-
Aantal bijdragen
55.998 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
355
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
dat was Jeannet Gunn de keuken is de enige plek waar ik wel creatief ben dus ik maak mn eigen recepten:P
-
bezigblijven houdt je wel scherp bella en als het je nog droog houdt ook, ach er zijn ongezondere hobbies, toch?
-
weer één die de regels niet kent; AR een zinnetje ja?; ja mam
-
weerlaarsen?
-
dan mogen jullie vanaf nu pb-en de koppelaarster:heart:
-
Ik heb m ook gescoord Han, moest er 2 biebs voor af, want bij de ene was ie inene gereserveerd; dat was jij natuurlijk; ik kreeg m dus niet mee en moest naar de volgende buitenwijk. Nu hoef ik niet meer te spinnen van mezelf dus.
-
Dat heet slappe pak Gunn, wat jij aan hebt; heb ik pas vernomen. Ik zou een blikkie soep opennen heb je toch iets warms en pittigs (lepel sambal erin) van Ovomaltine alleen kun je niet opknappen. Hier spreekt een kenner;)
-
ja erg ook dat je 2 x achter elkaar gaat; mag niet volgens mijn regels
-
hahahahahaaaahaa:D de domino werkt bij mij als een koppige ezel, zooo erg
-
-
erg geplunderd dan
-
bankrekening van mij lijkt ook wel geplunderd:$
-
Krik, toch de weg terug kunnen vinden:D adda girl!
-
Drk Jaap, 0,49 en ik dacht de Ldl ook, maar die zie ik hier niet zo gauw ik google vaker ff bij aanbiedingenbroccoli en dan krijg je mooi een rijtjke supers voorgeschoteld. 10 kg aard. bijv. €1,= gister met buuf gedeeld, uitgerekend C...
-
oh nee kaas natuurlijk sorry Han toch gevloekt nu:o
-
k.. is in dit verband knoflook, toch? voor je een waarschuwing krijgt:heart:
-
kun je hetzelfde brood voor gebruiken Tina:D heerlijk als bodem, zelf beleggen met wat je lekker vindt en binnen een kwartier kun je eten. moet je wel zo'n brood hebben dus. Ik heb er meestal 1/2 in de diepvries, want één heel is genoeg voor 2.
-
wachten hoeft niet hoor; komt vanzelf
-
ha ha Bol had m al verbeterd ja juffertje ongeduld he. maar t brood is verrukkkuluk:P en daar gaat t om. Jammer dat Gunn al in de winkel staat.
-
rond turks brood doormidden en koflook/kruidenboter erop (kruidenkaas kan ook), verse koriander, veel plakken jonge kaas, peper uit de molen. Dubbelklappen in all.folie en 20 min in de oven. Met wat komkommer/tomaat erbij een komplete maaltijd.
-
Fijn je even zo te lezen GUnn dan kan ik weer met frisse tegenzin aan mijn gepoets, de was en de rommel van mijn Westers verwend persoontje, en dan eindelijk naar buiten. werk ze theeleut.
-
Welkom Jeroen. Kwaad kan het zeker niet, hier te zijn, maar het doet pas goed als je het serieus neemt. Zowel je afhankelijk zijn van de alcohol, als je wens het de baas te worden. Na mijn jarenlange worsteling met drank was deze plek mijn redding. Ik was er dan ook wel aan toe. Minderen lukte me niet, stoppen met periodes. Waar ik met minderen bang voor ben (er lukt dat maar een enkeling, ook hier) is dat mens het als uitdaging gaat zien; ik zal mezelf/de anderen wel bewijzen dat ik het kan. Voor mij was het accepteren dat ik het niet kan, matig drinken, een keerpunt. En dat gaf zoveel rust dat ik helemaal geen moeite heb met niet drinken. Wel met leven zonder drank. Ook ik dronk om te ontstressen en ontspannen en aan de oppervlakte lukte dat ermee. Maar de kwaliteit van mijn slapen zowel als mijn leven/werk en relaties werden slechter. Het is het niet waard geweest, al die drankjaren, wat een verspilde energie. Diezelfde energie kan ik nu wel gebruiken om te herstellen en weer een ander leven op te bouwen. En al is het moelijk, het gaat me dit keer wel lukken. Ik hoef er niets in te bewijzen en alles is winst. Ik heb er nog geen enkel minpuntje in kunnen ontdekken. Ik hoop dat jij er iets aan hebt, dit forum, onze ervaringen, en dat je ze niet hoeft te herhalen. Ik stopte voor mijn dochter die net de puberteit inging; ik hoop dat jouw 3 parchtige kinderen, jaren ectra een prachtige vader als voorbeeld mogen krijgen.
-
Ik lees dat een beetje als een kromme redenering Bor, Je kunt ook lezen; berouw komt na de zonde. Over het eerste deel van je posting, dat zou wat mij betreft met schuld en schaamte te maken hebben als ik wegbleef. Wel erg jammer ja, maar begrijpelijk, toch? We zijn allemaal verschillend dus ik denk dat er niet één antwoord op je vragen is maar velen. Wat werkt voor je dat werkt, helaas leren we dat met vallen en opstaan. En ooit overeind blijven.
-
Ook ik was een laatbloeier bella, begon laat (en eindigde laat) met meer dan met drank alleen, ha ha Ook laat moeder geworden (37) dus mocht je nog kunnen/willen kinderen dus; extra motivatie. en nu naar buiten; de zon schijnt
-
Net als jij Bella, heb ik( tot aan mn 55ste) merendeel zo gedronken dat het acceptabel leek. Kocht gewoon 1 fles wijn, of 2 of 3 sterke biersoorten en meestal kon ik het daarbij laten. Bij een ander gedroeg ik me goed. Maar thuis had ik geen echte sociale controle of wachtte tot partner op bed lag. Of niet, kwam ook voor. Ik dronk nooit overdag en dacht dat ik dan wel veilig was. Maar ik was er afhankelijk van. Ik kon overdag boodschappen doen zonder zelfs aan drank te denken. s Avonds tegen 20 u. kwam er een gevoel van: ik moet nog even de koffie of iets onbenulligs aanvullen, en dan kwam ik meestal met bier thuis. Ik kon keurig 2 dagen niet drinken en dan inees elke dag "moeten". Ik was er te veel mee bezig. En had steeds vaker de drang om dagelijks te kopen. Het sluipt erin dat ik mijn grenzen verleg(de). Zoals ik hier inmiddels al 2 1/2 jaar lees, ben ik eerder regel als uitzondering. Ik lees jou een beetje als een jongere versie van mezelf ha ha. Je bent gewaarschuwd:D En jouw voordeel is nu dat je dit forum al jong hebt ontdekt. Gebruik het goed meis.
