Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.001
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    zondag 9-1-2011

    Goeiemorgen:rose: even bijlezen
  2. lady jane

    Pact...

    zet er maar sp voor tekenen we voor he Witte?
  3. je naam verdwijnt altijd Beate en popt weer op als je een handeling pleegt dus je lichtje is nog niet uit mijne wel zo, mijn melk is warm en ik lig al in bed mijn boek ligt klaar want als ik nu met jullie bezig blijf slaap ik heel onrustig van een thriller kom ik meer tot rust raar maar waar welterusten dus:lips:
  4. lady jane

    Pact...

    laat mijn slingers nog maar ff hangen dan Blondie boven dat kleine bossie van Witte:P
  5. alles goed hoor Beate ook TV gehad en beetje teveel gesnoept dus kijken morgenochtend of ik de sportschool eens vereer met een zondags bezoekje lang geleden dat ik daar mijn weekend voor misbruikte:D
  6. beter op je snufferd door t ijs dan door de booze
  7. Jopie:heart:
  8. je haalt de woorden uit mijn PC Myriam:D dezelfde zucht van jammer als je een heel mooi boek uit hebt en stiekumpjes denkt, had ik er maar wat langer over gedaan gelukkig zijn het 3 dikke pillen die we kunnen herlezen en de films komen vast nog wel een keer ze blijven spannend en intigerend he.
  9. like life? crodino bittersweet
  10. een rauw boek Josje maar erg goed. ik leen alles bij de bieb wil boeken zelden 2 x lezen
  11. slaap lekker Eks
  12. oei oei wat lekker
  13. groetjes terug:D de laatste loodjes
  14. ik zit toch weer te snoepen erg rusteloos afspraken die niet doorgaan tijd die ik dan over heb niet goed kunnen invullen geen excuus, I know:wacko::$
  15. zak Valentijshartjes toe:D
  16. Wow jopie wat een wijze vrouw in de dop! ik hoop dat ze net zo'n waardevolle vriend treft, dat lijkt deze niet te zijn, maar wie weet? Zo de zuurkool zit erin ff relaxen vóór de TV aangaat:D
  17. lady jane

    Treffende uitspraken

    Jullie in Vlaanderen hebben van die gezellige wijsheden langs de kant van de weg staan. De drank is uw vijand! en dan verder op de pastorij: maak van uw vijand Uw vriend! Fons Jansen
  18. lady jane

    Pact...

    Bij een feestje horen slingers: :musicnote::rose::light::):musicnote::rose::light::) :musicnote::rose::light::):musicnote::rose::light::) :musicnote::rose::light::):musicnote::rose::light::) :musicnote::rose::light::):musicnote::rose::light::) :musicnote::rose::light::):musicnote::rose::light::) :musicnote::rose::light::):musicnote::rose::light::) voor elke maand één van harte Blondie en heerlijk ook wat feestjes tussen alle zorgen door.
  19. Hier regent het ook flink helaas, toch eruit voor de booschappen. blijf wel ingelogd
  20. Zet mij er ook maar bij Saar voor wat het waard is, het is niet zwaar meer voor me, maar elke stok achter de deur is er één he:rose:
  21. goeiemorgen ook hier lekker uitgeslapen even snel bijlezen en dan de boodsdchappen
  22. lady jane

    verjaardagspact

    Als je er steun bij wilt kun je hier ook een pact afsluiten kanjer.
  23. lady jane

    vrijdag 7-1-2010

    Ja ik ook Myriam, had je dat gisteren ook geschreven hier, was je net weg denk ik. was je naar de sauna vandaag? Fijn?
  24. lady jane

    Kanjer zoekt steun

    Hallo Kanjer een eervolle naam, Bol zal dol op je zijn (die begroet ons elke dag met; hallo kanjers!) Ik vind je moedig dat je je genomen besluit hier neer zet. En onder ervaringsdeskundigen ben je nu, dus je snapt wel dat je solidariteit mag verwachten, aanmoediging steun en lol. Want het is niet alleen kommer en kwel hier, we komen naast die emo's ook weer humor, overlevingskracht en passies tegen. Alles wordt weer wakker, wat we zolang onderdrukt hebben. het heeft vast een funktie gehad dat onderdrukken, ooit, maar nu niet meer dus. Anders was je hier niet. kanjer, je zou je aan kunnen melden voor de ADB training hier online. Ik heb hier erg veel aan gehad en het helpt je de zaken op een rij te krijgen waarom en in welke omstandigheden je dronk. En ook wat je anders/beter kunt doen in dezelfde omstandigheden. Het leven begint bij 40, dus je bent nog net op tijd:D
  25. lady jane

    vrijdag 7-1-2010

    Millennium truste voor later:lips: Mup zet m op nog ff!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...