Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    zondag 12 juni

    Maar je schrijft dat je er door bent gaan drinken Verandering en je zit op een ADB forum, dus het is wel duidelijk toch? Het was wel een mooie test om te zien dat je dit aangrijpt om te gaan drinken, dus je zult opnieuw een keus moeten maken, zo simpel is het: welke vd 2 "kwaden"kies je?
  2. lady jane

    zondag 12 juni

    thnx Tina de webcams geven ook geen uitsluitsel, de treinen worden omgeleid via Rotterdam en ik heb om 16.30 een stagedienst van vrijw.baan 2. 3 redenen dus om niet al die moeite te doen. Jammer, ik heb er zo'n zin in weer, zon, zee en zaligheid. We waren een beetje erg verwend he de laatste weken.
  3. lady jane

    zondag 12 juni

    goeiemorgen mensen; hij schijnt weer! weet iemand of het strandweer is? Weeronline geeft een 9 voor Scheveningen, maar hier al sluierbewolking.
  4. lady jane

    Treffende uitspraken

    Wij waren thuis zo arm, dat ik 35 jaar was, voor ik mijn 16e verjaardag kon vieren. Wiet van Broeckhoven.
  5. ff spoelen met een beetje wasverzachter Zus kun je ze morgen aan. En nu lops allemaal:lips: slaap lekker van Heintje (ook Loreena-fan)
  6. zitten ze weer te quoten misschien kan ik dat nu ook:D als ik zou willen nu naar de TV dus slaap lekker straks
  7. help Canvas doet het ook niet, alleen Veronica en Nickelodeon ben ik mooi klaar mee zeg
  8. Bij mij is hetb iets anders, de 1e TV doet het wel (dichtst bij de straatkant), maar de goeie in mijn huiskamer niet. Gister was dat voor het eerst, en alleen de eerste zenders, ik krijg de melding E48-32 Geen signaal.
  9. kun je ons niet vermaken dan Mup leuke mop ofzo truste Ingri:lips:
  10. The Syrian Bride om 23.05 uur zat er een minuutje naast, oeps
  11. als je m maar wel hebt Mup beste zender wat films betreft
  12. ik ook niet Igor dus Simon is voor later wordt het Canvas
  13. zie je Igor huilt al mee die snapt mij
  14. snik, snik en liefde en salaris en gezondheid beetje bij beetje en en en whaaaaa ik word melig
  15. ik kon die grifel van jou trouwens niet knippen
  16. om 23.00 komt Simon Ned 3 en 23.04 een mooie film op Canvas maar of we je zo lang bezig willen houden???:$
  17. Prima:heart: das nou net het probleem bij mij: loslaten
  18. Mup, bij mij was alleen kopieren een mogelijkheid knippen was niet vetgedrukt vandaar
  19. lady jane

    Woorddomino

    week kikkererwten liefst een nachtje voor, eer je ze kookt en er humus van maakt
  20. Was die ander jouw maatje tatum? ik dacht de mijne:$
  21. oh thnx Mup Witte een 10 met een griffel!! en een zoen vd juf(Mup:lips;)
  22. Is niet moeilijk. Je haalt de cursor met je muis links ingedrukt over je getikte tekst Klikt de muis rechts en tikt knippen aan Je klikt hier op antwoord geven en zet de cusor in het bericht drukt je muis rechts in en tikt plakken aan en dan staat het hier in een berichtje yep zelfs ik kan het alleen het woord knippen moet kopieren zijn Witte verder heb je een 9 1/2:D
  23. Bor, je schrijft mij om 17.42: Dat hij weg moet nu..............staat los van drank, echt waar tegen Bol niu: mijn zoon moet weg omdat terugval mogelijk is. ik snap hier niets meer van ga even afstand nemen sorry
  24. Ik denk wel te begrijpen wat je schrijft Fleur, en ik denk Bor ook. Bor ik weet ook niet goed wat te zeggen, maar mijn maag draait steeds als ik je lees, nu en gisteren dus he. Bijv. 17.10 weer, je schrijft alsof het buiten jou om gaat terwijl wat je ziet bij je kind juist een gevolg is van je drinken. 1 + 1 is niet altijd twee, zeker als ze geen optelsom vormen. Niks is reden om extreem te drinken en in jouw situatie zeker niet. Zolang je niet in kan/durft zien dat alleen nooit meer drinken kans geeft op herstel, blijf je de schuld buiten je leggen.
  25. hangt er van af wie het eerst sterft Fruitvlieg:D
×
×
  • Nieuwe aanmaken...