Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.019
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. goeiemorgen frummers gelukkig is het droog, maar het voelt wel waterkoud. Leuk om te lezen dat aan het begin van de dag ook een groepje betrokken mannen al zo aktief is.
  2. lekker koese dan maar Johan en slaap wel voor de niet Friezen ikke sels dus:lips:
  3. jeugdige overmoed ben ik al lang kwijt
  4. gefeliciteerd orchidee in de woestijn! 38 jaar dat is een hele prestatie zeg voor een relatie; over 2 jaar komen we proosten met een jillz 0%
  5. beleg en mosterd samen op brood, ook niet verkeerd
  6. op is t al weer, je bent net te laat:D
  7. op tien cm afstand ligt een lekkere ciabatta met leverworst
  8. even koopavondshoppen
  9. dominocreativiteit oefent zichzelf hier op de draad Frodo; ik volgde 4 cursussen autobiografisch schrijven
  10. oh MM! eindelijk iemand met dezelfde principes; ik heb niet eens een strijkplank!
  11. daar is het nu te laat voor VM; hij is in dank aanvaard door mijn schrijfdocente
  12. was eigenlijk een pb weten jullie of krekel naleest? anders post ik m nog een keer
  13. achter je verwijt klinkt wanhoop Krekel laat de wanhoop spreken en dan vallen de verwijten misschien weg. Je wilt niet drinken niet verdrinken zoek hulp, baclofen, refusal, opname, wat Gwen zegt desnoods, maar stop met het alleen modderen sterkte meis:heart:
  14. VM Ya heeft geschreven dat het helemaal niet goed gaat en dat ze het nog toe komt lichten, afwachten dus maar.
  15. ha ha Smik grappig je nu zo te lezen, en mensen het was gisteren volle maan velen geloven daar niet in, maar mijn ervaring is echt dat ikzelf en meerderen hier daar wel degelijk gevoelig voor zijn. Soms helpt het ook dat te weten. Toen ik in de overgang, en zoonlief in de puberteit zat knalden de hormonen het huis door, juist rond volle maan, en elke keer weer stonken we erin en konden we er na afloop (soms) om lachen. fijne dag!
  16. lady jane

    Jaarpact

    van harte meiden zowat al weer een hele poos gestopt. :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:
  17. hebberig en gulzig word ik van mijn netgebakken dadelnotenbrood; helaas hij is voor iemand anders.
  18. Goeiemorgen mensen. Jammer dat er wordt ingevuld n.a.v. gisteren, zoals ik de frummers ken is die invulling niet juist. Laat de draad van gisteren maar bij gisteren en vandaag is een nieuwe dag een nieuwe start met nieuwe kansen. Net zoals we met drank doen. Zonde van de sfeer anders.
  19. klasse gedaan Erik!
  20. ik bedoelde niet zonder meer tegen te zijn jen maar zonder kan ook. Met kinderen heeft de een ook meer bewegingsvrijheid nodig dan de ander. Mijn zoon was een box-kind, maar mijn dochter verveelde zich daar stierlijk in en wilde juist ruimte. Gewoon doen wat jij denkt dat bij de hond past, en net zo belangrijk, wat jij nodig hebt. Soms wil je je handen vrij hebben of je moet werken straks en dan geeft jou die bench misschien rust. Of lief, als die wel thuis is. voor nu zoek ik mijn open bench ff op:lips:
  21. deze dame gaat koese:lips: slaapwel
  22. verweggistan is Assen voor mij ook, dus voorlopig niet daarheen op de fiets
  23. ohoh Witte ze zegt dames tegen ons of tegen jou dan toch;)
  24. slaap lekker Huttola
  25. verrassen tijdens het ver-assen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...