Spring naar bijdragen

maandag 17 januari


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 266
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ook goeiemorgen Dees en snoepje.
Yes Igor , ik moet werken.
Pfff, maar geeft niet, ik heb mijn koffie op en het pafke... ga nu echt rennen dus en dan haal ik het misschien nog net, maar das niet mijn manier van de dag beginnen dus.
Affijn, eens in de tien jaar te laat komen moet mogen toch??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ieders:)

Ekstertje is weer present en heeft het droog gehouden gisteren. Had een beetje moeilijke dag ivm bezoek aan vrienden, maar het ging prima:) Vandaag dag 77 en zo eens wat kinderen een emmertje koud water over het hoofd mikken:P Hier nog alles op 1 oor:o

Yvonne, gauw dan! Lekker werken!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ff teruggelezen van gisteren. Er is heel wat gebeurd zo te lezen.

Sorry Blondie dat ik er niet was om je te steunen. ( Computer was bezet, weekend he).Vandaag ga je maar weer op je goede manier verder want jij blijft mijn voorbeeld en een heuse kanjer:heart:
Ik hoop alleen dat je je vandaag niet zo rot voelt want dat kan er eigenlijk niet meer bij.

Jopie je kunt je in je handen klappen met zo'n fijne kids.Die trui is te vervangen moet je maar denken:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook van mij een goede morgen aan iedereen. Net lekker ontbijt gehad, seffes alle kinderen naar school en dan lekker rustig werken.

Wel heerlijk geslapen, voel me super uitgerust. Gisteren qua alcohol paar kwade momenten gehad maar we zijn droog gebleven, weekendpact gehaald dus.

En nu dus de start van "droge" week nr.2, vol goede voornemens.

tot later, Muf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen, leuk om jullie alweer te zien...
Jopie: moet ik een beetje om lachen over de trui, mijn man lang geleden had dezelfde gedaan met een trui van me en ik was aan zoeken, zoeken en wat was het, hij had het in de kast van mijn zoon gedaan (toen hij was 4)...zo klein was het gewoorden...jaja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen!
beeetje slijmerig weer hier,maar zal er todh doormoeten wil ik iewts anders dan appeltaart voor het ontbijt nuttigen.
leuk zo'n verhuizing,vind een zak met? overjarige vetbolllen! liep bijna weg van de maden! straks maar eens heel ver weg in het duin kieperen!
fijne droge dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
myriam7

Welkom Bert,




Ik heb jullie convensatie gelezen. Er is nogal een groot verschil tussen de meeste hier en jou manier van aanpak/praten. Ik kan het met je eens zijn dat het hier soft is. Soms is dat fijn soms heb je daar niets aan. Ik kan me voorstellen dat de meeste van je reactie schrikken. Ik stond er van te kijken. Ik wil je vragen hier niet meteen weg te lopen maar dit gewoon rustig te volgen en op jou manier te reageren. Ik denk dat er veel zijn die er toch iets van leren. Een ieder word toch aan het denken gezet.



Dank je wel. Ik zal zeker nog even blijven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dochter naar school.
Nu mag ik van mezelf nog een bakje koffie en een peuk.
Daarna ga ik doen wat ik me gisteren voorgenomen heb.

Oefeningen doen welke ik van mijn Fysiotherapeut heb gekregen voor mijn knieen.
Douchen en aankleden.
En jawel hoor, dat wat ik het minst liefste doe. Het HUISHOUDEN.
Daarna antabusje halen en boodschappen.
Vanmiddag telefoontjes plegen en huishouden.
Dan vind ik het wel weer genoeg voor vandaag dacht ik zo.

Ik moet echt plannen anders komt er niks uit mijn handen op de vrije dagen. Ben zo uitsltellerig. Niet te geloven:devil:

Ben blij dat ik gisteren overleefd heb. Wat een dag. Zat overal tegenaan te hikken en heb zo'n verschrikkelijke moet gedachten. Het verpest dan mijn hele dag. Gelukkig doet P. me dan weer met de beentjes op de grond zetten. Buitenlucht helpt dan ook. Hoop dat het me vandaag lukt om structuur erin te houden en een genoegdoenings gevoel eraan over te houden. Nu nog beginnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Neem vandaag de eerste niet.
24uur, alleen vandaag.

Ik kom vanmiddag terug op het thema hervallen.
Uiteindelijk is hervallen onlosmakelijk verbonden met
stoppen, of minderen en je niet aan je afspraken houden.

Moet nu de deur uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...