Spring naar bijdragen

Vrijdag, 7 juli 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Nog geen zonnetje hier, maar dat komt vast heel snel nu. 
Ook geen onweer gehad overigens... 
Snel even koffie en thee brengen, want heb eigenlijk veeeeel haast vanmorgen. 
post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Suiker nog steeds niet gerookt hoop ik?... 
luitjes, maak er wat mooi van vandaag.... 

dag dag.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wat last van mensen de laatste week. Iedereen is zo verschrikkelijk irritant :angry:

Eergisteren en gisteren belde mijn ma. Ik had geen zin om op te nemen. Ze laat geen bericht achter. Belt ze naar mijn broer die op zijn beurt mij een bericht stuurt met de vraag waarom ik mijn foon niet opneem als moeder belt. Dat doet hij alleen omdat hij zelf geen zin heeft in haar telefoontje. 

Wel, zie ik eruit alsof ik geen leven heb?? Als ik ni wil opnemen, neem ik toch ni op zekers!!

Nu ik heb niet echt een spannend leven maar dat is naast de kwestie :blush:

Belde ze blijkbaar om af te spreken om iets te gaan eten. Dat is in mijne woordenboek niets levensbedreigend.

Weet je wat t is met mijn ma? Ze haalt graag de banden terug aan. En hoewel ik haar graag zie en weet dat ze veel heeft opgegeven voor ons, heeft ze heel veel stuk gemaakt. Ze haalde mijn vader jaren neer. En mijn pap was niet perfect maar voor mij was hij een held. Ook nu praat ze graag over hem. Niet perse altijd negatief maar ik hoef t niet te horen. Toch zeg ik niets en knik ik gewoon. 

Maar goed...ik word verwacht te bellen dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Bor:

Ik heb gewoon geen zin in bepaalde mensen.
Nu even niet, ik heb wel genoeg aan mezelf
Jakkes nog aan toe, ik moet altijd maar beschikbaar zijn en als
dat even niet ben moet ik nog uitleg geven ook?!.

Goedemorgen:sun:

Jij ook zo'n hekel alw mensen onverwacht aan je deur staan? Ikke wel! Ben ik net aan de poets, staat vriendin met kids aan de deur of broer. Soms doe ik gewoon niet open. Tegenwoordig sms en ze eerst. Ik heb dat es laten vallen en nu gebeurt t nog af en toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...