Gast Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 En nu beroerd maar ook zo veel pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Nu dus pas woensdag . Gister werd afgezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 1 uur geleden zei fleurtje: Ik ga me een ijsje pakken. Daarvoor is het voor mij nog veul te vroeg senne.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 (bewerkt) Hoi Meisjes en Jongens, Bij deze wil ik jullie danken voor de felicitaties veelal verlucht met foto's filmpjes en muziekjes. Leuk!! Oud(er) worden went niet echt, maar er valt weinig te kiezen. Het zij zo. Dus toch maar een beetje leuk maken. Vanavond wat bij de Griek eten b.v Een mooie dag allen en houd het droog. Doe ik ook! 30 juni 2017 bewerkt door Soothe woordje 2x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Voor Soothe: van harte gefeliciteerd en fijne dag nog! Voor iedereen trouwens, fijne dag en kalm aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 (bewerkt) Van harte Soothe. En harp jij ook met je halfjaar. Gaaf hoor! En Jannigje. Sterkte. 30 juni 2017 bewerkt door Mazzelaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 ehm... (kijkt naar boven) de plantjes hebben al genoeg water gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Weekend bijna iedereen pakt zijn of haar tas in ik niet ik blijf gezellig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Hier valt dit weekend ook niks te beleven Lars, vandaag trouwens ook niet, niet eens begeleiding aanwezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Kom op Lars en Suikertje,probeer eens zelf wat initiatief te nemen om een dag wat leuker te maken. Jullie zijn geen kleine kinderen meer die vermaakt moeten worden. lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Ik zeg ook niet dat ik vermaakt moet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Dus we gaan maar weer eens een rondje lopen en een ijsje halen ze worden rijk hier van ijsverkoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Je begrijpt mijn bericht verkeerd Sowhat, ik schetste de situatie hier. Ik red me prima hoor, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Gelukkig maar,Suikertje,kijken naar de kleine dingen die wel goed gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Genieten van het leven nu het nog kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Lars Jazeker,er zijn genoeg mensen die nog maar een paar maanden te leven hebben,en dankbaar zouden zijn als het leven wat langer mocht duren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Dat zal ik niet ontkennen maar mag je je daarom niet rot voelen? Maar ik zal niet meer klagen ik ga van het weekend genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Van mij mag je je altijd rot voelen. Vergelijken werkt vaak averechts bij mij. En ik geloof steeds meer dat geluk niet gevangen kan worden noch afgedwongen. Beetje op een gezonde manier zinvol bezig zijn : dat hebben we beter in de hand. En dan gaat dat rotte gevoel wel weer weg. En geniet je een moment. Opeens, zomaar, toch.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 (bewerkt) 20 minuten geleden zei Sowhat: Lars Jazeker,er zijn genoeg mensen die nog maar een paar maanden te leven hebben,en dankbaar zouden zijn als het leven wat langer mocht duren! Nou Sowhat ik heb me de laatste 2 jaar erg vaak heel rot gevoeld en ook gedacht aan wat jij net schreef maar mij lukt het op geen enkele manier om me daardoor beter te gaan voelen. Lukt dat jou wel? Dan ben ik echt jaloers op je en het zou dan betekenen dat jij je nooit rot voelt. 30 juni 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Klagen mag van mij Lars, als je jezelf maar niet in de put praat. Het is zoals Sowhat schrijft, geniet van de kleine dingen. Ik ga na mijn drankverslaving de baas te zijn, nu mijn rookverslaving te lijf. Zojuist mijn laatste pakje shag gekocht. Zondagavond 10 uur is mijn stopmoment. Cold turkey ga ik er in, met wel hulp van telefonische coaching. Lika en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Nog even melden dat mijn zoon weer uit het ziekenhuis is, een zorg minder Bob, Lika, Sowhat en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Wat goed Suikertje. Ik ben 11 jaar geledengestopt met roken. Na veel pogingen ging de knop om. Ik wilde dat het met alcohol net zo was gegaan. Veel succes, Suikertje. Ik meld me ff hier want dit was een pittig dagje. Maar ik wil ook weer wat genieten. Ik ben domweg bere- angstig over de uitslag die uitgesteld is naar a.s. Woensdag. Domweg angstig over pijntjes, zeertjes, erge moeheid etc. Dus veel te veel malen. Geen leuke dag gehad. Maar na veel op bed liggen mezelf herpakt. Douche, etc etc. Ovenschoteltje bijna klaar, paar boodschappen op d fiets gedaan. En morgen waarschijnlijk met de regiotaxi naar de aa groep. Ik ga in elk geval.!!! En ik wil zondag met valys naar zeer oude moeder hier anderhalf uur rijden vandaan. Afleiding, afleiding, afleiding.... Straks bezorgt de apotheek ( superservice) nog een paar tabletjes oxazepam. Dat moet dan maar effe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Fijn Suikertje. Mooi bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 (bewerkt) Dat is goed nieuws Suikertje. Snap het wel ben op moment beetje negatief dan zie ik de dingen die wel goed gaan even niet meer. Ik blijf enorm last houden van hunkering naar. Maakt het er ook niet makkelijker op. 30 juni 2017 bewerkt door Lars Onzinnig opmerking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Dank je Mazzelaartje, wat ontzettend vervelend dat je zolang moet wachten. Kan me voorstellen dat dat veel stress geeft. Toch een fijn weekend gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden