Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 augustus


Tinto

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Een voorzichtig zonnetje en windstil. 
Het lijkt er op dat het slechte weer voorlopig even weg is getrokken. 
Gisteren lag er een smalle reep water over Friesland en volgens mij hebben we hem
helemaal over ons heen gehad :P
Het wordt vast een mooi dag... 
Een hoop te doen, geeft niet. 
Maar eerst een bakje. 

post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Ouderwets stil hier zo s morgens vroeg. Duiven, wat andere vogels,heel in de verte een trein die slechts de stilte benadrukt .....en verder niets. Geur van kamperfoelie hangt zwaar in lucht. Nog even, dan Is dat ook uitgebloeid en nemen de herfstgeuren het over.

Een fijn begin van de dag. Koffie. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren een klein confronterend momentje: 

Mijn oude moeder belde over de uitnodiging voor de verjaardag van het jongste kleinkind. En gebruikte daarbij naam van de hond voor het kind.

Gek genoeg (??) kan ik beter met haar omgaan nu ze wat evidenter verward is. Hard, maar waar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk hè die stilte Joop? 
En de kamperfoelie maakt het compleet.... 
Nog even geen herfst hoor, ben ik nog niet helemaal aan toe, 
ook al is dat eigenlijk mijn favoriete jaargetijde.
Nog even een beetje zomer.... 
En ja, begrijp helemaal dat het contact hebben met jouw moeder op deze manier iets makkelijker wordt... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goededag allen, we gaan weer weg vandaag. Naar het tweede adres. Daar ken ik me toch een goed ijsadres.... ach, ach, ach. Nu heb ik heel veel geluk met het weer. Dat is niet zo ijsuitnodigend, dat is weer goed voor mijn noodzaak tot afvallen. Ook in verband met klachten voet die ervoor zorgt dat wandelen moeilijk gaat. Ik zie een win-win-situatie dus. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, over welke zomer hebben we het? Hoe grappig is het dat mensen nu zeggen och het maakt me niet veel uit, liever dit weer dan de hittegolf in het Zuiden. Ai ik mis de zon.. never mind genoeg te doen.

Super Lars dat je je spullen hebt gevonden bij de Ikea .. :heart:Ikea en inderdaad de dekbedhoezen.

Ik wens iedereen een lekker nuchtere en gezonde dag ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...