Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.998
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Ik herken me in geen van 4 (Max, Bor, bb, Gunn) het is voor iedereen verschillend denk ik. Ben er weg mee dag dag
  2. lady jane

    Woorddomino

    vrouw op fiets, that's me:D
  3. lady jane

    Meeting 2011

    Ik ga heel erg mijn best doen om te komen, en mensen met auto kunnen wel wat klapstoeltjes meenemen, toch? En als iedereen iets maakt heb je zo een leuk buffetje. Niet moeilijk doen/denken Bol, het is een gewelig initiatief! enne wat dacht je van begin september?
  4. lady jane

    Treffende uitspraken

    Uit chaos ontstaat vaak leven; uit orde gewoonte. Henry Brooks Adams.
  5. Goeiemorgen mensen een voorzichtig :rose:netje hier.
  6. Ach lieverd:heart: wat een verlies.
  7. lady jane

    Woorddomino

    steeds hier ff lezen, houd ik ook van
  8. mooi Jaap kreeg m niet geplaatst maar Karin Bloemen met: geen kind meer You Tube ook prachtig
  9. lady jane

    Meditatiepact

    Ja zus, ik gebruik m een keer of 3 per week meestal als ik ook onrustig ben en als er iemand is zonder discipline dan ben ik dat en mijn buik is daar ook het bewijs van:D maar kijk maar eens in een New Age of Reform/gezondheidszaak je mag m vaak gratis uitproberen al is ie online wel wat goedkoper en je komt er gegarandeerd van tot rust heb ik inmiddels van meerdere mensen gehoord en zelf ervaren natuurlijk.
  10. Prima welterusten slaap lekker:lips:
  11. Dr. Death bb?
  12. lady jane

    Meditatiepact

    even omhoog voor Zuske en wie weet wie nog meer:D
  13. lady jane

    Zuske stelt zich voor

    Josje heeft bij thema's ooit een meditatiedraadje aangemaakt Zuske, zal het zo even naar boven halen. Mij heeft Mindfulness en een yogamatje erg veel rust gebracht. Ik dronk vnl om mijn hoofd tot rust te brengen in stressvolle dagen en op de korte termijn lukte dat natuurlijk wel, ik sliep er heerlijk op in. Maar doorslapen was al gauw een ramp, tenzij in in een soort coma insliep. Na het stoppen heeft het weer goed kunnen slapen bij mij erg lang geduurd. En het piekeren halverwege de nacht bleef een bezoeking. Sinds ik mijn Yantramatje heb, is dat weg; ik start de nacht ermee of ik ga er halverwege opliggen als ik het idee heb klaarwakker te zijn. En dan slaap ik alsnog heel diep en word uitgerust wakker. Had ik dat maar 10 jaar eerder ontdekt!
  14. Klinkt goed dan via het werk, en fijn dat je daar geholpen wordt denker, maar schandalig van je dokter en de VNN. Misschien wil de bedrijfsarts je helpen daar een klacht over in te dienen, want je zat wel degelijk in een crisis de afgelopen dagen en ik denk dat ze niet mogen verwachten dat je in zo'n situatie ook nog eens assertief kunt zijn. Maar nu wel en met hulp zeker! En misschien is het voor jou goed om te bedenken dat je soms beter boos, dan depressief kunt zijn, het kan net de kracht geven om in de aktie te gaan! Zet m op he!
  15. Ik ben ook gelukkig nooit eenzaam Bor, wel best vaak alleen, maar heb het heel goed met mezelf, En alleen in de strijd, ja die ken ik ook, de kunst is die strijd niet tegen jezelf te gaan voeren he, want dan is ie niet te winnen. ik moet ff naar Gem.huis, zag dat ik een verklaring van gedrag moiet halen voor mijn vrijwilligerswerk. Alsof ze daar mijn gedrag kunnen beoordelen! tot laters (gegeten??)
  16. lady jane

    Woorddomino

    dagen die slecht zijn gaan over gelukkig en er volgen er ook altijd weer die wel de moeite waard zijn, ook gelukkig!
  17. Nou dan heb je je in elk geval niet eenzaam gevoeld, toch?
  18. Wat zit je hier in je uppie Bor, kom ik ff pauze houden bij je ook een broodje gezond?
  19. Ik ga weer eens verder met mijn lange lijst to do dag dag
  20. Das een mooie (trouw)belofte aan jezelf Woman:heart: Isa dus, solly
  21. met één n 10:D
  22. ha die Tinus:D
  23. Denker, als jijzelf die gedaante zou zijn welke boodschap zou je Denker dan willen geven?
  24. lady jane

    Treffende uitspraken

    Glimlachjes zijn kussen van de ziel. Minna T. Antrim
  25. Max had je die droom toen je nog dronk? Als je fors drinkt en s nachts is comatueuse slaap geraakt ven je nl ook knap machteloos als er echt een beroep op je gedaan wordt. Stel dat er brand uitbreekt of er echt ingebroken wordt. Misschien kun je het als een soort van waarschuwing zien, meer algemeen dus. Tina ik denk dat we allemaal schaduwkanten hebben waar we niet trots op zijn, in je dromen leef je die uit en dan is het zaakje weer in evenwicht. Het zegt echter niets over jouw karakter/persoon welke je echt leeft. En meestal zijn dromen ook symbolischer, je kunt dus vanmiddag uitzoeken waar die gebeurtenissen voor zouden kunnen staan.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...