jowan Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Buongiorno. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Goedemorgen.. Wat een noodweer hier vannacht, niet normaal. Zo maar weer aan het werk.. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Goedemorgen allemaal. Hier in het Westen ook behoorlijk onweer vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Goedemorgen, hier volgens mij geen regen/onweer geweest. Binnenkort ander appartement bekijken, weet nog niet zeker of ik hier weer weg ga, ben erg aan twijfelen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Goedemorgen. Doen waar je je goed bij voelt Suikertje. Als het je hier nu bevalt waarom zou je dan weg gaan? Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Niet hier Linnie naar een ander appartement om te wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Goedemorgen Dagpact jowan Lars Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Dat je jezelf beloofd om vandaag niet te drinken en vanavond meld je je droog af. Je doet het niet alleen maar samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Ja er zitten hier mensen op dagpact die al heel lang droog zijn. Het gaat om het dag voor dag principe. Niet verder kijken dan vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Wat voor bijwerkingen heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Goedemorgen frummers. Nog geen zonnetje hier, maar dat komt vast heel snel nu. Ook geen onweer gehad overigens... Snel even koffie en thee brengen, want heb eigenlijk veeeeel haast vanmorgen. Suiker nog steeds niet gerookt hoop ik?... luitjes, maak er wat mooi van vandaag.... dag dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Vervelend maar je drinkt niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Goedemorgen Vonneke, jij knap vinnig lekker stukje vlees . Merci voor de cola! Ik heb aan geen ijsje gezeten gisteren hoor. Ik probeer af te kicken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Goeie morgen Welkom Linnie. Ik weet niet hoeveel refu jij per dag slikt maar met een halve per dag of twee halve per week kun je nog 14 dagen echt niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Ik heb wat last van mensen de laatste week. Iedereen is zo verschrikkelijk irritant Eergisteren en gisteren belde mijn ma. Ik had geen zin om op te nemen. Ze laat geen bericht achter. Belt ze naar mijn broer die op zijn beurt mij een bericht stuurt met de vraag waarom ik mijn foon niet opneem als moeder belt. Dat doet hij alleen omdat hij zelf geen zin heeft in haar telefoontje. Wel, zie ik eruit alsof ik geen leven heb?? Als ik ni wil opnemen, neem ik toch ni op zekers!! Nu ik heb niet echt een spannend leven maar dat is naast de kwestie Belde ze blijkbaar om af te spreken om iets te gaan eten. Dat is in mijne woordenboek niets levensbedreigend. Weet je wat t is met mijn ma? Ze haalt graag de banden terug aan. En hoewel ik haar graag zie en weet dat ze veel heeft opgegeven voor ons, heeft ze heel veel stuk gemaakt. Ze haalde mijn vader jaren neer. En mijn pap was niet perfect maar voor mij was hij een held. Ook nu praat ze graag over hem. Niet perse altijd negatief maar ik hoef t niet te horen. Toch zeg ik niets en knik ik gewoon. Maar goed...ik word verwacht te bellen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Subiet komt mijn broer langs. Diene is ook irritant! Dus ik ga wat opruimen. Dochter is straks ook terug van weekje spanje. Op t moment ni irritant maar dat kan rap keren Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Een goede morgen. Dagpact jowan Lars Zbb Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Goedemorgen, Mag ik al ijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Van mij wel Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Goedemorgen allemaal, Eerste werkuurtjes zitten erop Voor het eerst sinds mensenheugenis de deur uit zonder jas in de vroege ochtend Wel lekker hoor En wat een onweer vannacht Goed voor de plantjes geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Onweer? Niet gehoord of hier niet van toepassing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 13 minuten geleden zei Bor: Hier idem. App; Ben je thuis? Dan lieg ik met Nee. Oh hoe laat dan wel? %^&*#$ Ga weg! Doe ik ook ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Eindelijk bericht gekregen van de chirurg én over de werkzaamheden op mijn balkon. Wachten, wachten, wachten en dan komt opeens alles tegelijk When iT rains iT pours Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 10 minuten geleden zei Bor: Ik heb gewoon geen zin in bepaalde mensen. Nu even niet, ik heb wel genoeg aan mezelf Jakkes nog aan toe, ik moet altijd maar beschikbaar zijn en als dat even niet ben moet ik nog uitleg geven ook?!. Goedemorgen Jij ook zo'n hekel alw mensen onverwacht aan je deur staan? Ikke wel! Ben ik net aan de poets, staat vriendin met kids aan de deur of broer. Soms doe ik gewoon niet open. Tegenwoordig sms en ze eerst. Ik heb dat es laten vallen en nu gebeurt t nog af en toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Ik ben graag op mijn eentje Mensen zijn soms te vermoeiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden