Ya vind je het gek?
die stomme trek?
en Bor idem.
kijk trek heeft weinig reden nodig
al wat die doet is de gewoonte weer her-aktiveren
als je er nuiks mee doet
gaat het over
zo simpel is dat.
afleiding helpt en hier koemen ook (meestal)
wie is er de baas???
nou, nou nou???
juist, wij!!!
fijne dag mensen
we kunnen het
en we doen het.