Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.992
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    Woorddomino

    stempel van ouderwets zijn heb ik hier ook:)
  2. Truste PP Drup, gefeliciteerd met de verkoop nu in alle rust weer iets zoeken waar je je eigen plek weer maakt!
  3. en als je anders had gekund Mup? dan had je het anders gedaan toch? ik wel en jij ook,
  4. Gefeliciteerd Alaine:heart: Nou lekker uitrusten en genieten en genieten............ Mup ff nog lezen 22.11 uur:rose:
  5. Ja dat lijkt me ook, op vragen krijgen ze een eerlijk antwoord,
  6. lady jane

    Woorddomino

    testen klinkt misschien niet zo modern?
  7. hoe laat/waar Woman? zie het niet in de gids?
  8. Smid, omdat jouw kinderen natuurlijk ook veel meekregen van jou en alcohol. Bij mij wel dus en toen ik hier kwam, zat ik ineens uren achter de computer, dat viel op, want was altijd grote tegenstander. Na verloop van tijd heb ik het ze verteld, vrij summier dat wel, en ze zijn best nieuwsgierig merk ik, maar ze vargen niets. Nu weet ik niet goed of ik meer wil vertellen of niet. Het voelt goed het zo te laten. Dus ik dacht ik vraag het jou. Mupke, waarom stom en boos?
  9. Smid heb jij je kinderen verteld van ADB? Als ik dat mag vragen?
  10. Mup, mijn dochter was 13 toen ik stopte, juist om haar als aanleiding!
  11. lady jane

    Woorddomino

    hebben we nog steeds last van soms en in mijn jeugd waren er niet eens screenings:D
  12. lady jane

    Woorddomino

    screenen ze in America al 2-jarigen schijnt het!
  13. Mup en Smid, alles kan, zeker de eerste maanden het heeft met de duur en ernst van drinken te maken van je leeftijd, lichamelijke en geestelijke conditie stress, privé-omstandigheden enz. Kortom net wat Mup zegt voor iedereen anders. Accepteer het maar en het gaat beter worden, echt! Wat nog bij HALT hoort is beloning, ook een valkuil-trigger.
  14. lady jane

    Woorddomino

    idee voor twee;)
  15. lady jane

    Woorddomino

    maken we samen schoon vandaag, in etappes
  16. ik poets de plaat en hopelijk wat meer ook tot laters fijne dag
  17. lady jane

    Woorddomino

    overzien doe ik mijn taken nu ook niet bepaald!
  18. Voor jou dus Hannah zonder 1:heart:
  19. Oeps het blik is open, sorry. Maar wat ik triest vind, is dat ze wel haar best doet, maar zoon heeft gelijk, ze heeft geen betrokkenheid. Geen antwoord op mijn mail over de nieuwe ontwikkelingen, en geen woord naar zoon over zijn nieuwe woning, laat staan over de zorg voor zinvolle dagbesteding. Je kiest dit werk toch niet zomaar? En als een kind goed terecht komt kan ze daar ook energie uit putten en meeleven. Maar goed, ik houd er mee op. Oh ja Vie, prachtige zin van jou gister om 22.51: het toppunt van invoelingsvermogen, ha ha
  20. Met jeugdzorg hebben wij hier erg wisselende ervaringen. Zonn kan het bloed wel drinken van zijn voogd. Voelt zich zo niet gezien in wie en wat hij is. Jonge vrouw, geen kinderen, behandelt hem alsof hij een crimineel (potentieel) is soms, en ik bal mijn vuisten als ik haar tegen hem hoor praten, hoe durft ze. Was al van plan een nieuwe voogd te vragen, maar wie krijg je dan? Toen ik het besluit nam haar in te schakelen als we iets nodig hebben, waar wij geen ingang in hebben, en verder de manier waarop voor lief te nemen, kwam er rust. Ik heb het zoon uitgelegd en gevraagd het of het voor hem zo ook kan werken. Tot nu toe werkt het en mede dankzij haar inspanningen is hij gisteren op die kamer terecht gekomen, precies de goed plek vinden we allemaal. Soms heiligt een doel de middelen, mar oh oh oh, het kan toch ook anders, denk/hoop ik soms.
  21. Hannah, elke stap is er één en ik denk dat je nu stevigere stapjes zet, houd ons maar bij de hand dan kom je er wel!
  22. Kore ben je niet wat laat met je rijbewijs verlengen? Alaine, als je leest:: toi toi toi Blondie: :light::sun: :light::sun: :light::sun: :light::sun: :light::sun: :light::sun: :light::sun: van harte meis en een feestelijke dag vandaag!
  23. lady jane

    Woorddomino

    hadden die ouders niet goed bij stilgestaan die consequenties.
  24. Goeiemorgen mensen, ik kom wat traag op gang. Gisteren een emo dag gehad. Zoon is uit huis, en goed terecht gekomen. Dubbele gevoelens dus, maar wel op de goede manier loslaten. Nu kijken wat er moet gebeuren met alles wat hij niet heeft meegenomen, en de kamer een hele goede poetsbeurt geven. de rest van het huis ook maar. dan mag ik relaxen als straks de mooie dagen weer komen. Beloningen moet je eerst verdienen zei mijn moeder altijd, dus als reactie deed ik het jaren andersomB)
  25. lady jane

    Woorddomino

    echt wel:)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...