Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    Jurgen

    Klinkt goed, op dat hoofd na, heb je niet iets van kruidenthee, avondthee of zoiets? In elk geval heel veel drinken, die hoofdpijn komt van de gifstoffen die eruit moeten. Wandelen in de frisse lucht helpt ook, en fietsen, sporten, sauna, wanneer je gelegenheid hebt en er van houdt.
  2. die jongen weet dus duidelijk niet wat hij mist Bol. Ja raar he, het lijkt wel of jonge mensen steeds gemakkelijker worden met iets toezeggen en dan niet de moeite nemen om het na te komen of af te zeggen. Zie het helaas bij mijn eigen kinderen ook wel, en dan snappen ze amper als je zegt hoe ze iemand daar mee kunnen kwetsen, want echt niet kwaad bedoeld, maar wel lekker makkelijk dus. Nou ja boffie voor je schoonzus.
  3. ik vind er ook niet veel aan hoor Mup maar had trek in wat goors
  4. Durf het haast niet te zeggen maar chocolade gister al op, en net, als toetje, laag speculoospasta zo uit de pot gelepeld, erg he.
  5. ik lustte het thuis ook nooit, Bol, maar als ik zelf iets klaarmaak, lust ik het wel altijd, spruitjes idem, vroeger vreselijk nu heerlijk. Smaak verandert ook he als je ouder wordt. Die kabouter van je zal je kookkunsten nu helemaal waarderen, nu hij ze zo moet missen he. kun jij je ei dan nog wel kwijt? Is die man die bij jou zou komen warm eten dagelijks, nog doorgegaan? Ik hoor je er nooit meer over, lekk me wel gezellig voor je.
  6. lady jane

    Jurgen

    Niet aan toegeven jurgen, anders kun je steeds opnieuw beginnen. je lichaam moet ontgiften en na een paar dagen ga je je steeds beter voelen. En natuurlijk lijkt het saai want de drank lonkt. Maar als je saai even voor rust vervangt, is dat misschien net wat je (lichaam) nodig hebt. Afkicken is hard werken. Houd vol, en kom maar vaker naar de dagdraad voor afleiding en steun.
  7. Hiero zuurkool met spekjes en aardappels met een dot jus (uit een pakje Mup) ellug lekkel! harry, sorry, dochter koos zowaar voor huiswerk maken en ja dan kan ik moeilijk op shoppen aandringen, zo vaak komt dit niet voor. Ze gaat met school donderdag naar Brussel en krijgt een paar uur shop-tijd nadat ze hun Biologie opdracht in het Belgisch Instituut voor Natuurwetenschappen (pff mondvol) hebben vervuld. Nou dan heb ik geen bezwaar als ze daar een jas koopt. Al lang blij dat het dan niet er een wordt die vriendin al heeft, en ze blijft dan ook binnen haar kleedgeldbudget, vaart mams ook wel bij:D. Maar jij hebt je toch wel vermaakt las ik, en je niet aan hamburgers bezondigd maar aan bachus, foei!
  8. en dat vermoeden maakt het leuker dan de werkelijkheid soms Jet wat ik ervan verstond was leuk! Zo ff afkicken voor dochter terug is uit de volley die kent me anders niet terug:D dag dag mensen fijne dag
  9. lady jane

    Woorddomino

    vreemd misschien maar ook plezierig toch, t mag ook wel eens wat makkelijker
  10. leer hoef je niet te strijken hoor saar:D
  11. witte Burka saar?
  12. uitgeschakeld Wil overbelast denk ik door alle mensen hier:D a filthy mind is a joy forever
  13. heee, ik wilde net vragen of ik bruidsmeisje mag zijnB)
  14. pffffffffffffff ff lucht pauze kramp in de vingers
  15. Niwi 113 lijkt me meer geschikt voor woestijnvossen
  16. ook, Wil
  17. is weer eens wat anders he Wil?
  18. ohhhhh een setje hier en niet vd lingerie
  19. snap je helemaal hoor jet enne Co pas op he! ik vind dames lingerie soms al niet kunnen maar ja zelf mateloos he he met mijn loze maten
  20. Witte toch yes, ik doe mee!
  21. Oh jet kun je niet een ADB trainig geven op de BBQ? betalen we in natura:D
  22. Kan allemaal gewoon naast elkaar hoor saar
  23. pompoentje mee?
  24. klikspaan
  25. die coke-flessen bedoel je?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...