Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.998
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. doehoeg Witje:sun:
  2. Ja een neiuwe verkering daar ben je nog zuinig op he en eentje met een bad zeker:D slaap lekker meiden ik ga uitloggen en dan ff bijlezen dan kan ik niet meer reageren op jullie zelfbescherming heet dat en dan naar bed:lips:
  3. Toen ik stopte dacht ik daar niet echt over na. Hier leerde ik om niet nooit te denken maar; vandaag drink ik die eerste niet en morgen is het weer vandaag tegenwoordig denk ik; vandaag hoef ik weer niet en ik vind drank nu dus niet goedkoop meer; van wat ik uitspaar heb ik al wat mooie dingen gedaan;l na 1/2 jaar een nieuwe fiets; heb ik nog elke dag plezier van. Na 1 jaar een jaarab. voor een saunakomplex, en dat blijft ik nu doen. in het begin een bos bloemen voor de 1e week, enz Houd het klein Luci, als je het groot maakt wordt het te groot en niet te overzien. Morgen drink ik niet, doe je mee? Op de Dagdraad wordt vaak een dagpact gesloten, dat helpt echt!
  4. lady jane

    Krikkemikje zoekt

    go Krikkie go Krikkie
  5. Ik zag ze ingelogd Jopie!
  6. lady jane

    Voorstelpost

    Ha Sjaak. Welkom hier. Het lijkt me geen makkie om nu student te zijn. 27 is een leeftijd dat je nog meedoet met de normen he en die liggen qua drankgebruik idd erg hoog. Ik zelf ben pas later gaan drinken, en weet echt niet wat ik had gedaan in jouw omstandigheden. Maar hoe dan ook, je bent afhankelijk van drank in die omstandigheden en het zou je sterken om daar wat meer grip op te krijgen. Misschien is de training volgen van tactive wel een manier om te matigen. Thuis niks drinken zegt ook niet veel want daar heb je andere omstandigheden en daar ga je dus goed mee om. De kunst is om te leren om in de kroeg matig te leren drinken. Het loont heel erg nu je nog zo jong bent. Het zou zo maar kunnen dat je wel vatbaar bent om in verschillende situaties ook teveel te gaan drinken. Je lichaam went eraan en je hebt dan steeds meer nodig, en vaker uiteindelijk. Ik wens je veel succes en kracht om de groepsdruk te leren weerstaan. daar zul je trouwens veel aan hebben als je dat lukt, ook in heel andere omstandigheden.
  7. Fleur dat heet nou witte liefde (Witte;))
  8. dat zou ze toch helemaal niet kunnen zien dan Witte
  9. de een mept de ander kietelt ik heb net gemept tegen de bal en mezelf gekieteld met 9 () rijstewafels
  10. slaap lekker dan meis en wat zul jij straks eten weer waarderen he net alsof je alles weer voor het eerst mag beleven
  11. volgens mij verschillenden woorden voor hetzelfde dame, nou ja dame dan? toch maar famke
  12. ha Bellefleur hoe gaat het?
  13. en niet zo stoken jij he famke
  14. snap je wel hoor lenie ik vind de DA ook te duur helaas maar misschien zijn het vlooien en is het simpel. sterkte ermee nu echt weg
  15. lady jane

    Woorddomino

    lekkerst weet ik niet, maar olie schijnt gezonder; vet wat stolt is dierlijk, olie plantaardig is mij ooit verteld
  16. foei jaap laatste waarschuwing!
  17. Ik ga maar weer eens een balletje slaan mijn ouderdomsalzheimer speelt weer op of was het van de ouderdom? of toch Korsakov? nou ja, in elk geval is het niet besmettelijk kom vanavond laat nog wel ff bijlezen dag dag
  18. Ik lees soms terug van achter naar voor lenie, sorry ik reageer ook impulsief soms maar ik ga hier niet uit van moedwil maar van kommunikatie misverstanden snapje
  19. Akelei dat zijn Amerikaanse gewoontes, foei! Ik heb net 3 gegrilde rode paprika's naar binnen gewerkt, hmmmm, ook lijdzaam zoet. Bewaar de schuimpjes wel voor na de volley, en oh ja, nog 3 choc.ijs over vd kerst, was ik zomaar vergeten. dat wordt lastig kiezen straks beter nog n parika dan maar.
  20. dat is dus vloeken hier Akelei en alhoewel het een kloppende freudiaanse verschrijving lijkt is verleidelijk met korte ei het lijden komt erna voor mij dan:D
  21. lekker he
  22. Nu weet ik in elk geval wat mijn kater heeft als hij zich weer helemaal kaal plukt; na een anti-vlo middeltje groeit het aahr weer aan, dus ik heb nooit naar een naam gezocht. thnx in elk geval. En lenie, ik vind het sneu zoals het gaat, maar er is ook een deel van me dat denkt; maak dan ook contact naar ons toe. snap je?
  23. Lenie ik snapte je bericht niet eens en las t later, maar dit doe je dus vaker vrij snel verongelijkt reageren terwijl je in een soort van telegramstijl schrijft. Hot spot? Ik dacht dat dat een ontmoetingsplek of zoiets was. Nina schuimpjes, ik weet niet of ik het je uit moet leggen:P ik denk dat jij meringues wel kent schuim van eiwit suiker en soms een kleurtje, héél langzaam in de oven. nou wij kopen die in Holland dus van de fabriek en Sterklaas heeft er hier overgelaten, zodat de winkel ze nog ff 3 zakken voor 1,= kwijt moet. En ikke die nooit zoet kocht, alleen héél af en toe een zwak had voor schuimpjes, vecht nu tegen een suikerverslaving. Voor alle duidelijkheid; ik ben nu ook een minderaar.
  24. Sha nog een onder je riem meis en als boosheid je triggert tot drank dan doe even iets liefs voor jezelf is er weer evenwicht. Akelei en han, hier nog een geen jam, maar schuimpjes en dropjes, ik heb net een voorraad drop gescoord en kan voorlopg vooruit. oh ja enne sorry han; wie weet of je k... plakjes in kunt vriezen? En dat ze er ook smaak vol ontdooid weer uitkomen? Hamsterennnnnnnnnnnnn! Jaap je bent een scheetje. Ik weet niet of dit mag van de mods maar ik weet zo gauw geen beter woord voor je.
  25. - dagje een frummer opzoeken - een (mini) meetinkje extra organiseren - met een groepje frummers een bos of strandwandeling maken - met een groepje frummers paaseieren verstoppen - met pasen een stuk tuin omspitten en groente/kruidentuintje aanleggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...