wij gunnen de goeie man een rustdag op zijn verjaardag
en wat tijd om naar jullie te komen
MM zit notabene in Spanje en haar kinderen moeten zonder doen:(
En hier ruikt de keuken naar pepernotencake, jammie!
gelukkig zo een wedstrijd want hij mag morgen pas na
de training aangesneden worden.
Morgen vieren we gisteren:D
Liesje ik vind het jammer dat je de
schrijfsels van één forummer zwaarder laat wegen
dan wat jij nodig hebt. Hoe komt het dat die ene jou zo
ontzettend raakt?
Je doet jezelf tekort meis.
Maar het blijft jouw keus.
Ik wens je alle goeds op je pad:present:
Blondie kanjer
en Emma bloeiende
:light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present:
Smik geen eigen rechter gaan spelen nu
overleg maar wel met Tactive
want RL heeft nu gedronken
Mensen laten we hier geen diskussies gaan houden over.....
het gaat niet om ons
Ik heb een nepper Smik,
toen ik in 1977 in Gouda kwam wonen
en een grote tuin had, kocht ik een echte met kluit,
en toen er 6 van die bomen in de tuin stonden
ben ik overgestapt op deze, dus die wordt 30 volgend jaar.
ff Sieraad nog'
wow een maand
had je niet gedacht he
poosje terug.Klasse!!!
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
goeiemorgen mensen
wat zijn jullie druk met schrijven
zeker de zenuwen voor Sint?
Ik heb voor het eerst sinds
10tallen jaren mijn (spinning)schoen gezet
op de sportschool, benieuwd of ik vanmiddag
op één schoen spin.
ff bijlezen maar weer en meteen door te fietsen,
maatje en ik treffen hetv weer met het weer:rose:
Ik ben bijgelezen
uitgezweet
en voldaan
nog geen dropje gesnoept
en blij met een fijne dag
gun(n) ik jou/jullie ook zo
hij komt, hij komt:moon:
en ik ga
truste:lips: