Spring naar bijdragen

Donderdag, 22 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Momentum in the house! Fijn.goedemorgen Momentum. 

Alle anderen ook natuurlijk. Ik probeer zo de moed te vatten om op te staan en aan de gang te gaan.

1,2,3...... bijna.

 

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smart

Nee, ik mag niet wonen op onze camping en 1 oktober gaat hij zelfs dicht. Vandaar ook de camper die me de vrijheid geeft om op de meest rustige plekken te zijn, waar ik maar wil en wanneer ik maar wil. Ik heb dan ook nu geen gba-woonadres meer (wel een briefadres). 

Wel ben ik nu langzaamaan aan het oriënteren op de koop van een goedkope pied a terre voor na mijn pensioen. Dat zou een krotje in friesland of oostgroningen kunnen zijn of juist een onderhoudsvrij bejaardenwoninkje. Of misschien iets heel anders.....Rustig oriënteren en voelen en nog niets doen. 

Immers, bij de dag leven Is belangrijk, maar je verantwoordelijkheid nemen voor later ook. Bepaalde keuzes en wensen vragen nou eenmaal dat ik ver daarvoor al bepaalde dingen doe of laat. 

En......goedemorgen allen. Inderdaad weer heerlijk weer en ik ga zeker naar t strand vanavond. Maar.....God wat ben ik stijf en horkerig van het "sporten" gisteren zeg. Vanavond dus pas, eerst lekker rustig beetje rommelen de hele dag. Het lijf heeft rust nodig. Ik ben blij dat t weer gaat na 4 maanden helemaal niets maar t Is wel weer van de grond af opbouwen. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Pfffff, gat in de dag geslapen. 
Nu lekker aan een bakje
post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

en het krantje Afbeeldingsresultaat voor smiley krant lezen.......

 

 

2 uur geleden zei Reacher:

Elfstedentocht? Ik kan niet schaatsen jowan :lol:

Zo makkelijk kom je er niet vanaf hoor Reacher: we hebben ook een Elfstedentocht voor wandelaars, eentje voor motoren, eentje voor kano's dus...... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen

vanmiddag naar het zkh. Ben stiknerveus. Ik werd gister gebeld dat het verschoven werd naar vanmiddag omdat ze me gistermiddag in het grote team gingen bespreken. Dat voelt niet goed. 

Wel fijn dat ik niet alleen ga. Er gaat een vriend mee die ik sinds vrij kort van het koor ken. 

Ik moet 14.45 uur zijn. 

Pff eerst maar met de hond lopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wil ik inderdaad, maar lukt steeds niet. Ik kan steeds maar Een naam kopieren. Jeetje voel me wel een klungel zeg. Op mn tabletje moet het toch ook lukken? 

bewerkt door Mazzelaartje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou , het is eindelijk gelukt. Wat ik niet snap dat ik me heel vaak al na 5 minuten opnieuw moet aanmelden. Dat is alleen zo op mn tabletje, niet op mn laptop. Reuze irritant en vreemd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat automatisch uitloggen, is dat dan alleen op een tablet of telefoon?
Op m'n laptop blijf ik ingelogd zolang ik me niet uitlog, soms na een halve dag nóg.
Dat gefriemel op tablet en telefoon onthoud ik me van.. vind 't op de laptop al gedoe genoeg..:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Asterix, 't is noodweer maar er is verandering op komst. Waarschijnlijk weer tijdelijk zoals alles hier wat 't weer betreft tijdelijk is. Dat maakt
't op zich ook wel weer lekker... Altijd regen en storm en kou is niet fijn, altijd zonnig en warm ook niet. D'r tussenin zou ideaal zijn, maar
door het jaar heen hebben we dat hier ook..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog 1 dag volhouden of liever gezegd uithouden Spirit.

Hier hoor ik zojuist dat mijn begeleider een andere baan heeft en ook per direct hier ontslag heeft genomen. De ### komt ook niet eens even afscheid nemen, wat een fatsoen.

Ben idd blij spirit dat ik in een drukkere omgeving woon. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...