Spring naar bijdragen

dinsdag 28 december


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 120
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook goeiemorgen Yvonne!
De werkploeg lijkt zich op te maken voor een nieuwe dag!
Wish me luck ladies naja, als het goed is zie ik bazin helemaal niet en er is sinds vrijdag niks veranderd dus hoef ik weinig te doen. Zal ook wel niet druk zijn dus best saaaaaaaaai.

Harry: niet te schuldig over voelen, streep eronder en lekker over het eiland gaan zwerven. Heb veel plezier!

Blondie meis, wat doe je het goed :present:! Knap dat je gaat aangeven dat de werkopbouw te snel gaat, doen hoor, ik was/ben daar heel slecht in. En kamer van je zoontje komt vast ook wel goed, idd wat er gezegd werd: misschien niet in 1 keer?

Zo, aan de slag. Kijk zo maar niet in de spiegel want zie er niet uit, echt heel verschrikkelijk met dikke rode ogen enzo en dat alles zonder drank of huilen tis wat......

Jane hoop dat je hebt kunnen slapen vannacht, de pijn zal vandaag al wel minder worden hoop/denk ik, in elk geval sterkte nog ermee :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Saar, je laatste dagen daar he?
Denk daar dan maar aan hoor, nog heel even en je kunt het achter je laten.

Ik ben nog lichtelijk geradbraakt van een lange dag helpen gisteren...
Pfffff, als ik mijn hoofd neerleg slaap ik denk ik, hihi.
Affijn, vanavond maar vroeg naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
igor


yvonne ik begin nu ook alvast. morgen naar de sportschool en van de week een afspraak met de HA over de afbouw van de medicijnen, dan gaat het iets simpeler
:D



Mooi,dan gaan we er samen tegen aan Igor ....
Ik ben bang dat ik morgen teveel spierpijn heb voor de sportschool, maar als dat niet het geval is ga ik met je mee hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yvonne als je van de spierpijn af wilt moet je juist gaan sporten :D
toine ik denk dat je bovenkamer nu juist vakantie heeft, geen alcohol meer die de hersentjes opvreten, de lever hoeft de gifstoffen niet meer af te breken, je lichaam hoeft de alcohol niet meer om te zetten in suiker. bedenk goed als je oudjaarsavond gaat drinken het is makkelijker om te beginnen dan om te stoppen en ik spreek uit ervaring ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor jullie medeleven :heart:
Maar ik ben ERRRRRRRRRUG eigenwijs en koppig, denk dat ik daarom ezels zo leuk vind :D
Nee, ik ben nu zó dicht bij de finish, ga het ook afmaken ook.
Alleen vanmorgen nog en donderdagmiddag dussssss..........
Maar heb nu haast.
Enneuhhhh ik doe maar niet mee met afvallen :D word ik doorzichtig hahaha en ze lopen nú al over/door me heen, nee, niet dus.
Dag allemaal, good goan!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmorregens allen:)

Poeh, wilde dat ik nog in mijn bedje lag...maar ik moet werken vandaag.

Sara: kop op meis..verstand op nul en nog even bikkelen meis! Je laatste daagjes dat moet toch helpen? En inderdaad zal het niet druk worden vandaag! Bazin pleitte? Scheelt ook:P

Toine:
Mijn ervaring is dat je opnieuw moet stoppen voor je gevoel na een avondje drinken. En je voelt je de volgende ochtend weer opnieuw schuldig en vervelend. Plus de kans dat je terugschiet in je oude patroon.

Fijne dinsdag iedereen!:present: Moet weer wat doen wil ik op tijd komen;)
Toedeledoki!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...