-
Aantal bijdragen
55.996 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
355
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
Ha Witte, ook al vroeg je bed uit gevallen? Dochter heeft met 1 vriendin pannekoekjes gebakken en thee gemaakt en is er weer in gekropen, dus ik kon uitslapen. Was wel wakker geworden maar ben lekker blijven liggen, genieten van de zelfstandigheid en dat ze lekker kunnen tuttelen zonder mij. Ik had 2 kruidenslaaptabletjes genomen, kon de oordopjes niet vinden. Heb nog 2 uur meegekregen, ik denk dat ze toen een film hebben opgezet, zal straks wel horen hoe laat het echt werd. Blondie, harde werker, je weet dat af en toe een pas op de plaats heel integrerend werkt he? En gewoon even uitrusten en genieten ook, zelfs van sneeuw! Hier nog niets, alleen wat regen.
-
Bol wil je svp nooit meer schrijven dat je eigenlijk niet kan schilderen zonder voorbeeld? Je doet jezelf zo tekort meis, het is gewoonweg prachtig! Als alle reacties je niet overtuigen, wat is dat dan toch? Ik lees toch wel een beetje trots ook in je boodschappen? Mensen maar dure therapie en cursussen om een beetje zenn te leren en jij hebt een natuurlijke gave om dat via je dieren te bereiken, je schilderen en je tuin te werken, en vast nog wel meer meditatieve dingen, koken bijv. Het wordt echt tijd om dat deel van jezelf eens naar de voorgrond te brengen voor jezelf, 60 is een prachtleeftijd en het is tijd om te oogsten voor jou:heart:
-
Goeiemorgen geen 15 uur Bol 10 uur, mooi genoeg na zo'n wilde nacht, vanavond de rest maar inhalen. Even bijlezen voor de boodschappen.
-
Ik ga een poging wagen, wie nog erg laat op blijft: om 0.50 BBC2 een pracht (filmhuis)film Irina Palm met Marianne Faithfull, echt een must, jammer dat ik niet op kan nemen, die wil ik erg graag nog eens zien, maar ja, tot 2.25 uur, dan heb ik morgen ochtendhumeur. Welterusten allemaal, slaap lekker straks
-
jou is wel heel lastig om een zin mee te maken die technisch een beetje loopt.
-
Het wordt al rustiger boven, alleen hun muur grenst aan de mijne dus hoop niet te hoeven mopperen straks en ben benieuwd of die ene nog voor 9 uur ontbijt wil (moest sporten geloof ik) beetje boel pannekoekjes bakken dus
-
nieuwe ontwikkeling: pubers ontdekken zennnnnnnnnnnnnnn
-
Nou slapen? maar ik hoor wel liever wat er speelt hoor dan loopt het niet uit de hand. Dochter komt net vertellen wat voor kadootjes 3 WIJ spellen, armbandjes, luchtje, bonnen en raad eens, er zijn er net 4 met bikini de sauna in, 3 zijn er opgehaald en 3 gaan straks nog de sauna in dus wie weet vallen ze straks ook braaf in slaap;)
-
Truste Mup:lips:
-
Nee hoor Witte wel goed maar niet gek he:D ik zat braaf the Voice te kijken en nu braaf aan de melk en straks braaf naar bed help!
-
ja Witte wel:D
-
ik wist dat ik een laatbloeier ben Jopie dus er is nog hoop????
-
Bol, de voorspellingen zijn tot 4 uur:wacko:
-
ze zijn de Sterklaassurprises aan het uitpakken die dochter van mij heeft m verstopt in een blok ijs ter grootte van de diepvrieslade, en die wordt nu met een hamer aan gort geslagen, en de hele buurt :geniet" mee, en heel misschien nemens straks de Poolse buren wel wraak met 112 bellen, dat moest ik 1/2 jaar geleden nl ook een keer doen, ze vochten zich bijna een weg door mijn schutting heen, juist ja dronken. Nu bezorgen wij de overlast doen, al klinkt het erg gezellig hoor, was ik maar weer jong, en onbezonnen en gillerig opgewonden, wow! nou ja de trotse moeder van, second best:heart:
-
ook voor de meelezers die het niet zo moeilijk hebben? alhoewel, ik heb 10 schreeuwende dansende pubers hiero hoezo niet moeilijk?
