Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Goeiemorgen frummers geen zon vandaag, beetje mistig zelfs. gelukkig niet in mijn hoofd:)
  2. lady jane

    Woorddomino

    kriebelhoest kan knap lastig wezen
  3. Woman hoe gaat het met je?
  4. Prima verslaafd? Moi??? mais non en ook niet op eten gefixeerd hoor netzomin als de laatste 10 frummers die schreven en Heintjes??? nooit van gehoord. slaap lekker
  5. Heintje is stiekum ook nog niet weg en PrimaDonna kan ook niet wegkomen zie je wat jullie doen Witte en Fleur jullie werken op ons als een magneet. hup stroom eraf truste
  6. en droge jeannet ook:lips: en jullie ook:lips: lekker even lezen en L&O kijken
  7. slaap wel Heintje2
  8. zo hee Lytse wat een slimme slingeraar ben jij zeg.
  9. lady jane

    Woorddomino

    komen jij en W met de kleinkinders vast wel een keertje mee in aanraking:D
  10. Akelei, je doet het fantastisch laat je angst maar komen en weer gaan je heoft er niets mee te doen als je ze je maar niet laat beheersen dan verlam je of verval je misschien uit gewoonte in drank weer. niet nodig meis!
  11. even bij wie is wie kijken Witje
  12. ha Witje ook goeienavond
  13. samen met die muis en die olifant op dat bruggetje?
  14. zit ik daarom zeker zonder AR:$
  15. Klik ik per abuis op mijn eigen icoon; staat er gebruiker is nog niet beoordeeld, Hoeft van mij ook helemaal niet:o
  16. Ik denk Will dat het ook betekent dat je je ervaring met T wat hebt verwerkt kan er weer vertrouwen en overgave ontstaan he, mooi! en rust ja, ook niet verkeerd.
  17. hoe weet jij dat nou AR? en een tijger???
  18. slaap lekker Prima
  19. Ho ho Akelei wat vul je nou weer allemaal in dat aankomen was al toen ik nog dronk hoor het werd er niet beter op toen ik stopte maar dat kon ook niet meteen, want ik bleef maar dingen in mijn mond stoppen en dat was vaak zoet als een nieuw soort troost maar ik bleef wat jojo-en niet in extremen gaan denken hoor de worteltjes enz afwisselen met matig en lekker komt helemaal goed het meeste had ik aan sporten en weer goed slapen minder stress is bij mij ook minder kilo's
  20. zoete dip Albert of gewoon lekker; met knoflook:P
  21. patapoef: een dik, te mollig kind waar google al niet goed voor is ik was vroeger een patapeof dus en heb dat nooit geweten klinkt toch anders dan kamerolifant, waar of niet?
  22. yes Will!!!!!!!!! dat verdient ze ook wel, als ik je steeds goed heb gelezen. En jij ook natuurlijk. enjoy:heart:
  23. Akelei alcohol zijn omgezette lege suikers wat je nu snoept zijn ook loze suikers en met een beetje pech gaan ze in je darmen lekker gisten komt er toch nog wat alco in je bloedbaan, ha ha nee hoor, verzin ik ter plekke maar de eerste 2 zinnen zijn wel serieus je houdt een poosje trek in zoet en bij mij duurde dat best lang, kwam ook aan in het eerste jaar later kwam mijn oude smaak weer terug hartig (en vet soms) nu probeer ik ook een beetje de koolhydraten en suikers van de gezondere soorten uit te zoeken en dat gaat goed en mijn snoep en snackbuien geef ik gewoon aan toe ben al 13/14 kg kwijt en voel me beter als ooit
  24. met Mups en downs? ha bammie vroeg net naar je op thema's zeker een beetje telepatisch jij. nu echt weg Heintje
  25. jammie Madelief en mijn sauna roept me ik kommmmmmmmm!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...