Lars Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Goedemorgen allen. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Goedemorgen frummers vanuit een regenachtig en druilerig Friesland. Binnen brandt de lamp en staan koffie en thee klaar. 3 augustus.... ik ga er van genieten.... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Goedemorgen Yvonne. Lekker koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Goedemorgen Lars. Iedereen weer aan het uitslapen geloof ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Is het ook weer voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Hm, ja, maar lekker alles tegenover elkaar open is nu ook wel lekker. En de kleuren van de tuin worden zoveel intenser als het regent, vind ik ook zo mooi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Dat is waar. Maar lekker buiten kunnen zitten is ook fijn. Ik hoop op een mooi najaar waar ik heen ga kan ik fijn buiten zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Heerlijk Lars, zal voor je duimen. En inderdaad, buiten zitten of bezig zijn is ook heerlijk. Ben je er al een beetje uit wat je voor meubels kiest uiteindelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 1 uur geleden zei Lars: Goedemorgen allen. Dagpact: Lars Tinto Goede morgen Lars en Yvonne ik heb idd lekker uitgeslapen en ook een goede nachtrust het is druiliger maar eerst een kopje koffie om wakker te worden en dan klein ommetje met de honden Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Ja ik wil een eettafel en een klein tafeltje met een relaxstoel en nog 2 stoelen. Een kast om spullen op te zetten en op te bergen en een tv kastje. Ook een nieuw bed met nachtkastje Reacher en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Goedemorgen Tinto,Mooi dat je zo goed geslapen hebt. Ik wacht nog een klein uurtje voor ik met de hond uitga, dan zou het droog moeten zijn.... Klinkt goed Lars. Ik denk dat het helemaal mooi gaat worden straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Goedemorgen, hier is het gelukkig droog. Veel succes en plezier vandaag Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Ik ga morgen op stap Suikertje. Hoe ging het gisteren met jou wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 O sorry Lars, dacht dat je vandaag ging. Ging gisteren nog niet echt beter, vandaag weer nieuwe dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Hier in Limburg is het nog donker van de grijze wolken maar ik gok het erop ga met de honden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Vervelend suikertje hopelijk vandaag een betere dag e als je misselijk blijft toch weer naar de huisarts misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Hoop dat je nu toch echt snel op gaat knapper Suiker. Heb je inmiddels al naar de nieuwe woonplek gekeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Ik blijf lekker zitten waar ik nu zit Yvonne, wil even geen veranderingen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Goedemorgen forumleden Veel wind in het noordwesten. Dagpact: Lars Tinto Momentum Mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 SnotterdesnotterGoeie morgen mensen. Last van loopneus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Beterschap Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 (bewerkt) beterschap Bollewops♥ 3 augustus 2017 bewerkt door moderator kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Goeiemorgen. LJ ik schrik me rot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Goedemorgen, zon en harde wind. Op verzoek dochter naar zwembad buiten. Is heel mooi hier. jowan, ik hoop dat het je goed gaat. Merk dat ik me zorgen maak, maar misschien is dat niet nodig. Dat hoop ik maar. Bolletje, beterschap. Wij gaan hierna nog naar een andere plek, maar de weersvoorspellingen zijn bepaald niet best. Aan de andere kant. De voorspellingen kloppen ook vaak niet. fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 3 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2017 Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden