-
Aantal bijdragen
55.996 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
355
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
beetje grote trigger, glaasje port, gauw naar bed dan maar weer welterusten mensen:lips:
-
Zo hee, dacht ff wat chippies te snaaien bij de left overs van feest vind ik een lege portfles! Gauw dochter ter verantwoording; is het onderdeel van de surprise van klasgenoot die voor het eerst dronken is geweest en flink in de maling werd genomen, zowel de nagemaakte nepfles als gedicht gezien en dat ze de echte achtergelaten hebben voor mij is dus haar surprise voor mij, nou gelukt dus.pfffff ff flink geschrokken. en de chippies had ze al in veiligheid gebracht (op haar eigen plek dus), ha ha wat leuk.
-
pas nu kan ik zeggen dat ik ook wel wat trekjes herken bij mezelf
-
jou wil ik niet meer mee domino-en, ik pas
-
Lekker gegeten mar?
-
Jemig Jopie, dat is nogal wat weet ff niet wat te zeggen meis:heart:
-
Zo dochter weer thuis vd volley en met een bak sla en kaassoufflé's voor de buis en dan eens kijken of we vanavond nog puf hebben om die ruimte op te ruimen waar het slaapfeest was. Ik ging even kijken en vroeg of er soms een bom was ontploft, dochter heel verontwaardigd: za hadden toch opgeruimd alleen nog een paar dingetjes. En idd 7 vuilniszakken staan vol klaar maar wat er nog ligt zijn 7 matrassen, vuile vaat voor 2 vaatwasmachines, zakken halfvol pepernoten, chips, nootjes enz enz. Die grietjes hadden van alles bij zich, dachten zeker tekort te komen hiero! Wij kunnen nog weken vooruit:D
-
Susana, dan heet het lontje (net als van vuurwerk, snel ontplofbaar) is geen kritiek hoor, maar het klonk zo leuk.
-
of de tijd vd maand misschien? Bammie? Volle maan is het niet in elk geval. melig net als ik zeker ook te weinig geslapen Bammie?
-
Susana kort loontje? nu al gekort in je nieuwe baan? ik ben een beetje melig jongens meisjes ook sorry
-
nee hoor, was braaf de bloopers aan het kijken maar ik vind de presentator niet zo geschikt.
-
verdorie heb ik net de pret weer gemist:D waarom quoten jullie hier niet wat meer voor aagjes zoals ik
-
:present: voor jou van een narcist
-
Heeft me heel wat jaren gekost Pioen en ik ben er ook nog niet, zit hier ook niet alleen voor mijn lol:D en nu naar de bieb en markt bye
-
Ha Pioenroos, je maakt het jezelf ook wel heel moeilijk! Wie van ons kan het bij 2 glazen laten? Je schrijft glaasjes, dat zegt al genoeg. Maar na die 2 zijn je grenzen al vervaagd. op je wilskracht, of kleine voorraad, kun je dit waarschijnlijk wel een paar weken volhouden. Maar wat voegen die 2 dan toe? Bewijs van volharding? Op dit forum zijn de matgige drinkers denk ik op één hand te tellen, ik hoop dat zij je tips kunnen geven als dit is wat jij wilt leren. De ADB training kan je er zeker bij helpen. Ik niet. Ik heb mijn rust gevonden, ik hoef niet meer. Dit proces waar je nu inzit is oefenen, wat er ook uit komt, en dat het gisteren niet lukte, wil niet zeggen dat het vanavond niet wel goed kan gaan. Maar dan wel kiezen wat je echt wilt, dus niets meer inkomen. Jezelf even uit de situaties houden van grote verleidingen en hopelijk geen al te stressvolle situaties. succes! ha ha , kon het toch niet laten he:D
-
Alles is al een gezegd, maar omdat er niemand luistert moet men altijd opnieuw beginnen. André Gide
-
2 gouden handen EN EEN PUUR GOUDEN HART! Bol diploma's en intellect worden nogal eens overschat als er een universiteit bestond voor karakter, behulpzaamheid, puurheid, dieren- en mensen liefde, kortom een studie om te leren leven in contact met jezelf en de natuur dan zou je Cum Laude geslaagd zijn. En dat is je niet aan komen waaien, daar heb je hard op gestudeerd. dat anderen dat niet altijd (h)erkennen is een gemis, bij hen. Dat is meteen de andere kant van intellect, er hoort vaak niet sociaal/emotioneel/intuitief/creatieft kunnen zijn en leven bij. En dat hebben ze het nodig je dat onwaardige gevoel te geven. Maar daarom hoef jij dat niet te accepteren, dat rotgevoel, dat is nl geen kado van hen aan jou, maar hoort bij het vuil. Je mag dus selectief leren worden in wat je binnenlaat, voor de rest is alles er al bij jou:heart: Ik denk dat je dit hier mooi aan het leren bent al, want je komt het ook hier tegen soms. mooi oefenterrein dus. Mooie leerschool hier he? Nu nog certificering vragen aan de mods:D
-
Marc:present:
-
we komen weer terug als jij schoon bent Mup:D
-
2 vliegen in één klap Blondie pats!
-
Ja Sailor, die echte Maple is hier niet te betalen maar ik ken m ook van Amerikaans fietsavontuur van een jaar: 20 kg aangekomen daar, ondanks gemiddeld 100 km per dag, en vnl door de breackfasts and second breakfasts(:Disgust;), en mijn excuus? Ach het soortelijk gewicht van spieren is nou eenmaal hoger dan die van vet.
-
Oh lekker Blondie, ja prachtig daar, heb er ook gefietst en met de doggies en kidz kom je wel genoeg aan een gezond evenwicht toe, das ook weer waar. have fun!! tot laters
-
Igor:o pas je wel een beetje op meis? heeeele kleine stapjes leggen een goeie basis voor grotere en stevigere stappen vaak:heart:
-
Jopie kan gewoon zin maken:D doe ik ook nu voor de boodschappen. eens kijken of ik de B&Bgelden kan gaan besteden voor een B&B ontbijtje voor nog 6 meiden en ja dan de rest van de pannekoekjes maar eens gaan bakken. iemand nog trek? Met choc. pasta, stroop, vruchtenstroop of poedersuiker?
-
Jopie in pasgevallen sneeuw is het toch ook prachtig wandelen? Daar kun je je wel op kleden toch?
