Spring naar bijdragen

Dinsdag 18 juli


Lars

Aanbevolen berichten

Lekker. Geniet ervan. Ik ga straks wat wokken. Lekker en snel klaar. Goede brijderbijeenkomst gehad. Fijne groep, beetje uitgedund, maar wie er nog zijn zijn allen gemotiveerd! Erg prettig. 

Zit nu aan de citroenlimonade. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Lars

Spirit

Herstel

Reacher

En ik kan me ook alweer afmelden. s' Morgens te weinig tijd om mezelf op het dagpact te zetten. Dan zou ik een half uur eerder op moeten staan. En dat heb ik er dan weer net niet voor over. :D Maar dan zet ik me er gewoon om deze tijd op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen deel twee van het project heggen wegzagen. Lekker bij 30 graden. :)Maak je klaar voor een zwerm dakloze eksters die jouw kant opkomen Jannigje!

Hoe is het met mijn favoriete banketbakkerT?  Al een taart voor mij gebakken Lars? De liefde van een vrouw komt als je een grote ring met diamant gaat via haar maag he!

Suikertje gestopt met roken! RESPECT!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Reacher:

Morgen deel twee van het project heggen wegzagen. Lekker bij 30 graden. :)Maak je klaar voor een zwerm dakloze eksters die jouw kant opkomen Jannigje!

Laat maar komen! Hun drinkbakje staat al klaar, ik doe er ook nog wel een vetbol bij. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh, Jannigje is de knapperd:D wat betreft de vogels, Suiker wat betreft eerste rookvrije dag.:D

ik ga vervroegd met mn hondje lopen. Boze buurman terug en heb geen zin ineen ontmoeting. 

bewerkt door Herstel
Foutjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verveling is niet leuk.. :( Kijk je wel eens tv? Ik kijk alle bouwprogramma's. Alle!

Bouwen met Bryan, de bouwbroers, VT wonen, een eigen droomhuis. Droomhuis in de zon.

Ik kan in mijn slaap aanduiden hoe zo'n programma verloopt. Heerlijk die voorspelbaarheid.

Maar ik ben makkelijk vermaakt. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...