkt) Goede morgen dagpact Tinto schrijf me uit niet gehaald 6 augustus 2017 bewerkt door Tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 5 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 4 dagen droog achter de rug, straks de tent opzetten en vanavond bbq buurtfeest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Goedemorgen frummers. Een voorzichtig zonnetje en windstil. Het lijkt er op dat het slechte weer voorlopig even weg is getrokken. Gisteren lag er een smalle reep water over Friesland en volgens mij hebben we hem helemaal over ons heen gehad Het wordt vast een mooi dag... Een hoop te doen, geeft niet. Maar eerst een bakje. Markuana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuana Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Goede morgen dagpact Tinto Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Voor Bor, kun je je vastzetten aan het dagpact..... Gazel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Jij ook een goedemorgen Mark... Markuana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuana Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Dankjewel Yvonne, jij ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Goedemorgen. Koffie graag! Dagpact: Tinto Mark Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Morgu Lars Las dat je goed geslaagd bent gisteren, mooi man. Je bent er klaar voor dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Ja wat dat betreft wel gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 En verder gewoon afwachten. Je druk maken over wat kan komen of wat fout of goed kan gaan heeft geen enkele zin hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Goedemorgen allemaal Ouderwets stil hier zo s morgens vroeg. Duiven, wat andere vogels,heel in de verte een trein die slechts de stilte benadrukt .....en verder niets. Geur van kamperfoelie hangt zwaar in lucht. Nog even, dan Is dat ook uitgebloeid en nemen de herfstgeuren het over. Een fijn begin van de dag. Koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Gisteren een klein confronterend momentje: Mijn oude moeder belde over de uitnodiging voor de verjaardag van het jongste kleinkind. En gebruikte daarbij naam van de hond voor het kind. Gek genoeg (??) kan ik beter met haar omgaan nu ze wat evidenter verward is. Hard, maar waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Goedemorgen, hier heel kalm rustig weer. Vandaag druk zijn met niets doen ha.. Morgen finale! Markuana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Heerlijk hè die stilte Joop? En de kamperfoelie maakt het compleet.... Nog even geen herfst hoor, ben ik nog niet helemaal aan toe, ook al is dat eigenlijk mijn favoriete jaargetijde. Nog even een beetje zomer.... En ja, begrijp helemaal dat het contact hebben met jouw moeder op deze manier iets makkelijker wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Morgen de finale van het 'niets doen' Toinemans? Ook goedemorgen overigens.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Goedemorgen forumleden Dagpact: Tinto Mark Lars Momentum Mooie zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 goeiemorgen frummers. Mark welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Goeiemorgen Regen drupt op mijn glazen dakje...schrijfopdracht klaar. Nu ontbijt en krantje en dan.... Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Goededag allen, we gaan weer weg vandaag. Naar het tweede adres. Daar ken ik me toch een goed ijsadres.... ach, ach, ach. Nu heb ik heel veel geluk met het weer. Dat is niet zo ijsuitnodigend, dat is weer goed voor mijn noodzaak tot afvallen. Ook in verband met klachten voet die ervoor zorgt dat wandelen moeilijk gaat. Ik zie een win-win-situatie dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gazel Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Goedemorgen iedereen!!! Heerlijke koffie Yvonne Heb zojuist bij de plaatselijke bakker vers fries suikerbrood gehaald. (We zijn hier nog tot maandag) staat op tafel. Neem allemaal gerust....de roomboter ernaast is ook heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Goeiemorgen, over welke zomer hebben we het? Hoe grappig is het dat mensen nu zeggen och het maakt me niet veel uit, liever dit weer dan de hittegolf in het Zuiden. Ai ik mis de zon.. never mind genoeg te doen. Super Lars dat je je spullen hebt gevonden bij de Ikea .. Ikea en inderdaad de dekbedhoezen. Ik wens iedereen een lekker nuchtere en gezonde dag ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Laat in slaap gevallen, dus ook laat wakker. Ik hoop op een redelijke dag vandaag. Eerst maar eens een lekker bakje koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden