Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    Meeting 2011

    en het beste peerd van stal dan?
  2. we gaan toch niet die meeting moeten verzetten he Bol met al die harde werkers straks!
  3. lady jane

    Woorddomino

    stoppen proberen we niet we doen het!
  4. en weer even omhoog
  5. ............ die kunnen niet denken dus
  6. lady jane

    Pact...

    Tobbie schrijft hier vaak te (willen) komen maar helaas, het blijft bij goede voornemens, kom op Tobber, ff melden en contact houden met je maatjes! En sailor, gewoon die Refu nemen joh, en dat tellen maar even laten misschien? Die maanden droog staan zijn echt niet weg hoor! Kom op, jij kunt het, dat weet je nu.
  7. Isa, kreeg je dat voorstel per mail? dan zou ik in de verleiding komen dat voor te sturen hoor.
  8. lady jane

    Woorddomino

    knippen doe ik bijna alles in de keuken i.p.v. snijden
  9. mijn gezondste verslaving Ya:D naast sauna, lezen, en hier komen.
  10. lady jane

    Treffende uitspraken

    Het kwaad straft zichzelf.
  11. Heerlijk beroep heb jij toch he! Ik heb net een fijne Pilates les gehad.
  12. Hoi Ya, jij nog wel fit en gezond, hoop ik?
  13. Ha, die dhen:heart: en wat denk je van al die wijntjes, biertjes, taartjes, nootjes, koekjes enz?
  14. lady jane

    Meeting 2011

    varken voor aan t spit?
  15. lady jane

    Treffende uitspraken

    Wensen zijn voorgevoelens van hetgeen U in staat bent daadwerkelijk te realiseren. Johann Wolfgang von Goethe.
  16. Witje, daar doet het klimaat niks mee hoor griep is een virus, dus je basiskonditie is wat magertjes waarschijnlijk, lekker drinkbouillonnetje of kopje thee met beschuit en lekker onder de wol sterkte meis:heart:
  17. en weer een zonnige morgen hallo frummers:rose:
  18. lady jane

    Woorddomino

    jou ook een truste:sun: op je voorhoofd
  19. dag Spuddeke truste en nu naar bed hoog tijd welterusten slaap lekker:lips:
  20. Welkom terug weer lenie gelukkig dat je de stap terug kunt maken we hebben allemaal wel eens last van een soort van impuls-besluiten die niet blijken te kloppen, toch?
  21. Ja jaap, aan fysieke inspanning laad ik mijn batterij ook vaak op. Ontspanning door inspanning!
  22. Lidia, goed weer wat van je te lezen. Ik was ook heel erg lang moe, meer dan een jaar zelfs en sliep ook slecht, dus dacht dat daar die moeheid vandaan kwam. Maar ik heb wel eens gelezen dat je echt op celniveau pas na een jaar bent ontgift en psychisch schijnt het ook goed te zijn alles in een jaar eens nuchter meegemaakt te hebben. Ik denk dat we ons lijf en psyche meer aandoen dan we weten. Het herstelt naar verhouding best snel bij de meesten, wel afhankelijk van hoe erg we het (mis)behandeld hebben.
  23. Ik herken me in geen van 4 (Max, Bor, bb, Gunn) het is voor iedereen verschillend denk ik. Ben er weg mee dag dag
  24. lady jane

    Woorddomino

    vrouw op fiets, that's me:D
×
×
  • Nieuwe aanmaken...