Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.019
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. doordenkertjes zijn nog altijd gezonder dan doorzakkertjes
  2. truste Krekel en wat leuk Willie weer te lezen een duidelijke eenvoudige keuze maakte je ooit Willie en nog steeds sta je daar vierkant achter, klasse!!! tot volgend jaar maar weer:D
  3. houd en koester je nuchterheid
  4. lady jane

    Treffende uitspraken

    er is geen weg naar het hart het hart IS de weg onbekend
  5. gedichtenbundel kun je zelf samenstellen en afdrukken voor rond een tientje
  6. staan we ons weer achter het oor te krabben van al die kromme zinnen
  7. en zoeffffffffffff Sieraad, toppie he na 30 jaar! fijne dag allen
  8. goeiemorgen frummers gauw lezen en dan nog gauwer naar de training en koffie met cake (is weer lekker geworden met dadels en natte (wal)noten) Dochter mochtr voorproeven en ze vond m niet vies. Een heel kompliment! voor haar doen.
  9. ik wel 93 is mij ooit voorspeld en andere dingen kwamen ook uit. oei gefeliciteerd Alf wees maar zuinig op haar
  10. Welk een invoelend vermogen Frodo:D zal Jen vast blij mee zijn. slaap lekker allemaal:lips:
  11. lady jane

    Jaarpact

    ik heb me paars lint en breinaalden 10 aangeschaft, brei een poosje met je mee Tine
  12. rond zijn cirkels immer, het is mooi om dat bewust te beleven, slaapwel:lips:
  13. je deed het helemaal zelf hoor Gunnpowder:present:
  14. ha Alf:heart: als jullie het beleg dan maar houden:P
  15. truste meis en als je weer mee komt kletsen mag je op ons dagdraadje hoor' je hoeft niet steeds een nieuwe aan te maken:)
  16. morgen in de bieb dan maar Madeleine kun je meteen dat boek bestellen. succes morgen! duim, duim
  17. Gunn you made it a fortnight:musicnote:
  18. sorry voor de interruptie maar op RTL4 gaat supernanny over een gezin (met 10 kinderen!) dat vast is gelopen, grotendeels door de drankverslaving van de vader. En wat dat met de kinderen doet dus.
  19. efteling is een magische plek om je weer een zich verwonderend kind te voelen
  20. spit had mijn vader vaak in de rug en nu ik het ook eens heb meegemaakt schaam ik me alsnog dat ik hem een keer uitgelachen heb toen hij uit de trein werd gedragen:$
  21. broek in waterland heeft een leuke B&B
  22. benhthuizen is een mooi gelegen dorp, waar het prachtig fietsen is
  23. en nu maar eens gaan kijken of mijn schrijfsel-column over de Sint voldoet aan de huiswerkeisen. Viel niet mee deze keer. Doe mij maar een verhaaltje of een gedicht desnoods. Wel meer respect nu voor vanzelfsprekende columns die ik zo vaak hap-snap doorlees.
  24. Bor ik herken dat alsof je buiten jezelf staat en niet in het hier en nu leeft maar jezelf afstandelijk observeert. Ik heb het zelfs wel aan het begin van een volleywedstrijd, niet echt handig. Vroeger had ik het na 2 alco-consumpties en dat vond ik dan juist weer heerlijk, soort van zelfbescherming en in mijn eigen kokertje leven. Als ik dat dan doortrek naar nu, dan probeeer ik het maar als een vorm van zelfbescherming te zien.
  25. nat wordt die vanzelf bij mijn pogingen het uit te zweten in de sauna
×
×
  • Nieuwe aanmaken...