Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.998
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. We blijven dus nog ff duimen Bor:heart: houd vol he meis.
  2. mij ook niet, ik moest altijd de vaat in de kamer opruimen als de 3 zussen in kanon(?kano???) gingen zingen:moon: maar ik wil wel dirigeren wijfie, jij bent muzikaal he, zet maar in:
  3. Sorry mensen, was ff film aan het kijken springt die dikke jeweetwelkater op schoot installeert zich knorrend en slaapt. Tjs en gooi die er maar eens af.
  4. Hoezo niet lukt? Ik heb een heel andere Martens gehoord. Kom op Mart, wat maken die paar biertjes nu dan nog uit? Hup weg ermee. Je zal eens zien dat je je daarna al weer wat sterker voelt, na dat, wat zonde-gevoel:D
  5. Mount doom wordt echt niet lager of makkelijker na een 6pack martens, dat weet je toch? En er komen er meer. laat ons met ons pact je helpen om in elk geval nuchter Mt doom te beklimmen:present:
  6. Ja dat kan, en de werkelijkheid is ook ons pact, toch? En dat kinderen egocentrisch zijn is niet nieuw heb er hier ook een lopen, maar die koopt niet dat bier voor jou toch?
  7. Sorry martens ik zie weinig zelfreflexie je legt alle "schuld"bij anderen en jij bent slachtoffer. Kom op joh, gooi leeg dat sixpack en laat ons niet zitten je hebt een verbond met ons niet met kerstmis!
  8. Truste Bol, slaap lekker, slapen is verwerken he:lips:
  9. misschien werk je wel bij zo'n zaak die 56 uur open was? Dan heb je je rust dubbel en dwars verdiend meis, en zo niet, dan toch:lips:
  10. Hoi Kate! er is nog plek op de slee hoor gezellie!
  11. Mee eens Witte zowel met dat kadootje als de slee Wie gaat straks het startschot lossen jij Eks?
  12. Woman, fijne dagen geniet ze vrouw!
  13. lady jane

    Woorddomino

    je kunt dus misschien ook je naam verbeteren Harry?
  14. Bol, ik denk dat jullie al zoveel verdriet hebben gehad tijdens J's leven, zoveel machteloos toezien hoe hij het deed, dat het helemaal niet gek is dat je weinig huilt en weinig verdriet voelt. natuurlijk ga je m in de toekomst nog missen. Een deel van de goeie tijd komt boven en een deel van hoe het had kunnen zijn. Dat zijn verdrietige dingen om te missen. J hoe hij de laatste tijd was, zal hopelijk naar de achtergrond verdwijnen, het was misschien nodig dat hij zo werd, voor zichzelf of voor jullie, om het gemis dragelijk te maken. Hoe je ook reageert, het is ok toch? Ik ben erg blij voor je dat de fam. van hem jou ook graag mag, want zij zullen best weten hoeveel jij hebt gedaan en geaccepteerd en hen uit de wind hield. Hopelijk houden jullie contact zolang dat goed voelt.
  15. lady jane

    Treffende uitspraken

    geduld is de sterkste aller dranken want doodt de reus wanhoop. Douglas Jerrold
  16. Blondie nog niks van Bor gehoord? Witte je wordt bedankt voor je medeleven! en zo tactisch ook;)
  17. Ik heb overlegd met de afd. kaakchirurgie pijnstillers en AB probiotica voor de goeie darmflora, anders is alles kassiewijle en maandag 12.15 uur onder het mes ik kom er wel hoor beetje erg sjaggie, maar er zijn ergere dingen ja Dhen ik heb verkeerd gegokt, de afspraak van vanmorgen had ik afgebeld, juist om geen pijn met de Kerst te hebben struisvogel ben ik he, altijd al geweest, pijnlijk soms:D Drup is je gips eraf?
  18. Lieve Bol Gecondoleerd met het verlies van Jos, hij heeft het goed gehad bij jou en hem is een lange lijdensweg bespaard. Natuurlijk ga jij het redden en natuurlijk ga jij niet drinken en natuurlijk leven we allemaal mee met jou:heart: en je weet, je bent hier altijd welkom als je even afstand wilt nemen.
  19. moet er ook uit niwi iets regelen voor die kies iedereen weg of in gesprek bye
  20. Goeiemorgen mensen hier is t ook tobben vreselijke pijn, kaakontsteking voor de verandering. Tandarts met vakantie en de kaakchirurg, die had ikzelf afgezegd, stom he, Had 10 dagen geen pijn meer en wilde niet vlak voor Kerst laten snijden. Nu dilemma, mijn recept voor anti biotica toch maar gebruiken of alsnog met spoed/trein laten trekken; wat is wijsheid? Over Wil, maar ik me ook wat zorgen Niwi, hij is te weinig hier. Sara, gewoon een dagje uitzieken zou ik zeggen, dan heb je misschien nog wat aan Kerst, je nu gaan groot houden voor de bijna ex-werkgever, lijkt me niet zo'n goeie voor jezelf.
  21. lady jane

    Woorddomino

    doorgaan betekent niet opgeven
  22. Nou dan doe ik het licht weer uit:light: uit dus:lips: truste slaap lekker
  23. Bonbon:heart: heb geen woorden, sorry gelukkig zijn er veel meer mensen hier
  24. Blondie nog iets over Bor gehoord? zou toch vandaag besloten worden?
  25. lady jane

    Treffende uitspraken

    Wie een aalmoes vraagt, bloost éénmaal; wie weigert haar te geven tweemaal. Turks gezegde
×
×
  • Nieuwe aanmaken...