Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Ha Beate, Beate, dus het is goed gegaan met je vriendinnen? Toppie meid!
  2. Helaas I know Witte het is nl niet altijd goed verlopen! Daarom blijf ik er ook op hameren.
  3. Jet, je bent gepromoveerd tot heintje III I en II zijn er toevallig ook nog:D
  4. ben ik eindelijk de ideale moeder jet fouten maak ik genoeg:D
  5. oeps, Mup met Jet mee:clock: pas op hoor Mup, vreemde internetdates! moet zijn
  6. Hoe is het met de tuin Mup?
  7. Ja jet, mijn dochter zat laatst van: jij doet nou zelf waar je ons al die jaren voor waarschuwt, je neemt vreemde mensen in vertrouwen en spreekt af en ruilt zelfs je huis met iemand die je nooit hebt gezien.
  8. Je kunt toch ook gewoon een onbeperkt internetabonnement afsluiten bij zo'n goedkope provider Jet, ik geloof iets van 20/25 per maand, das vast wel de moeite dan.
  9. Nog even voor de liefhebbers (er wordt hier zo druk gelezen, ha ha) Millennium op CANVAS om 21.10 fijne avond verder
  10. Hoi Rapi, zijn we met 2en hier das ook uniek!
  11. Hoi Jerre, Wat fijn dat jullie zo'n lekker dagje hebben gehad in de sauna!! Glen, ik weet even niet wat te zeggen als ik je laatste gedicht lees.
  12. Ari koopt het wel eens harry, volgens mij bij de slijter en bij de verse sappen bij Appie heb je een best lekkere Merlot die had ik met kerst, maar idd meer veredelde druivensap, wel leuk in een wijnglas als je het idee wilt van wijn.
  13. lady jane

    Treffende uitspraken

    Voor Alf en alle perfectionisten: De afwezigheid van een barst in schoonheid is zelf een barst. Henry Heillos
  14. kiekeboe voor onze paranormale Witte;)
  15. lady jane

    Pact...

    Pauze lijkt me wijs, voor nu Blondie en ook genieten van vandaag, ook dat gaat door.
  16. als je m eens uit wilt lenen Woman:P ben ik nr een op de wachtlijst!
  17. ik hoor je zo wel hoor. nou dochter is uit dr bed, eindelijk eens kijken of ik voor haar nog wat kan beteken dag dag oh ja en de boodschappen natuurlijk
  18. Igor hier regent het inmiddels net nu ik aan de boodschappen toe ben je wordt bedankt!!!! arme Mup, hoop dat ze het heeft gered in de tuin.
  19. Alf, je hoeft niet perfect te zijn. persoonlijk houd ik wel van (een beetje) beschadigde waar. en in therapie kun je leren de slag minder erg te maken, soort van reparatie. Niet alleen accepteren.
  20. Saar niets is blijvend en ik heb ook veel aan lichaamswerk gehad. Net als aan Mindfulness, sporten enz. En als ik somber ben of depri, heb ik niet de discipline om het geleerde in de praktijk te brengen. Het zegt dus weinig over de methode en alles over mij. Er is niet zo maar een oplossing. het geworstel zal blijven, want discipline, ook al weet ik dat je die aan kunt leren, zal nooit mijn grote vriend worden. Ik denk dat er velen hier mee worstelen, want ook die 1e, 3e of 4e laten staan kost discipline. Er is geen wondersleuteltje. En als die er zou zijn, zouden we de voldoening missen van de keren dat we die discipline wel op kunnen brengen.
  21. Ik heb geleerd Alf om met een heel klein rond apparaatje de spaken vh wiel zo te manipuleren dat de slag eruit gaat. Was het maar zo simpel he. En dat je slingert en de slag niet opmerkt, is erg gevaarlijk. Nu kun je in elk geval een nieuwe fiets kopen van het uitgespaarde geld, heb ik ook gedaan in het voorjaar en elke keer dat ik op die fiets stap geeft het me een beetje een kick.
  22. Igor, zoalng je hier blijft schrijven hoef je het misschien niet alleen te doen?
  23. fragiel is kwetsbaar Alf en dat ben je, daar herken ik mezelf ook in. Laten we nuchter en fragiel blijven krachtig in onze kwetsbaarheid:heart:
  24. Hoi Bammie, misschien wat voor de boekendraad bij tips? Beate is op zoek naar alco-gerelateerde boeken en ik weet niet of ze alles leest. En ook anderen natuurlijk, ik ga de bieb eens bezoeken.
  25. Alf, hoe is t?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...