-
Liefde; zou dat zoiets zijn als het bij elkaar terugzoeken van onze moeders? Jeroen Brouwers
-
Hoi hoi, nou hier geen sneeuw hoor en hoeft nog even niet. Mijn B&B gasten uit Duitsland hadden daar woensdag al een dik pak, dus die hebben de winterbanden er al om. Ik heb een hele volle dag en avond hoop nog even tussendoor te spieken hier.
-
Donderdag 25 November
discussie antwoordde op een PROUD2BME van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Heintje zegt truste heintje:lips: -
Donderdag 25 November
discussie antwoordde op een PROUD2BME van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
zit nog ff een James Bond te kijken niks geen L&O vandaag enne die zennnn komt van Witte Jopie -
Ik zie ook wel wat stappen vooruit hoor Jopielief. Je bent je ervan bewust dat je niet bent waar je dacht dat je was. Je hebt dat ook nog erg snel gedaan dat stuk, sommigen halen dat nooit of doen er jaren over. Je staat open om de volgende stap te gaan doen om er wat mee te doen. Je deelt het met ons (tnnx) Je weet nog beter nu dat we meer zijn dan die veilige icoontjes Je erkent je verlangen naar weer fysiek contact, met alle risico vandien Je bent in contact gebleven met het forum Je voelde dus aan dat je ons niet los hoefde te laten je hebt een erg goeie smaak om bij bol in bed te willen kruipen Ik krijg steeds Tina Turner in gedachten, maar snap de link niet met jou, maar misschien kun je die zelf plaatsen?
-
Welkom Triop, Je bent goed op weg en hebt hulp, het lijkt of de knop om is? Ik hoop het voor je want dan komt er eindelijk rust in je hoofd en je lijf. Je lichaam is nog aan het resetten en dat kan ff duren, is voor ieder verschillend. Het beste kun je vaak hier op t forum komen als je voelt dat je getriggerd wordt. HALT is een reminder voor: Hungry, Angry, Lonely of tired. Als je die herkent weet je dat je eten, afreageren, gezelschap (virtueel:D) of rust nodig hebt. En hier zitten de ervaringsdeskundigen dus kun je zonder dat je je veroordeeld hoeft te voelen, lekker even aandacht vragen of je gevoelens naar buiten brengen, dan blijf je er zelf niet mee zitten. je zult eens zien hoe snel die trek dan verjaagd kan worden en jij weer meer en meer je oude zelf terugvindt. Ik wens je veel succes en hoop je nog te lezen op de Ditjes&Datjes, dagdraad per de datum van vandaag.
-
Donderdag 25 November
discussie antwoordde op een PROUD2BME van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Was nog ingelogd maar naar de super dus, ja saar, nog steeds leuk. wel met kaarsjesavond en die hele week, een kleine kans op de Kerst, dus we wachten af. En nu dus uitloggen, op naar de Hofstad, oudergesprek voor zoon. -
Donderdag 25 November
discussie antwoordde op een PROUD2BME van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Goeiemorgen mensen, hier B&B gasten dus ook eens wat vroeger naast mijn bed gerold. Dees: :sun:sen-slopen;) Sooth, drie volle jaren alweer, een nuchtere wijze warme persoonlijkheid: van harte kanjer! -
Woensdag 24 november 2010
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
idem hiero bijgelezen en moe dus kom alleen even welterusten wensen en sterkte voor die het nodig hebben Beth, meis denk maar aan Bol die is nu ook sterker als ze toen dacht dat kan voor jou ook bewaarheid worden:heart: -
Blondie, misschien is dit te laten onderzoeken dan iets wat je voor je vriend/ jullie relatie kan doen? Voor hem kan het nl wel veel meerwaarde hebben, al is het maar begrip voor die puzzelstukjes die er nu nog zijn. Het kan een handvat zijn voor jullie beiden en als er niets uitkomt heb je het gedaan om autisme uit te sluiten. In dat geval kun je misschien wel met gedragstherapie verder komen w.b.t. de controle-behoeften.
