Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.998
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. zo hee, zeker recessietijd zo weinig te lezen/schrijven hier:D dan maar weer een welgemeend welterusten (indrukwekkende film, dus niet zo spraakzaam)
  2. wel goed lezen dames potje en sausje het roeren is bij Beate koken:D jammer dat je zo ver weg zit meis ik heb een heleboel boerenkool over (met spek en worst)
  3. kiekeboe mooie film zo op CANVAS niet om jullie weg te jagen van het forum hoor zo druk is het nou ook weer niet vandaag
  4. lady jane

    Treffende uitspraken

    Zelfs de wijste uil is ooit een uilskuiken geweest. ?
  5. lady jane

    Pact...

    Dit draadje is al bijna aan een nieuwe naam toe Blondie (Blonde ontboezemingen of zo, ha ha begrijpelijk dat je de rust en kalmte niet los wilt laten, onrust en opgewonden zijn zijn nl triggers. En horen bij het leven natuurlijk, dus hup ga dr maar aan staan, dan komen ze ook weer terug. Go with the flow meis! De basis is al rustiger en kalmer en saai hoeft het echt niet te worden.
  6. Goeiemorgen mensen! Joris ook weer hier? Hoe stie?
  7. ff welterusten zeggen meisje:lips: en Alf:lips:
  8. Even melden hier tussen journaal en film door. Dochter mag 3 x proef meedraaien in speciale talentraining en we zijn saampjes op stap geweest. Heen was ze een en al negatief, zag zoveel beren op de weg, dus moeders: per dag leven meis (waar haal ik dat toch vandaan?) tijdens de training zal ik dr genieten en de terugreis was echt gezellig. Laat thuis, dus dochter zag dr kans schoon: kunnen we wel langs de Mac en daar een ritueel van maken? Ze begint er dus een beetje in te geloven dat ze misschien wel mag blijven, en vooral wil blijven. Maar dei mac. was eenmalig heb ik alvast verteld, het is al duur zat allemaal. Wel fijn te zien dat de motivatie omhoog gaat, want na volgende week is het zeker niet meer vrijblijvend.
  9. strak blauw hier aktie naar buiten dus, bye
  10. Gelukkig maar Nijn, maar wees erop bedacht dat het ooit komt en hoe hoger de drempel dan is op dat moment hoe meer kans je hebt er nuchter uit/door te komen. Ik las dat je wel whisky dronk, ik ooit in irish coffee, jenever nooit, maar mijn moeder gooide dat dan door de jus. je kunt alles "lekker" /drinkbaar maken als de trek zwaar is. Als je nu je koppie gebruikt, houd je m er later makkelijker bij. Je kunt natuurlijk wachten op je eigen ervaring, dat is je goed recht. En je kunt van de onze leren en dat is een goed voorrecht.
  11. Kom je ook Ya? kou kun je je op kleden en dan smaakt de warme choc mèt (lachroom) ook beter:P en ja hier ook spannend, maar leuk spannend. Jet stuur je de info per pb uit jezelf of moeten we daarom vragen? dan bij deze!
  12. lady jane

    Treffende uitspraken

    Menigeen dwaalt, uit vrees te dwalen. Gotthold Aphraim Lessing
  13. Tsja Nijn, lees dan Igor en saar maar en vraag je af, wat jou dan sterker maakt? En kiep of geef het dan maar weg als je een eerlijk antwoord hebt:D, en nee, ik hoef het niet hoor.
  14. Goeiemrogen mensen lekker zonnetje weer buiten. En ja Igor, dat ging ook door mijn hoofd: waarom iets in huis houden dat je eigenlijk niet lust. Als je door wilt zakken drink je alles, maar de drempel is dan te laag. Als je om het lekkere kunt drinken, neem dan iets wat je graag lust en kies bewust, maar dit is vragen om problemen. Saar geef het aan iemand die er wel mee om kan gaan, en geen smoesjes, voor visite oid. Achterdeurtjes moeten dicht als je voor jezelf kiest! Meestal komen er geen onverwachte visites meer tegenwoordig, een smsje, belletje, mail, alles geeft tijd om alsnog visite goed te ontvangen en creatief te zijn. Wat een preek zo op de vroege morgen he, maar moest er ff uit:heart:
  15. En jij dan Igor? Ik mis jouw naam er tussen?
  16. en ook van mij welterusten en slaap lekker:lips:
  17. Fijn om te lezen, Desi op naar de chocola........catch!
  18. ff Law and Order kijken en dan hier of Dees zich nog meldt.
  19. Ha Beate, ach als je tijdelijk een ongezonde voor een gezondere verslaving ruilt dan is het straks makkelijker en nuchter afkicken
  20. Ik dacht dat die maar tot 6 okt. was taps.
  21. ik wens jou er ook wel bij:D
  22. lady jane

    weer terug van weggeweest

    Kim welkom weer, wat jerre zegt: blijven komen het houdt je scherp en je leest dat anderen ook leren van en met vallen en opstaan. Misschien ben je ook van alles of niks? Overmoedig of minderwaardig? Weet je bezoek van je drankprobleem? Dan kun je restanten meegeven of hen vragen hun eigen drank mee te nemen, dan neem je minder snel zelf ook. Ik heb mijn laatste verjaardag zonder alcohol gevierd en niemand heeft het gemist, ik besteed wat extra aandacht aan de hapjes iedereen is gek op mijn zoethout-gemberthee en uiteindelijk is daar 4 ltr van doorgegaan en de sapjes werd nauwelijks naar omgekeken. Het is wel ff durven, maar ik denk dat er meer mensen blij zijn als ze de volgende dag fris en fuitig opstaan.
  23. Dees je leest het verkeerd, je hoeft de rivier niet te duwen die heeft haar eigen loop. Dus niet proberen wat niet kan. Je kunt deze dag ook niet duwen, die gaat vanzelf voorbij, maar jij bepaalt of je aan het einde van de dag kunt zeggen: het was geen makkelijke dag, maar ik ben m zo goed mogelijk doogekomen en zonder drank. Morgen komt er weer een andere dag, ook een die we niet kunnen duwen. Ook zwak kun je dit gesprek aan, het is wat er is. sterkte straks en vanavond mag je een reep chocolade
  24. ok Bor, goeie :rose:nige middag dan maar:D wat vliegt de tijd toch soms zakken vol herfstbladeren weggewerkt en nu lijkt het weer lente in de tuin.
  25. Goeie :rose:nige morgen allemaal! Bor:heart: Jet, t is Womans twinsister:D oeps, nee dus, de enige echte Woman!!! Desi gefeliciteerd met je 4 weken!! klasse hoor en jannig als je nog meeleest, ik hoop dat het je goed gaat gefeliciteerd en maak er een fijne ADB dag van
×
×
  • Nieuwe aanmaken...