Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 juli


Tinto

Aanbevolen berichten

Lars, pas je wel op? Ik ben persoonlijk heel voorzichtig met het toevoegen van mensen hier op mijn account. Tenslotte ken je de mensen hier niet. Bovendien heb ik niet alleen vrienden te vriend maar ook collega's en familie. Ik moet er al serieus op vertrouwen, wil ik dat doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei fleurtje:

Lars, pas je wel op? Ik ben persoonlijk heel voorzichtig met het toevoegen van mensen hier op mijn account. Tenslotte ken je de mensen hier niet. Bovendien heb ik niet alleen vrienden te vriend maar ook collega's en familie. Ik moet er al serieus op vertrouwen, wil ik dat doen. 

Ja, eens Fleurtje.  Voor mij is dat hele Facebook een gedoe, maar ja, er weer vanaf doe ik nu ook weer niet. Bovendien wil ik wel vrienden worden met mijn kinderen als ze straks een account hebben...!

Inpakken zo en dan gaan. We gaan naar 'om de hoek' , blijven in Nederland.  Dus zijn er snel. Toch een nieuwe wereld. Fijn.

gisteren plekjes laten weghalen bij de dokter. Twee door de zon aangetaste plekken op mijn gezicht, zie er nu wat roodgevlekt uit....

ben dolblij ons huis te ontvluchten doordat hier ivm het vocht de situatie niet fijn is. Daar wordt aan gewerkt, maar ik ben niet graag thuis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom ik even mooi op tijd! Een afwasborstel :)

@Lars je had de goede..maar ik ga je niet als 'vriend' accepteren omdat ik met fb erg voorzichtig omga. Niet om jou dus! Qua werk/privacy etc hou ik het graag beperkt.

groeten uit prachtige Scandinavië!

Zweden was prachtig, nu Noorwegen en maandag met boot terug naar Denemarken. Tot nu toe goed weer gehad!

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Herstel,

Wat naar voor je. 

Goeie raad als..acceptatie, zennnn enzo  daar heb jij nu niet veel aan.

Je zit al in angst en sombere gevoelens, een vicieuze cirkel waar je in terecht komt. Naar voor je. Fijn dat je vrienden in de buurt hebt. En ik begrijp dat je denkt: toch te gek dat ik daar zou gaan slapen..maar kan natuurlijk ook even lucht geven. Ik heb zelf geen ervaring met overlast in een flat...maar is er niet iets als een bewonersvereniging? Of beheerder waar je terecht kunt? Kan me voorstellen dat meer mensen hier last van hebben. Is er reële dreiging voor je? Dan kan ik me voorstellen dat politie ook een rol kan spelen? Wellicht zijn er hier ervaringsdeskundigen met overlast die meer tips hebben.

Verder ben je natuurlijk heel gevoelig, droog, nuchter...en komt alles extra binnen (dit vul ik in naar eigen ervaring...) Maakt het extra moeilijk als de omgeving niet meewerkt. Wel heel knap van je dat doorzet. Ofcourse lost drank het probleem niet op...super dat je hebt gebeld...verder heb ik alleen een :heart: voor onder je riem.  Probeer niet te veel te balen....ja, makkelijk gezegd. En hou het droog. Sterkte.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Voor de rest gaat het goed met mij. Ik realiseer me nu ook ineens, dat alcohol en AD totaal niet samen gaan en dat ik daardoor, als ik heb gedronken, zo enorm ik een zwart gat val.

Ik ben dan dagen van streek en dat wil ik mezelf gewoon niet meer aandoen. Ik voel me nu gewoon goed en stabiel worden.

1) wat super om je zo te lezen Spirit!

2) dit stuk is zo herkenbaar voor mij; ik realiseer het me niet ineens zoals jij maar weet dat het zo werkt. Het trekt je naar de meest duistere diepten.... brrrr... Ook ik wil daar niet meer terecht komen! 

bewerkt door Sita2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, lekker beetje uitgeslapen. Wat een gezellige drukte hier. Manlief is vrij en we gaan straks heerlijk onder water en genieten van het moois van de zee. Mijn ultieme manier van tot rust komen. Er zijn maar weinig dingen die me zo ontspannen.

Lika: fijne vakantie!
Lars: FB heeft een hulpcentrum die ik voor de meeste vragen erg handig vind: je klikt rechts bovenin op het vraagteken en typt in: Vrienden vinden en dan krijg je meerdere opties met uitleg. 

Iedereen een fijne dag vandaag en sterkte voor wie het nodig heeft.

Dagpact:

Tinto

Lars

Reacher

Sita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Herstel,

Wat een gruwel zulke buren!

Zijn er meer buren die er last van hebben? Misschien kan je samen meer bereiken?

ik snap dat je er gek van wordt! En dan lijkt alcohol een prettige demper...heet niet voor niks verdovende middelen.

Heel goed dat je er toch tegen vecht en niet gaat drinken. RESPECT

Wens je super veel kracht en ook rust:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg net slecht nieuws.
Collega's probeerde me al een paar keer te bellen maar ik had het niet gehoord. Ik zag het een uurtje geleden en belde terug.
Collega die bij ons op de vloer zit heeft vannacht zelfmoord gepleegd. Hij was al een tijdje in ziekteverlof. Ik had ook niet zo veel contact met hem omdat hij heel op zichzelf was maar we hadden wel niet zo lang voor hij in ziekte ging hard moeten lachen om iets heel stom dat ik dan weer zei. Ik heb me een paar keer afgevraagd waarom ie zo lang wegbleef maar er verder niet over doorgevraagd.
Nu denk ik dat ie vast niet echt lachte toen. Dat ie droevig moet zijn geweest vanbinnen.
Hij was 31 jaar. Vandaag is zijn verjaardag.
Ik vind het verschrikkelijk triest dat ie zich zo alleen voelde. Dat moet wel haast.

Te denken dat we misschien elke dag wel iemand tegenkomen die zich zo voelt en waar we gewoon voorbij lopen. 

 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Fleur, wat in - en intriest dit. Zo erg. Dat iemand zoooo in de put kan zitten en geen kant meer op kan. Ja dit is heel erg en gebeurt helaas vaker. Heel veel sterkte, samen met je collega's, zoiets ergs maakt veel los...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...