Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Hoi martens en Igor
  2. Of een goeie B-complex Bol?
  3. lady jane

    hallo ik ben caro

    OK Caro die vriendin die heb je, snapo ik nu, dat is er een die je kunt koesteren. Weet precies waar jij nu doorheen gaat. Fijn:heart: zo'n krachte vroiuwenvriendschap
  4. bestel maar via de bezorgdienst vd apotheek dan Sailor (of via internet?) geen risico nu! en wat vaker hier he, ook geen straf:D
  5. lady jane

    Treffende uitspraken

    De liefde bakt kwetsbaren altijd de lelijkste poets. Gotthold Aphraim Lessing
  6. lady jane

    Woorddomino

    misdaad tegen onszelf is het verdrinken van stress en emoties:o
  7. Goeiemorgen mensen egaal grijs, maar nog wel droog hier.
  8. lady jane

    nieuw

    Welkom mezelf, een half jaar droog staan, nou dan heb je een flinke stap gemaakt al. En heb je vast veel te vertellen en te bieden. Ik ben benieuwd naar je en hoop dat je het wilt/kunt delen.
  9. Truste:lips: en voor Witte: Mup en Rapi hebben het pact geeerd jij vast ook, jou kennende:heart:
  10. pauze voorbij Nijn Denzel roept:D
  11. lady jane

    hallo ik ben caro

    Welkom hier Caro, ik lees veel eenzaamheid in je berichtje. Hoop dat je wel een goeie vriendin of fam.lid hebt die je in de praktijk een beetje op kan vangen, en voor je verslaving heb je echt professionele hulp nodig. Je raakt je kinderen natuurlijk niet zo maar kwijt, dus ik denk dat hier een lange zware tijd aan is voorafgegaan, ook voor je kinderen en partner. Opname zal zwaar zijn, maar misschien toch het beste. En met heimwee valt beter te leven dan met een zware alcoholverslaving dus ik denk dat je die hebt te accepteren meis, hoe lastig ook. Je hondjes en straks je kinderen hoop ik voor je weer, hebben meer aan een nuchtere Caro die de knop om krijgt en straks niet eens meer wil drinken. dan kun je er weer echt voor jezelf en voor hen zijn. Het lijkt makkelijk zo te schrijven, maar ik weet wel een beetje uit ervaring hoe het is. dat is dus ook meteen de kracht van dit forum, iedereen is ervaringsdeskundige met een eigen verhaal. Dus tot, maar ook na je opname, hier komen meeschrijven als je het zwaar hebt, helpt je om het niet drinken wel vol te houden. Je kunt het als je genoeg wilt en je faalt pas als je opgeeft!
  12. lady jane

    Treffende uitspraken

    Onderschat niet de kracht van het lijdenals het uiteindelijk in al zijn facetten wordt geaccepteerd. Wing
  13. de stille kracht op de achtergrond? hier stralende dag weer lekker even naar buiten maar de bieb in en kijken ok er wat van de boekenlijst van thema's te lenen valt dag dag
  14. you're welcome:heart: Bor hoe gaat het?
  15. Hoi hoi, Dees voor niets zo in je rats gezeten! Zal wel vaker gebeuren zeker? De mens die lijdt het meest..... zie Bol's onderschrift. Jet hij is van Wing: Onderschat niet de kracht van het lijden als het uiteindelijk in al zijn facetten wordt geaccepteerd
  16. lady jane

    Mindfulness

    even omhoog maar weer
  17. lady jane

    Treffende uitspraken

    :wacko::$
  18. Truste Jet:lips: en allen
  19. Hallootjes weer en goodbye Igor:lips: Ik heb een heerlijke saunadag gehad de trein terug was veevervoer, maar niks kon me meer deren. Sjonge in geen maanden een héél weekend voor mezelf zo leuk ingevuld, bijna nog beter dan volleyen;)
  20. Zou het dat zijn Bol? Volgend jaar in Jeruzalem, moet dan maar volgend (voor)jaar in Brabant worden:heart: en vadertje spoor spoort weer, dus ik stap lekker op mijn vouwfietsje om mijn badenkaart voor de sauna wat leger te krijgen, want die verloopt al bijna. fijne zonnige dag allemaal:rose:
  21. lady jane

    Treffende uitspraken

    Een tiener is iemand, die jong genoeg is om alles te weten. Colin Bowles
  22. Oh ja en Tida, voor mij is modereren ook een basisbehoefte zodat ik me veilig kan voelen. En ik lees dat de meesten het niet met je eens zijn, zo streng te zijn, maar ik weet niet of het om streng gaat. Je kunt in je eentje niet subjectief modereren en als deelnemer van het forum zijnde is het logisch dat het beleid als onrechtvaardig of willekeurig kan worden opgevat. Van hier weet ik dat bannen enz in teamverband worden besproken door mensen die niet persoonlijk in het verhaal zelf zitten en dat is wat ikzelf nodig heb. En dus ook de reden dat ik me niet meer aanmeld bij een ander forum. Wel jammer want ik voel me wel betrokken maar kan me dus niet vinden in de vorm en de sfeer die er vaak heerst(e). En dat geldt zeker voor de chat van Caro.Ik wens je er veel succes. En vond het leuk je in het eggie te zien, jij was de enige die paste in mijn "verwachting"
  23. Goeiemorgen mensen best diep geslapen, ik kan me niet eens herinneren of ik er nou uit ben geweest of niet, ik denk het niet eigenlijk. Een unicum, maar dat ik het niet meer weet doet me iets te veel aan vroeger denken. Tina, ik hoop dat het gaat met je, en dat je volgende keer erbij bent!
  24. Welterusten lieve frummers ik ga maar even in bed lezen de adrenaline stroomt nog teveel om te slapen:lips:
  25. Laat maar weten wanneer je in de buurt bent meis je bent welkom hoor! Ja wij waren laat en jij moest weer vroeg weg he, jammer.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...