Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Bor meis, van harte gefeliciteerd en dat het zonnetje vandaag maar binnenin je zit, want buiten is het maar prut. :rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose:
  2. Goeiemorgen! ff bijlezen.
  3. ben ff film aan het kijken RTL8 over draagmoeder
  4. Hoi Beth was nog aan het meelezen en journaal kijken.
  5. lady jane

    Woorddomino

    waard zijn we het om voor dat genieten ook wat te kunnen laten staan
  6. lady jane

    Treffende uitspraken

    De onderdrukking van de dorst door totale vernietiging van alle begeerten is de opheffing van het lijden. Boeddha
  7. lady jane

    Jurgen

    en in het bijlezen zag ik net dat Bol al op je heeft gereageerd op dat rouwproces. mooi is dat he, we vullen elkaar allemaal aan, op onze eigen verschillende wijzen. Zo haal je er meestal wel wat uit wat je aanspreekt en waar je dus wat aan hebt en misschien ook wat mee kunt. Ik vind ook dat je het forum optimaal benut voor je eigen proces, precies zoals het bedoeld is, klasse hoor!:light:
  8. lady jane

    Jurgen

    Hoi Jurgen, Bol schrijft wel eens dat het een rouwproces is, de drank leek je maatje maar was dat niet natuurlijk. Toch moet je rouwen zodat je het afscheid kunt accepteren, zoiets dus, pb haar maar, ze omschrijft het beter als ik want ik heb die ervaring zelf niet. Ik zag wel dat je je aantal glazen hebt aangepast in je 1e bericht, dat betekent denk ik dat je eerlijk wordt naar jezelf en dat ook kunt schrijven, grote klassen vind ik dat. Je hoeft niet meer te liegen en kunt weer trots zijn op jezelf. Het helenb is begonnen. Misschien kun je zelf voelen of je een arts nodig hebt of niet, het is voor iedereen verschillend, je bent nog jong en als je eeb goede konditie hebt herstel je ook sneller is mijn ervaring. Mocht de drempel naar je eigen arts te hoog zijn, dan kun je altijd een arts van een verslavingskliniek inschakelen, misschien Tactus, afhankelijk waar je woont. Een maatje kan ook helpen, op het forum hier, of in je RL, een waar je wat dieper de problematiek mee aandurft gaan. Na deze fase komt misschien een euforische periode en die is best link, dan denk je misschien dat het weer kan, met mate. En er kunnen dingen naar boven komen, waardoor je steeds meer bent gaan drinken, het kan belangrijk zijn dat aan te gaan, liefst ook met hulp. Het zal ups en downs blijven en bij beide dronk ik, dus beide moet ik waakzaam aangaan, misschien jij ook. Fijn dat je terug blijft koppelen hier, succes!
  9. lady jane

    Pact...

    Hoi Blondie, Ik ben onder de indruk van je eerste en laatste stuk. Niet van je opmerking zijn moeder erbij in te schakelen. Misschien eerst met je counselor bespreken? Ik vind het niet zuiver. Hij kan dat zelf doen als hij dat wil. Jij bent niet zijn moeder, hij heeft er al een. Ik zou eerder willen zegge, blijf bij jezelf en ga niet voor hem denken. Dan geef je hem ook de kans dit zelf te leren, maar door het goede voorbeeld. Jij hebt het ook op je eigen manier en tempo geleerd, toch?
  10. Truste Beate en wie nog op is:lips:
  11. Truste Jet
  12. Beate, je kunt de schade nog beperken vandaag dan voel je je morgen minder beschaamd beetje vallen is makkelijker opstaan en weer doorgaan!
  13. lady jane

    Jurgen

    Je voelt je misschien slap, maar dat ben je dus niet; probeer er niet aan toe te geven. hunkeren is iets wat af en toe zal blijven Jurgen, zie het maar als een test, een graadmeter. Je moet nog leren andere dingen te doen in de tijden dat je dronk, lieft leuke dingen en jezelf ook belonen, je wordt steeds sterker! De bekendste triggers zijn HALT: Hungry, Angry, Lonely en Tired, het is goed op die dingen je vast voor te bereiden zodat ze je niet overvallen. En het forum is altijd goed voor afleiding en steun!
  14. Ik ga zo james Bond kijken kom in de reclames wel even om het hoekie gluren hier. Voor ons triootje Eks, Ya en Dymph jullie hebben een Aller Heiligenpact!:light: Glen, geef je maar over jongen, wij steunen je op de achtergrond en in de opname heb je veel hulp van professionals om je heen. Succes!
  15. Leuk, dagje Zandvoort!! Zullen we allemaal iets meenemen en een buffetje creeren?
  16. Wat zul jij veel vrienden hebben Bol:P
  17. lady jane

    Treffende uitspraken

    Vallen, opstaan en weer doorgaan. Herman van Veen uit Opzij opzij opzij
  18. Beth, vanmorgen een tip van Jet: smeer wat boter/halvarine op je neus dan komt het los (toegevoegde vit. A/D)\bij Desi werkte het meteen. succes!
  19. Ontroerend mooi Bor
  20. Nou dan de zennn maar even voor mezelf mijn pubertje komt de badkamer uit en ik wil graag een rustig maandagmorgenontbijt, straks lekker spinnen, voor als het toch wat minder rustig verloopt, en dan er weer lekker tregenaan, let the week begin!!
  21. Zennnnnnnnnnnnn Jetje zou Witte je wensen als ze al naast dr bed was gevallen. Kun je boter ook insmeren als dampo? Heb al sinds vrijdag een vastzittende hoest en het lijkt alsof mijn londen uit mijn tenen komen soms. En Bor wat ik steeds vergeet te vragen: wat betekent jouw onderschrift (voor jou)?
  22. Mooie mistige morgen mensen!
  23. Ook ff truste zeggen erg mooie film op Canvas nog helemaal onder de indruk, wow. die van TV5 was niks, helaas pindakaas. slaap lekker:lips:
  24. TV5 mooie film bye
  25. LATex
×
×
  • Nieuwe aanmaken...