Reacher Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Zojuist zei Reacher: Ik hoop dat je vandaag nog iets laat horen vandaag Lars. Ondertussen ga ik bij vrienden schoonmaken Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Ik heb de link nooit gelegd jane. Ik denk ook niet aan alcoholisme bij t woord, eerder aan een drugsverslaving vreemd genoeg. Als t niet perse hoeft zou ik ni gaan poetsen. Gewoon lekker genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Na, prima plan Rapi. En Jane.... lekker aan slag in huis en daarna met een goed boek en een lekker bakje thee op de bank.... hoef je ook niet door de regen...@Tinto Je kunt de datum nog veranderen door bij je eerste bericht op bewerken te klikken.... dan wijst het zich vanzelf... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Hahaha Jane..... nou, je hebt nu alle opties gekregen geloof ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Keuzestress Jane haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 typische weegschaal, ikke het is sauna geworden Von, ik ben een beetje lui van aard, en heb al hard gewerkt de afgelopen 24 uur, heb hier geleerd in beloningen te denken. fijne dag! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Lekker genieten dan. Ik ga ook in beweging komen, EN genieten. Luitjes, maak er een mooie dag van, Alleen JIJ kunt dat doen..... Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Goeiemorgen, Sauna en strand? Was gister in de sauna...aan een groot meer...afkoelen in natuurwater...heerlijk! Oja...dat 'gebruikers'...was mij ook al ooit opgevallen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Goedemorgen druktemakers. @Reacher zet het zo even op mijn eigen draad dagpact: Herstel Reacher Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Reacher is eerst hier Harp....sorry. Veel te doen hier in de schoonmaak. Harststikke fijn dat ze er is. Lars!!! Daar ben je, gelukkig. Kan ik douchen met een gerust hart. Enne Harp, jij bent ook nogal goed bezig hè? fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Ben jij geprikt of de hond @Francoise? Ik ben benieuwd hoeveel commentaar ik (en mijn man!) straks of het feest krijgen. Ergens denk ik dat mensen rare dingen denken als we ineens niet meer drinken. Maar goed, daar doe je toch niets aan. Merk dat ik het soms een lastig idee vindt om nooit meer te drinken. Nooit meer een goed glas wijn... Maar dan bedenk ik me dat dat glas wijn bij mij altijd resulteert in een hele fles en alle gevolgen van dien EN dat ik toch nooit geniet van dat eerste glas. Niet echt in ieder geval... Dag 9 ...we houden vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Dagpact: Herstel Reacher Lars Sita Succes en veel plezier iedereen vandaag! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Goeiemiddag! Straks lekker iets met 'buiten' doen... wandelen of sauna. De keuze laat ook hier wat op zich wachten. Fijne droge dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 53 minuten geleden zei SuzanneB: Ik ben benieuwd hoeveel commentaar ik (en mijn man!) straks of het feest krijgen. Ergens denk ik dat mensen rare dingen denken als we ineens niet meer drinken. Maar goed, daar doe je toch niets aan. Zou best wel eens mee kunnen vallen. Het gebeurt mij zelden. Een goede eye-opener om te zien hoezeer mensen zich met zichzelf bezighouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Ziezo, ook iets met buiten gedaan in de vorm van bramen plukken. Bijna een kilo, dat wordt een rijk gevulde bak kwark vanavond. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Lekker...bramen!! Ik heb me zojuist een watermeloensapje gemaakt en ondertussen op zoek geweest naar een reisje voor eind augustus met dochter. Zalig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Dat laat me eraan denken dat ik nog nooit naar de pluktuin hier in de buurt ben geweest Alles is waarschijnlijk al geoogst. Zal es googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gazel Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 3 uur geleden zei SuzanneB: Ben jij geprikt of de hond @Francoise? Ik ben benieuwd hoeveel commentaar ik (en mijn man!) straks of het feest krijgen. Ergens denk ik dat mensen rare dingen denken als we ineens niet meer drinken. Maar goed, daar doe je toch niets aan. Merk dat ik het soms een lastig idee vindt om nooit meer te drinken. Nooit meer een goed glas wijn... Maar dan bedenk ik me dat dat glas wijn bij mij altijd resulteert in een hele fles en alle gevolgen van dien EN dat ik toch nooit geniet van dat eerste glas. Niet echt in ieder geval... Dag 9 ...we houden vol Ben benieuwd hoe je het is vergaan op het feestje. Ik vind het ook nog vreemd ....de gedachte nooit meer te drinken. Vandaag dag 14....vandaag las ik de folder van AH en merkte dat de wijn aanbiedingen iets minder hard aan me trokken. Nou ik lees wel hoe het was denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 We zijn vroeg thuis, de kids waren helemaal oververmoeid. Mijn man heeft wel wat commentaar gehad, maar dat doet hem niet veel. Hij heeft gewoon aangegeven dat hij een tijd niet wil drinken. Bij mij heeft niemand wat gevraagd of gezegd. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Wellicht een volgend feestje dat het opvalt. Er was een klein moment dat ik het vervelend vond. Iemand kwam met zo'n mooi groot glas witte wijn voor me staan. En toen bedacht ik dus dat ik dat nooit meer zou hebben. Maar toen bedacht ik daarna ook dat ik dat glas toch veel te snel op zou hebben en ondertussen alleen maar bezig zou zijn met het volgende glas. Een illusie, maar wel een terugkerend beeld in mijn hoofd. Verder heel gezellig feestje met lekkere hapjes. Prima dus. En heel fijn om nuchter thuis te komen. En je niet met een schuldgevoel naar de maandag moet afvragen of je er nog eentje mag/kan. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gazel Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 1 uur geleden zei SuzanneB: We zijn vroeg thuis, de kids waren helemaal oververmoeid. Mijn man heeft wel wat commentaar gehad, maar dat doet hem niet veel. Hij heeft gewoon aangegeven dat hij een tijd niet wil drinken. Bij mij heeft niemand wat gevraagd of gezegd. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Wellicht een volgend feestje dat het opvalt. Er was een klein moment dat ik het vervelend vond. Iemand kwam met zo'n mooi groot glas witte wijn voor me staan. En toen bedacht ik dus dat ik dat nooit meer zou hebben. Maar toen bedacht ik daarna ook dat ik dat glas toch veel te snel op zou hebben en ondertussen alleen maar bezig zou zijn met het volgende glas. Een illusie, maar wel een terugkerend beeld in mijn hoofd. Verder heel gezellig feestje met lekkere hapjes. Prima dus. En heel fijn om nuchter thuis te komen. En je niet met een schuldgevoel naar de maandag moet afvragen of je er nog eentje mag/kan. Super goed van je! En ook van je man! Toppers! SuzanneB reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Meld me droog af Jannigje, Bob, SuzanneB en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Slaap lekker allemaal. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Droog! Lika en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Sita!!! Sita2 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden