Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.998
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Tina, je had al een moeilijke nacht maar schreef niet hoe het echt ging ik wens je veel kracht, weer een opname was vast niet de bedoeling.
  2. Bol:heart: Woman ook maar dan weer anders he nu weer ff de zachte pittihe woman voor de kerst Witte voor alle lieve pogingen en goede bedoelingen nooit aan getwijfeld trouwens
  3. Ha Kyra, terwijl jij leest, ga ik aan het werk en nog wat laatste boodschapjes zodat het morgen niet meer hoeft. Gewoon lekker sober hoor, alleen de jaarlijkse gourmet is traditie, vnl voor zoonlief, die is daar gek op en ik vind het wel fijn om dat app. tenminste één keer per jaar nog te gebruiken. En het heeft ook wel wat, uitgebreid de tijd nemen met eten, dat komt er niet vaak meer van. dag dag
  4. Lees je 1e berichtje hiervoor net saar, geen fatalisme, meer een oervetrouwen in jezelf/de natuur. Ik ben ook niet bang aangelegd en door die houding gaat het ook meestal goed. Je laat je niet beperken en geniet van de natuur. Ook die mobieltjes geven maar betrekkelijke mogelijkheden, maar vroeger waren die er toch niet eens? En zonder risico kun je niet leven hoor.
  5. Ja ik moet de B&B nog in orde maken en nee joh in een bos, was het maar waar binnenstad Gouda ook leuk hoor, maar voor een bos(je) moet ik naar Wassenaar/Meijendel dat is nog net haalbaar. Maar niet zoals jouw kant op.
  6. Hoi Saar, we zijn nog saampies over:heart:
  7. Sjonge, en ik maar denken dat ik de enige was die steeds maar weer wakker werd; 2 x eruit en dan weer een uurtje slapen. Maar eerlijk gezegd, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt dan de pc op te gaan starten hoor, dus met jullie ben ik snachts niet bezig geweest. Wel onzeker over waar ik vandaag heen wilde, maar dus niet durf door het weer. Dus maar thuis aan het werk. Vanavond komt er een hoogbejaarde dame in de B&B die vandaag helemaal uit Duitsland gehaald wordt voor de Kerst. Die rijden gewoon door welk weer ook, wel op winterbanden en die heeft mijn vouwfiets niet:D Tatum je leest vast niet terug vandaag dus; :musicnote: :musicnote: :musicnote: hoppa een nieuwe slinger voor je verjaardag, van harte meis en dat ie het net zo'n droge en gezellige dag mag worden als gisteren bij je etentje, alleen wat meer kadootjes misschien:P
  8. Goeiemorgen mensen. ff bijlezen
  9. Ook welterusten allen:lips: en tatum alvast gefeliciteerd voor morgen waarschijnlijk ben ik weg de hele dag dus hier alvast je slinger :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: hele fijne dag en net zo kanp als vandaag zonder drank dus gezellig!!!!
  10. ik heb 5 kaarsjes gebrand :light::light::light::light::light:
  11. ja dan heb je dus geen machtsmiddelen helaas jammer ben sporten dag dag
  12. Ik heb ooit mijn huis onderverhuurd via een makelaar, die hield één maand borg in als loon en verzorgde verder alles, grandioos de hypotheek werd betaald en we verdienden er nog aan ook. Maar ja daar heb jij nu niks aan, voor dat geld ga idd niet preocederen, en dat weten zij natuurlijk ook. Misschien bluffen dat je die 116 met de 75 per maand verrekent?
  13. lady jane

    Woorddomino

    geschenk aan jezelf en niet vanonder de Kerstboom
  14. Blondie, advokaten hebben een gratis inloopspreekuur of het eerste 1/2 uur is gratis, je kunt om een toevoeging vragen als je geen geld hebt (vroeger heette dat bewijs van onvermogen) alleen als je er geld aan over houdt, komen ze alsnog met een rekening, even goed doorspreken dus. En anders de wetswinkel. Succes! en houd moed meis, het is zo volgende week!
  15. Fleurtje, beterschap met je dochter!
  16. Saar niks gezeur, ik vind je heel open:heart: er klinkt wel een eenorme eenzaamheid uit en die raakt me. Juist met deze dagen is dat een enorme trigger. Ik hoop dat je sterk genoeg bent om niet verder in de spiraal omlaag te zakken. En dat je sterk bent, dat heb je al lang bewezen.
  17. lady jane

    Treffende uitspraken

    Uw zoon is: op 5 jarige leeftijd, Uw gebieder op 10 " " Uw slaaf op 15 " " Uw gelijke daarna, ofwel Uw vriend, of Uw vijand. Turks gezegde
  18. lady jane

    Woorddomino

    vrienden zijn een belangrijk ingredient in het recept van het leven
  19. Ik heb een sterk gevoel dat jij met Kerst even lekker naar huis mag Bor:heart: en ik hoop dat het niet alleen maar wishfull thinking is.
  20. En goeiemorgen ook uit het ooit zo Groene Hart. Er is gelukkig niets bijgevallen.
  21. morgen nog één Mup truste:lips: ik neem ook mijn boek mee naar boven ben de herhalingen van L&O een beetje zat vrijdag start er gelukkig een nieuwe serie
  22. Kunnen we bij Martens gelijk een bakkie doen Blondie? komen we elkaar halverwege tegemoet en we werken voor 2 allebei natuurlijk
  23. truste Bol en geef ze het nr van de DA maar soms is J ook een lief diertje, toch? sterkte meis
  24. nee comedy central spannende film
  25. Ik had een beetje dag in de war Bol zou Martens gaan helpen, maar hij had ook dag in de war, moest afbellen dus. Lekker getutteld proeverij bij de super was super en nu lekker warm filmpje erbij en jullie! wat wil een mens nog meer:)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...