Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Bingo!!!! eindelijk een goeie timing Witte:D ook hoi dus.
  2. lady jane

    Treffende uitspraken

    Zolang ik leef wil ik sterven van geluk. Harrie Jekkers
  3. Ik was al die tijd ingelogd, maar niet aanwezig. De overbuurman kwam een pakje brengen voor zoon. laat hij nou ook bij de wasmachine reparateur werken die steeds in gesprek was. Ik legde de situatie uit en hij heeft even gekeken, 2 hele sompele dingen: hoe ik een nieuw waterslot moet plaatsen, de lekkage van de rubberen rand kon verhelpen en voor het lekkend kraantje moet of de loodgieter komen, of van dat nieuwe tape erin. (nu even emmertje onder gezet) en ik heb al weer gewassen! Wat een heerlijk gevoel iets zelf te kunnen en wat balen dat ik zo verschrikkelijk moeilijk hulp kan vragen. Maar met een B&B kan ik echtr niet zonder wasmachine en de vakantiewas lag er ook nog. Hier zit dus nu, de gelukkige huisvrouw:D. Nu die kaak nog, Actie harde actie!
  4. lady jane

    Pact...

    De mens die lijdt het meest door het lijden dat hij vreest dat nimmer op komt dagen zo krijgt hij meer te dragen dan hij te dragen kreeg. Blondie:heart: KMW, het gaat altijd anders niet dat het gemakkelijker wordt daardoor Huil maar gewoon en daarna mag je jezelf even lekker verwennen:present:
  5. Goed zo Bol heerlijk he, geen speelbal meer zijn van anderen Ja thuis zijn heeft ook zijn charmes hoor, ik ben swinters best een huismus. Maar vandaag drukke dag, B&B mensen komen, met dochter naar volley in Rotterdam en tussendoor zien oplossingen te vinden voor bevroren leidingen/waterslot enz en de opgestapelde was weg te werken. En mijn kaak doet ook al weer een paar weken erg vervelend, ik zit in een stuk besluiteloosheid om wéér die kaakchirurg of de tandarts of de AB te gaan slikken. Welke van de drie het misnt kwaad aanvoelt, geen voelt goed, maar ja, wil er nu wel eens van af.
  6. Goeiemorgen mensen, ha die Bol, fijn dat je er weer bent! ff bijlezen
  7. Ha die Witte, een ouderwets hello, goodnight;) maar weer de aflossing is in da house welterusten mensen:lips:
  8. Meiske, al een poos niet meer geweest geen bericht = goed bericht bij jou, toch?
  9. lady jane

    dagdraad

    Geeft niks allemaal meisje door dit draadje breng jij ook en idd op jouw manier ik denk wel eens meer te halen dan te brengen is allemaal ok toch?
  10. lady jane

    Treffende uitspraken

    Het enige hoofd zonder zorgen is dat van een vogelverschrikker. Turks gezegde
  11. En lekker slapen die nog lezen hier:lips:
  12. Desi, ik heb van Ari ooit een soort van voorlichtingfilmpje gekregen wat drank met puberhersenen doen. Ook nav een eerste heftige dronkenschap. Ik vond het heel behulpzaam. Als je wilt, zoek ik die op en stuur je m. Ik heb dochter toen aangemeld bij een meidencoach van GGZ voor een weerbaarheidstraining en 6 weken avondhuisarrest. In die tijd ging het vriendenclubje verder zonder haar en is ze er helemaal van losgewwekt, ook door te zien hoe snel haar vriendin van toen afgleed. Het is tot nu toe (13 maanden later) bij die ene keer gebleven gelukkig. Wat schrik je he als je kind er zo aan toe is. Nix sweet 16 dan.
  13. Tina toch, ik snap het wel, maar het hoeft niet dat snap jij dan weer wel he:D Ik vind je nog steeds een kei van een vrouw je bent door het diepste dal gegaan moedig kom je terug hier bent eerlijk naar jezelf, ons en de mensen van de andere fora? Voor mij ben je een voorbeeld hoor, wie garandeert mij/ons dat ik niet ook terugval? Ik weet zeker dat ik ook de echte toets nog niet heb gehad. En ik hoop dat, mocht ik terugvallen, ik ook hier terug durf te komen, zoals jij doet.
  14. Misschien kun je deze blzen uitprinten en aan haar opsturen Blondie???
  15. Kohtje 2 jaar alweer, je doet er heel gewoon over en ergens klopt dat wel, maar toch, :light::light::musicnote::light::light::musicnote::light::light::musicnote::light::light: maar toch een slingertje dus
  16. Sue goeie reis naar Chicago, ook in kleiner gezelschap zijn mensen vaak meer bezig met wat ze zelf drinken. En als je niet meteen wilt zeggen dat je niet drinkt; ik zei meestal; ik ben aan het versoberen. Soms aan het lijnen, maar ja snoepte wel graag na het stoppen, maar beide werden geaccepteerd hoor. Ik heb nooit vragen gehad. Later heb ik het gewoon verteld en dat was veel gemakkelijker dan ik had verwacht. Ekstertje, voor jou misschien een idee? Niks over een kater liegen, kom op zeg, je doet jezelf tekort en ze mogen er vast aan wennen dat je die juist niet meer hebt. Je wordt juist een heel goed voorbeeld voor ze zo! Dat verdient die kater trouwens ook niet:)
  17. Nou dan gaan we alletwee maar eens aan de slag he. dag dag
  18. lady jane

