Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.019
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. Beth hart is uitverkocht ik zal maar voor 2 of 3 genieten dan maar:D slaap lekker Heintje
  2. SH idd prachtig he!
  3. pfoeihee zo laat alweer en dochter nog uren weg t went nooit uitgaan van pubers en thuis loslaten en niet wachten maar slapen toch maar proberen op mijn fakirmatje dan maar weer eens slaapwel:lips:
  4. ja zo willen we niet eindigen he
  5. hoi Alfie en ze heeft ook gedeald met haar verslavingen van alcohol en drugs praat daar heel open over en heeft een zus verloren aan heroine prachtlied schreef.zingt ze daarover ik heb de tip hier van joy gelezen en you tube beluisterd tot ik zeker wist die in het echt te willen meemaken en ook prima alleen hoor kan ik eerder weg als het tegenvalt of mn laatste trein moet halen
  6. ze komt ook in utrecht hoor Gunn maar mijn kaartje is al betaald door mijn volleymaatjes was hun verjaarskado aan mij
  7. op zoeken levert bij mij ook bed + boek op
  8. Diesel dus, zie thema's
  9. ha Marcel je werd gemist maar ik weet niet meer wie het schreef
  10. foutje Witte zondag de 9e nu heb je zeker geen excuus meer he:D spontane afspraak weet je nog schreef je net;)
  11. ik ga in mn uppie naar beth hart op 9 dec. in den haag wil er een frummer mee?Witte?? mag je bij mij loosjeren om ff in de Jopietaal te schrijven
  12. mooi Sieraad geen steekje laten vallen nog he! wordt een mooie ketting zo met al die pareltjes per dag geregen.
  13. Liesje google acpasonic eens klein wonderapparaatje!
  14. lady jane

    Even voorstellen

    Irunalone, van het overwinnen van moeilijke momenten groei je van eraan toegeven niet. Dat idee in je kop zit tussen je oren:angry: tijd om die leeg te maken zodat er ruimte voor gezonde ideeen kan ontstaan.
  15. als je jezelf leeggeeft Smik wordt het misschien tijd ook te leren eens wat te nemen? oh en Sha, ik ben bruidsmeisje zeg het maar vast!
  16. en hoe heeft je knie het gehouden Liesje?
  17. ha Gunn! ja hoor Diesel ik trek het wel even aan de sauna in stinky stink stink:$ jij denkt vast aan een stoomcabine:D
  18. erbij nu een bak chips en op de bank, maar moest ook nog werken vanavond dus wel verdiend nu dacht ik zo
  19. zo, goeienavond frummers eindelijk uitgewerkt vandaag en wil ik even chillen met jullie lees ik van alles wat ik eigenlijk niet wil lezen. Gelukkig ook mooie dingen. en ben er tegelijk met Witje weer eens
  20. verschuiven en verhuizen heb ik vandaag de hele dag gedaan en heb daar een voldaan gevoel over
  21. komtar is het hoogste gebouw van Penang in Maleisie
  22. knappertjes zijn anders wel erg lekkere koekjes:P
  23. lady jane

    Jaarpact

    Dhen dat boompje is gestaag een krachtige boom geworden door goede verzorging.
  24. goeiemorgen mensen, lekker snel bijgelezen voor de verandering. Ik ga zo een volleymaatje helpen verhuizen; hij had sterke mannen en een bitchy vrouw nodig, dus ja dan weet je het wel he. Moi:D ik ga even dragracen googlen en dan de trein opzoeken. fijne dag.
  25. slaapwel mensen:lips:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...