Spring naar bijdragen

Vrijdag, 30 juni 2017


Aanbevolen berichten

Hoi Meisjes en Jongens,

Bij deze wil ik jullie danken voor de felicitaties veelal verlucht met 
foto's filmpjes  en muziekjes. Leuk!!
Oud(er) worden went niet echt, maar er valt weinig te kiezen. Het zij zo.:(

Dus toch maar een beetje leuk maken. Vanavond wat bij de Griek eten b.v

Een mooie dag allen en houd het droog. Doe ik ook!:)

bewerkt door Soothe
woordje 2x
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mij mag je je altijd rot voelen. Vergelijken werkt vaak averechts bij mij. En ik geloof steeds meer dat geluk niet gevangen kan worden noch afgedwongen. Beetje op een gezonde manier zinvol bezig zijn : dat hebben we beter in de hand. En dan gaat dat rotte gevoel wel weer weg. En geniet je een moment. Opeens, zomaar, toch.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Sowhat:

Lars Jazeker,er zijn genoeg mensen die nog maar een paar maanden te leven hebben,en dankbaar zouden zijn als het leven wat langer mocht duren!

Nou Sowhat ik heb me de laatste 2 jaar erg vaak heel rot gevoeld en ook gedacht aan wat jij net schreef maar mij lukt het op geen enkele manier om me daardoor beter te gaan voelen. Lukt dat jou wel? Dan ben ik echt jaloers op je en het zou dan betekenen dat jij je nooit rot voelt.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klagen mag van mij Lars, als je jezelf maar niet in de put praat. Het is zoals Sowhat schrijft, geniet van de kleine dingen.

Ik ga na mijn drankverslaving de baas te zijn, nu mijn rookverslaving te lijf. Zojuist mijn laatste pakje shag gekocht. Zondagavond 10 uur is mijn stopmoment. Cold turkey ga ik er in, met wel hulp van telefonische coaching. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat goed Suikertje. Ik ben 11 jaar geledengestopt met roken. Na veel pogingen ging de knop om. Ik wilde dat het met alcohol net zo was gegaan. Veel succes, Suikertje. 

Ik meld me ff hier want dit was een pittig dagje. Maar ik wil ook weer wat genieten. Ik ben domweg bere- angstig over de uitslag die uitgesteld is naar a.s. Woensdag. Domweg angstig over pijntjes, zeertjes, erge moeheid etc. Dus veel te veel malen. 

Geen leuke dag gehad. Maar na veel op bed liggen mezelf herpakt. Douche, etc etc.  Ovenschoteltje bijna klaar, paar boodschappen op d fiets gedaan. En morgen waarschijnlijk met de regiotaxi naar de aa groep. Ik ga in elk geval.!!! En ik wil zondag met valys naar zeer oude moeder hier anderhalf uur rijden vandaan. Afleiding, afleiding, afleiding.... Straks bezorgt de apotheek ( superservice) nog een paar tabletjes oxazepam. Dat moet dan maar effe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is goed nieuws Suikertje. Snap het wel ben op moment beetje negatief dan zie ik de dingen die wel goed gaan even niet meer. Ik blijf enorm last houden van hunkering naar. Maakt het er ook niet makkelijker op. 

bewerkt door Lars
Onzinnig opmerking
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...