Goeiemorgen mensen hier is t ook tobben vreselijke pijn, kaakontsteking voor de verandering. Tandarts met vakantie en de kaakchirurg, die had ikzelf afgezegd, stom he, Had 10 dagen geen pijn meer en wilde niet vlak voor Kerst laten snijden. Nu dilemma, mijn recept voor anti biotica toch maar gebruiken of alsnog met spoed/trein laten trekken; wat is wijsheid? Over Wil, maar ik me ook wat zorgen Niwi, hij is te weinig hier. Sara, gewoon een dagje uitzieken zou ik zeggen, dan heb je misschien nog wat aan Kerst, je nu gaan groot houden voor de bijna ex-werkgever, lijkt me niet zo'n goeie voor jezelf.