Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.000
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Berusting Bor, is aanvaarden en verduren niet makkelijk, een beproeving zelfs met deze dagen. Maar, hier ben je een lichtend voorbeeld, want je doet het toch mooi maar. Ik wens jou dat 2011 jouw jaar gaat worden het oogsten van al wat je dit jaar voor elkaar bracht:heart: jullie jaar dus eigenlijk:heart:
  2. Heerlijk he Meis, zo met die verse sneeuw dat :rose:netje op je toet zumme dr maar een 3e Kerstdag aan vastplakken?? Eks. als je leest, jij houdt de teugels vast dus owee als jij voor gaas gaat bij je etentje het leven en welzijn van 34 mensen rust in jouw handen!!!
  3. Hulk Niwi:D welterusten mensen op naar de 2e droge Kerstdag:lips:
  4. Slaap lekker Bol:lips:
  5. moet je zeker zo weer plassen?
  6. Zo de gourmet zit er weer in hebben we maar weer gehad, denk ik elk jaar. Ik houd wel van tradities, vooral als de kids het zo gezellig vinden. Maar ben niet zo veel vlees meer gewend, en toetjes eet ik normaal nooit. Nou ja een beetje overeten hoort bij kerst he. Volgens mij zit half Nederland te gourmetten.
  7. Dat was een lange plas beetje veel thee gedronken Sowhat?
  8. zo de croissants klaar dochter eindelijk in haar Kerst trainingspak:D aan tafel dus fijne dag
  9. Tobberd we zijn vanmorgen officieel pas vetrokken dus pak jezelf bij je kladden en zorg dat je aan boord blijft:angry: of ik bind je vast!
  10. Ik dacht dat met J samen al een en ander had voorbereid Bol maar daar lijkt het niet op nu, wanneer is de crematie?
  11. Jopie: :heart:
  12. Even een gezegde hier plaatsen, zo maar Een mens is nooit actiever dan wanneer hij niets doet nooit minder eenzaam dan wanneer hij alleen is. Marcus Cato
  13. Josh Groban: silent night.
  14. Lieve Bor: het is het waard! Merry Christmas with your drummer boy.
  15. Hieeeej Haaaaah hiddem up ride m out hup AR erbij nog! opschuiven Witte!
  16. lady jane

    Treffende uitspraken

    Dit was liefde; die toewijding, die eigenaardige opgewektheid, die plotselinge onverklaarbare blijheid, en die onverdraagbare pijn. Onbekend.
  17. AR, lees je nu pas, goh dat had ik niet verwacht bij jou idd te lang weggebleven? Nou je hebt geluk, er is nog plek op de slee dus je kan erbij hoor en reken maar dat we je goed vasthouden!
  18. brrrrrrrrrrr Igor Brinta, yagh dat heb ik jaren voor dochterlief moeten maken die is geen broodeter (banaantje erdoor geprakt) Ik ben later overgestapt op volkorenpannekoeken met chocopasta voor dr, beviel mij veel beter en haar gelukkig ook. Lief dat je aan me denkt hoor, ik slik parac. en het is prima te doen. Maar ga zo croissantjes in de oven doen, sapje erbij. de Kersttafel is dankzij Wittes suggestie gisteren weer eens in vol ornaat en ik let vandaag niet op stookkosten, wil warmte waar maar mogelijk. fijne dag met K&B (balletje aan hun riempjes?)
  19. Lieve Bol: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: 12 maanden zonder alcohol, mens wat een kanjer ben je toch. Alles wat je tegenkomt, iedereen die je even een hart onder de riem steekt; ik hoop je nog lang hier te lezen (en in het echie te zien natuurlijk)
  20. Merry Christmas:heart:
  21. Wil, vorig jaar heeft Woman een arreslee voor ons gecharterd; een pact om de feestdagen niet te drinken. Dat was een steun en succes voor veel hier dus Ekstertje heeft er dit jaar een gehuurd en net het startsein gegeven. je kunt erbij, maar liever niet na oudejaar pas. je kunt ons eerder helpen en wie weet heb je er zelf ook nog wat aan:D ik ga mijn puber eens het goede voorbeeld geven, want die is bijna net zo aan dr pc gekluisterd als ik. welterusten mensen
  22. Truste Tatum:lips:
  23. Ja Wil en daar ben ik heel blij mee ook voor jou en eigenlijk is het logisch he dat t jou ook mist zo'n snelle vervanging kan vast de ware niet zijn Jij gaat gewoon door met jouw ding vanaf nu kun je weer naar je toekomst kijken
  24. a one a two a one two three......:moon:
  25. soms denk ik, ik heb mijn roeping gemist kan beter preken gaan schrijven betaalt vast beter dan een B&B:D Wil nog ééntje dan: zou het niet weer eens tijd voor je Antabus worden? Je bent nu zo goed als gesettled, hebt de weg weer naar ons gevonden enne zit je eigenlijk ook al in de arreslee? er is nog plek hoor lekker ingeklemd tussen Witte en mij kun je er ook niet meer uitvallen zorgen wij wel voor:P
×
×
  • Nieuwe aanmaken...