    Treffende uitspraken

    De mens is harder dan steen, sterker dan ijzer, en breekbaarder dan een roos. Turks gezegde
  19. Anders mag je wel een lijstje van mij overnemen Yvonne ik heb er zat liggen:D
  20. Dat zijn de pastoors Bam die mogen wat de nonnen niet mogen.
  21. Bor, still going strong, hoop ik. Wens je een fijne :rose:dag toe nagenieten van je bezoek en kracht opdoen voor de nieuwe week!
  22. lady jane

    dagdraad

    Goeiemorgen ook hier, Ik zie de wie is wie als een introduktie in de groep en na een welkom wijs ik ook vaak naar de dagdraad, omdat dat toch de plek is waar de meesten lezen en schrijven. Natuurlijk is het afhankelijk van de anawezigen als de nieuwelingen er ook naar toe gaan, net als in een huiskamer of op een feestje. Daar moet ik ook verlegenheid overwinnen en dat gebeurt lang niet altijd. Maar als ik er iets te zoeken/vinden heb, dan ga ik er wel voor, dus dat hoop ik voor de nieuwe mensen ook. Uiteindelijk zullen ze zelf die stap moeten zetten. Wat je niet ziet Meisje is dat die mensen soms wel een pb ontvangen. Ik doe dat vaak als ik s avonds pas lees en ze niet meer ingelogd zijn. We kunnen niet iedereen hier houden en dat hoeft ook niet. Ik ben er van overtuigd dat, juiust als ze de sfeer van ons kent ons proeven, en dat iets is wat ze uiteindelijk kan helpen, ze ons ook wel weer vinden als ze er wel aan toe zijn. Net zoals jij af en toe toch van je laat horen en mee blijft lezen. een soort van stille kracht op de achtergrond? Of een stille genieter?
  23. Ha bammie, wat een leedvermaak zo op de vroege morgen;)
  24. Hoi Yahyah, ik denk dat er veel meer mensen slecht met alcohol omgaan, dan we ons realiseren. En op zo'n feest mag het! Toch? Net als na een begrafenis, als er iets anders te vieren of betreuren valt, kortom alles lijkt een (drog)reden. Ik ben echt blij dat ik niet meer hoef. En realiseer me ook dat ik als een bekeerde non klink, terwijl ik dit schrijf. maar het is wel zo. Dus die feestdagen zullen we ons ook wel blijven herinneren! Blondie meis, het is toch heerlijk om af en toe van regels af te wijken? Dat is jaren een stelling geweest: regels zijn er om van af te kunnen wijken. En in dat kunnen zit denk ik de vrijheid om te kiezen.
  25. Spud, Spud:D best goed is idd een hele optimistische kijk op het leven van een alci, toch? En ik neem aan dat al je vingers nog niet even lang zijn, dus je mag nog even blijven leren. En wie weet wordt het gaandeweg nog wel meer de moeite waard. Ik gun het je echt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...