Welterusten allemaal en bedankt, ik heb in geen tijden zo gelachen hier, is ook wel eens goed, dus Witte, bedankt voor je aanzetje ben vaak erg serieus en dan verwaarloos ik deze kant dus dag dag:lips:
Jetski is al verwelkomd ik hoop dat we haar niet wegjagen, Blijf maar gewoon even meelezen hoor en doe maar net alsof wij gek zijn. Niwi houdt zijn hoofd koel die is wie hij is al begon alles daar wel mee he. een moker en een mes, oei als dit maar goed gaat iemand nog een biefstukje?
hee Beate heeft een tweelingbroer hoi Igor en waarom beheersen Beate? beetje jaloers?? snijd ik er zo uit hoor ga er maar even naast liggennnnnnnnnnnnnnnn....................