Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 augustus 2017


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Ook herfst in Gelderland... vandaag inpakken en wegwezen. Morgen naar ander vakantieadres.

voel me gelukkig rustiger dan de laatste twee dagen. Dat is mooi. 

Fleurtje, hoe is het met jou? Veer onrust op het werk na overlijden collega? Ben jij er veel mee bezig? :heart:

Lars, de kleine diepvries prinsessencakejes zijn ook zo lekker! Misschien wil dochter die wel mee. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen medestrijders ;) <

 Na twee jaar afwezigheid kom ik weer terug op dit mooie forum. Misschien dat oudgediende mij nog kennen als mark. Voor de anderen zal ik mij even voorstellen. Ik ben dus Mark, 44 jaar. 1 dochter en een schat van een vriendin. Worstel al sinds mijn 18e met verslavingsproblemen. Ben twee jaar hier weggeweest omdat ik weer aardig afgezakt was, en de leden hier dus niet lastig wilde maken met mijn dronken gepraat en zelfmedelijden. Heb besloten het toch weer te gaan proberen om de drank te laten staan ( mijn roker niet want dat is mijn slaapmiddel) . Zal wel even paar dagen trillen worden, maar overleef ik ook wel. Gelukkig staat mijn vriendin me bij. Ga proberen jullie elke dag weer een ontbijtje te brengen met koffie en thee. Gr Mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug Mark. 
En ja, ik herinner me je nog vaag, we hadden Marq en Mark, Marq was van de klassieke muziek als ik me goed herinner. 
Jouw oude naam bestaat nog steeds, waarom heb je een nieuwe genomen? 
Maar goed dat je de draad weer oppakt, denk dat het thuisfront daar wel erg blij mee zal zijn.... 
Koffie en thee zet ik hier al een dikke 7 jaar neer, die mag je achterwege laten hoor.
Maar hoop dat je hier de steun vindt die je nodig hebt... 
En jaaaaa  'we'  zitten in de finale.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika, it sucks. Toen ik binnenkwam maandag passeerde ik zijn bureau. Zijn waterfles stond r op. Ik weet niet wat vreemder was. T r zien staan of zijn collega t een uur later in de doos zien stoppen. R wordt over gesproken op de vloer maar t wordt in t zelfde tempo ook weer opzij geschoven  (in de mooie zin van t woord). 

Ik zit mee op die golf. 

Er ligt een rouwboek beneden. Dagelijks moet ik t lokaaltje passeren. Eén keer heb ik binnengekeken. Nepkaarsjes en een grote foto. Nope, can not do..

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dagpact:

Lars 

Tinto 

Momentum 

Reacher

Spirit

Bor

Herstel

terug van de huisarts. Goed gesprekje gehad. Goede adviezen voor het weekend. En afgesproken als ik weer word geplaagd door erge pijn op de borst en daardoor al dan niet angstig of onzeker ,ik maandag me nog weer meld. En voor nu zo nodig medicatie voorgeschreven gekregen. Ik voel me een beetje sterker hierdoor. En voel me "gehoord".

Vanmiddag met regiotaxi naar de brijdergroep. Fijn dat ik die taximachtiging heb, zodat ik toch kan gaan. 

Ieder een fijne dag verder. En dank voor jullie steun gisteren. 

Tis dat ik geen plaatjes kan plakken Lady Jane, anders kreeg je groot boeket van mij. Wat een voorbeeld ook voor mij. Het kan! Daarom dan maar even zo::rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Bor, te lang te veel. Dus nu blij dat e e a duidelijk wordt en er wat mee gedaan wordt en ik gehoord word. Zal me zeker ook gaan helpen in de strijd tegen de alcohol. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Hier is een storm(pje) langs geweest die lekker veel hemelwater heeft gegeven. Ik kan nu buiten zitten wakker worden en het niet meteen warm hebben: heerlijk.

Lady Jane, een mooie dag, geniet ervan:present: :rose::heart:
Fleurtje, confronterend. Sterkte:rose:
Iedereen succes en plezier vandaag en sterkte voor degenen die het nodig hebben.

Dagpact:

Lars 

Tinto 

Momentum 

Reacher

Spirit

Sita

bewerkt door Sita2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...