Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    Treffende uitspraken

    Wie men heeft zien slapen kan men nooit meer haten. Elias Canetti.
  2. Hier van hetzelfde! we zullen doorgaan!
  3. lady jane

    zondag 29 mei

    Fleur: oud en versleten; foei daar mag je niet mee spo®tten! te weinig gebruikt zul je bedoelen, hup wandelen of fietsen dan maar. Ik ga zo lekker weer te volleyen, is ook geen gezonde sport, maar lekker!!! verslavend,
  4. lady jane

    zondag 29 mei

    goeiemorgen mensen! even bijlezen Gunn als je er nog bent: hoe waren de bloeduitslagen?
  5. ff inbreken om welterusten te zeggen, slaap lekker maar weer:lips:
  6. lady jane

    Woorddomino

    wimpel van een vlag staat voor een feestelijke dag
  7. lady jane

    Treffende uitspraken

    We vinden vrijwel niemand verstandig, dan hen die het met ons eens zijn. Francois de la Rochefoucauld.
  8. goeiemorgen mensen:rose:
  9. lady jane

    Vrijdag 27 mei

    goeienavond saam ff bijlezen en dan alvast welterusten:lips:
  10. lady jane

    Treffende uitspraken

    Een vriend is iemand bij wie je de volledige vrijheid krijgt jezelf te zijn. Jim Morrison.
  11. lady jane

    Vrijdag 27 mei

    en weer naar de volley (zwaar leven he, hiero:D) fijne dag, bye
  12. lady jane

    Vrijdag 27 mei

    Goeiemorgen mensen, Josje is met vakantie Bol, eind vd maand weer terug, ff bijlezen.
  13. lady jane

    Woorddomino

    weekdag goed benut, alle was is geweekt:D (oftewel in de week gezet)
  14. welterusten en slaap lekker:lips:
  15. ha Lydia, je kunt via het slotje bij degene die al gepost heeft een pb sturen of via dat slotje links boven en dan zoeken. Bij mijn weten kun je niet aan meer mensen tegelijk sturen maar jaap weet dat vast wel:D misschien met kopieren en plakken?? ikke digibeet
  16. Klasse Bol, je bent een echte vakvrouw!
  17. Eks en nu Pilates
  18. lady jane

    Treffende uitspraken

    Pas wanneer we ons door en door bewust zijn van de beperkte horizon van elk standpunt, zijn we op weg naar een begrip van het geheel, waarnaar we zozeer zoeken. Karl Mannheim.
  19. Misschien heb ik het mis Bor, maar als ik je lees dat je niet meer wil, herken ik dat van een paar jaar terug; ik wil niet meer want het veroorzaakt te veel leed. Maar nu voelt het bij mij anders ik wil gewoon niet meer. Ik hoef er geen reden meer voor te hebben, hoef het niet meer uit te leggen. Ik hoef gewoon niet meer en het speelt eigenlijk geen rol meer. En tegelijk lees ik Sha dan en denk ik waarom kan/wil ik dat nog niet, zit daar nog angst achter om het echt alleen te gaan doen of vind ik dit forum zo een groei-mogelijkheid en leerschool? Ben daar nog niet helemaal uit, maar weet wel dat ik het ook zo wil als de tijd daar is.
  20. lady jane

    bedankt

    een volwassen besluit Sha en jij dankjewel:heart: ik denk dat je meer gebracht hebt dan gehaald dag mooi mens!
  21. Bor, de dag komt dat je niet meer wil echt niet meer wil, maar das een lang proces he:heart:
  22. lekker uitgeslapen dan Yvonne de zon schijnt toch niet buiten he.
  23. Snoepie was er al om 6.16uur. goeiemorgen:rose:
  24. Ik denk dat we ook best vaak die projecties gebruiken om gevoelens die er toch al uit moeten (en ergens anders over gaan) via de aanleidingen (gedrag anderen) alsnog naar buiten te brengen. De oorzaken zitten dus misschien dieper. Als eenzelfde gedrag, agressie bijv. erg vaak naar buiten komt, dan is het zaak met die oorzaak aan de slag te gaan. Maar als er wisselende dingen naar buiten komen en er geen grote dingen spelen, is het misschien gewoon aanvaardbaar dat we het zo doen? Het is wel handig als we ons ervan bewust zijn natuurlijk, en we gebruiken er vaak mensen voor die ons na liggen (veilig zijn) en als dat eenrichtingsverkeer is wordt het ook wel problematisch misschien in de relatie. Ik zie het nu bij mijn pubers ook, en deed het in mijn overgangsjaren ook te veel. Maar er zit wel iets natuurlijks in.
  25. Jemig, Yvonne, dat is lang geleden!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...