Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.998
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. ik schrijf hier ook niet voor niks dagelijks ben er ook nog lang niet
  2. dat klopt Witte maar ook jij schrijft er neit veel over en eigenlijk klopt dat dus niet dat zou wel moeten kunnen ik bedoel het neit als aanval of zo Harry hoop dat je dat snapt
  3. Beate ik heb er geen last van eigen verantwoordelijkheid ik houd wel van eerlijkheid maar het heeft in principe niets met mij van doen. Iedereen komt hier voor zichzelf, toch/
  4. ja maar Mup dat klopt toch niet? je triggert mensen toch niet expres of als uitdaging? dan vind ik het anders als je drinken zou promoten maar je moet er wel over kunnen praten dat helpt je toch? Daarvoor komt je hier toch juist? of zie ik iets over het hoofd?
  5. is dat niet je eigen projektie Harry? ik lees van jou soms ook dubbele gevoelens over je eigen minderen dat je eigenlijk niet tevreden bent over hoe je het doet maar ook nog niet echt voor iets anders kunt kiezen? Het blijft een lastig vraagstuk he je geweten je wens hoe je het het liefste zou willen kunnen ik heb zelf ook geen discipline dus ik ben blij met drust van niet meer hoeven maar soms zou ik wel die discipline willen hebben
  6. nou ik denk dat ik bedoel dat de stoppers waarvan ik dacht dat ze gestopt zijn die af en toe weer wat drinken ingewikkeld he maar duidelijker kan ik niet zijn
  7. jammer Mup als ik het was, dan sorry maar kan het me niet herinneren ik denk dat als iemand last heeft van de manier waarop agressief, of vervelend dat het slecht getimed is, maar zo heb ik jou nooit ervaren en dan is het een gemiste kans om erover te schrijven/lezen
  8. Beate drink je nu?
  9. dan maar thuis blijven tatum en ff nagenieten van die film ik vond m geweldig heb er als kind gewoond en voelde meer verbondenheid met de abo's dan de mates
  10. mooie film he tatum en laat de echte bomen maar in hun bos:heart:
  11. ToPPertje: Wow:sun:
  12. Succes Rapi zal voor je duimen
  13. Kore, mijn 1e droge verjaardag heb ik de mensen gevraagd zelf alco mee te nemen en vooral weer mee terug, en meteen dat als aanleiding gebruikt om te vertellen dat ik het zat was alles wat over bleef op te drinken, dat ik daardoor meer dronk dan ik nog wilde. De 2e keer vierde ik het een paar weken na mijn verjaardag en ben ik helemaal vergeten er iets over te zeggen en had dus niks in huis, er is niet naar getaald ook. Hoe het volgende keer gaat? Zien we dan wel weer. Ik lees in jouw berichtje wel een beetje dat je de kat het spek op gaat binden en dat eigenlijk niet wilt? Dan in elk geval zorgen dat je niets over hebt, dus meegeven met de visite, niemand zegt nee:D
  14. Met mij wel goed, rapi weinig ingekocht, maak wel een beetje op wat er in huis is *weggooien van eten kan ik niet), maar zeker matiger. En door mijn kaaktoestanden is de ergste trek helemaal niet op komen zetten. Maar nog geen echte test gehad.
  15. Myriam je kunt mensen via de zoeken funktie zoeken, maar dan lees je alleen hun berichtjes, en dat kan wat verwarrend zijn. Bij wie is wie staan de meesten ook. Maar hier blijven kan ook, het komt zoals het komt he. En hier dus net een vette plensbui, nu weer droog, dat zal dus wel de trein worden straks.
  16. Zo hee de zon schijnt hier weer volop ik ga vandaag op de fiets naar een mede frummer, lekker filmpje kijken, beetje roddelen:D dus als jullie oren jeuken vandaag, dan weet je vast hoe dat komt.
  17. lady jane

    Treffende uitspraken

    Als er heel wat geneesmiddelen zijn aangeraden voor een kwaal, betekent dat dat die niet genezen kan worden. Anton Tsjechow
  18. En ook hier droog aangekomen en zelfs matig met de vreterij. het wordt nog weleens wat:P
  19. Goeiemorgen! Mijn sportschool reorganiseert nog vandaag maar morgen 9 uur mag ik ook weer aan de bak, hard nodig ook. Heb er zin in gelukkig.
  20. lady jane

    Woorddomino

    begonnen met stap/dag 1 aan een hele lange wandeling
  21. lady jane

    Myriam stelt zich voor

    waarin kleine glazen groots kunnen zijn:D
  22. lady jane

    Myriam stelt zich voor

    Mag ik voorstellen dat je glazen schrijft? Bijna alles waar we mee sjoemelen verkleinen we nl ijsje, chocolaatje, biertje, wijntje enz enz ADB worden begint bij eerlijkheid, dus als jij blij bent met 4 dan mogen het ook gewoon glazen zijn:heart:
  23. lady jane

    Myriam stelt zich voor

    Hallo Myriam, er zit hier van alles hoor, stoppers, minderaars, stoppers die heel af en toe eentje nemen en minderaars die het niet kunnen maar wel blijven proberen. Zoveel soorten mensen dus, net het echte leven he. En zelfs ook mensen die ook via jouw forum gekomen zijn. Als je onlinebehandeling goed is, kunnen wij dus een mooie aanvulling voor je zijn. Het zit m idd niet in de hoeveelheid maar in hoe je ermee omgaat. Zelf ben ik iemand die niet wil/durft uitproberen of gematigd drinken kan voor mij. het niet drinken bevalt me prima en dit wil ik niet loslaten, iets drinken voegt dan niets toe voor mij en de kans is groot dat ik mijn matigheid dan weer in onmatigheid laat veranderen. Koester je relatie en bespreek samen wat voor jullie werkt, ik neem aan dat je partner je kan steunen wat je uiteindelijk ook besluit. En uiteindelijk doe je het zelf ook voor jezelf natuurlijk. Succes!
  24. lady jane

    Even voorstellen

    Esther, die gevoelens die zijn er al meestal vallen zer mee als je ze onder ogen ziet er wat mee doen is lastiger maar juist dat geeft de voldoening die je niet krijgt zolang je ze wegdrinkt/verdringt onder de oppervalkte zit JIJ nog ben benieuwd:present:
  25. lady jane

    Woorddomino

    zijn we weer klaar voor nog een jaar
×
×
  • Nieuwe aanmaken...