Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.037
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    357

Alles door lady jane geplaatst

  1. goeie zonnige morgen weer frummers.
  2. levendig vind ik de herfst altijd wel; zon of regen, wind en vallende blaadjes
  3. :light: uit aan slaapwel
  4. koffie op ontbijtje op zonnetje op:rose: op de fiets verder hold your heads up!
  5. Agnieta & Co :heart:
  6. lady jane

    Jaarpact

    Dinah, Marc(?), An, Sammy en Gestopt: voor allemaal een vette slinger, verdiend! :light::light::light::light::light::light::light::light:
  7. goeie zonnige morgen frummers:rose:
  8. stilletjes naar binnen dan maar en voorbereiden op de herfst
  9. na een drukke en intense dag kom ik alleen even welterusten wensen:lips:
  10. was flauw Hots, I know. Ik ga uitloggen, heb een superdrukke dag. trer voorbereiding van een spinathon (voor elke 10 jaar één uur) mogen we straks vast 3 uur oefenen dan ff de sauna in voor het luie zweet nog; voetreflexmassage naar Waddinxveen om dochter te zien volleyen en als ik tijd heb nog even eten tussendoor want daarna start mijn werk. pffffff word al moe eer ik in beweging kom ik ben echt een avondmens geloof ik. nou hup hup tot ooit:rose:
  11. echt?
  12. pas ik toch mijn zijden broek alleen nog als ik m aansnoer met een ceintuur!
  13. goeiemorgen frummers. en ons Jenneke heeft een slinger verdiend! :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: wat voor mij al weer jaren "normaal" heet en erg goed bevalt is voor jou een nieuw avontuur meis. Die gelukkig ook goed bevalt.
  14. zag je m ook VM? prachtig he
  15. Skylge, het enige waddeneiland dat ik nog nooit bezocht heb
  16. nog helemaal onder de indruk van : In a better world. (Canvas) sloppel:lips:
  17. over en sluiten hier weer dagdag
  18. de helft gemist Albert dacht in de pauze "vers" sapje te pakken, aardbei/sinas en dat zit nu 10 m in de rondte in de keuken op mijn tui, in mijn haar totaal gegist en hoeveel % dat wil ik maar niet raden maar het stinkt nu alsof ik uit de kroeg kom:huh:
  19. dat wordt draaien!!!!!!!!!!1 maar eerst pauze
  20. nu zijn zus
  21. te weinig ervaring
  22. ja en dat bracht erg veel spanning bij Bibi haar gezicht toen er toch 2 draaiden was zoo blij en lekker bij Trijntje gelukkig
  23. ik draai
  24. wij leren het ook meteen he om jurylid te worden
  25. ik draai!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...