Lars Geplaatst 18 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 https://www.youtube.com/watch?v=8WcWc7gMHvs Heb je ook gevonden denk ik samen met de wijnman of 1 van de andere mannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Wel filmpje van je gevonden dat je danst spirit https://www.youtube.com/watch?v=iEyKPMr1L8A Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Melkboer? Er is toch niet ook nog een man die haar vol wil gieten met melk hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Lekker. Geniet ervan. Ik ga straks wat wokken. Lekker en snel klaar. Goede brijderbijeenkomst gehad. Fijne groep, beetje uitgedund, maar wie er nog zijn zijn allen gemotiveerd! Erg prettig. Zit nu aan de citroenlimonade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Dagpact: Lars Spirit Herstel tjonge, wat een klein clubje vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Nou ik kan heel Spirit niet vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Jawel joh. Appeltje eitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Dagpact: Lars Spirit Herstel Reacher En ik kan me ook alweer afmelden. s' Morgens te weinig tijd om mezelf op het dagpact te zetten. Dan zou ik een half uur eerder op moeten staan. En dat heb ik er dan weer net niet voor over. Maar dan zet ik me er gewoon om deze tijd op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Morgen deel twee van het project heggen wegzagen. Lekker bij 30 graden. Maak je klaar voor een zwerm dakloze eksters die jouw kant opkomen Jannigje! Hoe is het met mijn favoriete banketbakkerT? Al een taart voor mij gebakken Lars? De liefde van een vrouw komt als je een grote ring met diamant gaat via haar maag he! Suikertje gestopt met roken! RESPECT! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 1 uur geleden zei Herstel: Jawel joh. Appeltje eitje Kijk, deze, allemaal kerels en 2 figuren op een trekzak. https://www.youtube.com/watch?v=CjyFbfr1US4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 47 minuten geleden zei Reacher: Morgen deel twee van het project heggen wegzagen. Lekker bij 30 graden. Maak je klaar voor een zwerm dakloze eksters die jouw kant opkomen Jannigje! Laat maar komen! Hun drinkbakje staat al klaar, ik doe er ook nog wel een vetbol bij. . Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Dank je Reacher, dag 1 heb ik in mijn zak zitten. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Mooi zo, Suiker. Van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Aha de beroemde strategie met de vetbol! Als ze eten kunnen ze geen geluid maken. Suikertje!! Jij knappert! Antoinnette en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Morgen mag ik weer @Reacher. Suikertje wat goed van je. Ik verveel me. Na 8 uur geen koffie omdat ik slecht slaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 (bewerkt) Nee joh, Jannigje is de knapperd wat betreft de vogels, Suiker wat betreft eerste rookvrije dag. ik ga vervroegd met mn hondje lopen. Boze buurman terug en heb geen zin ineen ontmoeting. 18 juli 2017 bewerkt door Herstel Foutjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Wordt het wat prettiger Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Verveling is niet leuk.. Kijk je wel eens tv? Ik kijk alle bouwprogramma's. Alle! Bouwen met Bryan, de bouwbroers, VT wonen, een eigen droomhuis. Droomhuis in de zon. Ik kan in mijn slaap aanduiden hoe zo'n programma verloopt. Heerlijk die voorspelbaarheid. Maar ik ben makkelijk vermaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Ik ga zo even opsporing verzocht kijken, verder ben ik gek op kookprogramma's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Ik ook! Op de kookprogramma's dan, Van Opsporing Verzocht kan ik niet slapen, brrr. Ik word hier het huis uitgeschopt, maar weer naar mijn eigen residentie dan. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Ik kijk weinig tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Waar is Vasja? Al heel lang wandelen in Zwitserland? Dag vol uitdagingen vandaag. Goed doorstaan. Zelfs een receptie met alcohol. Ik had lekker water. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Wie had er hier nu last van zoveel duiven? Bij de Action verkopen ze plastic kraaien. Als je die neer zet heb je geen last meer van duiven. Die zijn er speciaal voor gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 klinkt als wel iets voor jou spirit, en actief uit je comfort zone stappen vind ik dapper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Dag 6 is alweer voorbij. Morgen 1 week :-) het begin van een (hopelijk) lange tijd Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden