Alle activiteit
Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt
- Vandaag
-
Reacher reageerde op een bericht in een discussie:
Bij welke muziek hou jij het niet droog?
-
Kaatjemama reageerde op een bericht in een discussie:
Zaterdag 27 juni 2026
-
Reacher reageerde op een bericht in een discussie:
Zaterdag 27 juni 2026
-
Quinn reageerde op een bericht in een discussie:
Zaterdag 27 juni 2026
-
Nachtpact kaatje🌺 Quinn Jane Reach
-
Nachtpact kaatje🌺 Quinn Reach Leuke dingen Een ding genoemd worden door Q 😁 I love it! Vriendschap en verbondenheid maken me gelukkig.
-
Nachtpact kaatje🌺 Quinn Jane
-
Nachtpact kaatje🌺 Quinn Leuke dingen: c en Reach. If you don't mind that I'm calling you a ding.
-
Zaterdag 27 juni 2026
discussie antwoordde op een Yvonne van Kaatjemama in Ditjes, datjes & dagdraad
Nachtpact kaatje🌺 -
80
-
-
Zaterdag 27 juni 2026
discussie antwoordde op een Yvonne van Kaatjemama in Ditjes, datjes & dagdraad
Fijn @spiritlekker genieten @Mormelhoe gaat het ? -
Vannacht heerlijk geslapen met airco op de hotelkamer. Heerlijke bedden maar ik schijn best heel hard te snurken. Nu in monkeytown aan het smelten maar m'n jongste heeft het zo naar haar zin. Een vriendje gevonden om mee te spelen, maar wat een herrie hier. We gaan nog even zwemmen, daarna eten en vanavond weer naar huis. Heerlijk ondanks de hitte. Verstand op nul.
-
Dagpact Musashi kaatje 🌺 Spirit
-
Wil je op het dagpact? Mag ik je erbij zetten of..
-
spirit reageerde op een bericht in een discussie:
Zaterdag 27 juni 2026
-
spirit reageerde op een bericht in een discussie:
Zaterdag 27 juni 2026
-
spirit reageerde op een bericht in een discussie:
Zaterdag 27 juni 2026
-
spirit reageerde op een bericht in een discussie:
Zaterdag 27 juni 2026
-
spirit reageerde op een bericht in een discussie:
Zaterdag 27 juni 2026
-
spirit reageerde op een bericht in een discussie:
Zaterdag 27 juni 2026
-
Zaterdag 27 juni 2026
discussie antwoordde op een Yvonne van Kaatjemama in Ditjes, datjes & dagdraad
Dagpact Musashi kaatje 🌺 -
https://www.facebook.com/reel/1709215460224588
-
Dagpact Musashi
-
68
-
Goedemorgen. Ben weer gefaald in het niet drinken dus hoop dat iemand het dagpact opent. Gisterenavond een fles whisky gehaald en nog aan het drinken.
-
118
-
80,0
-
goedemorgen allemaal, niet zo best geslapen. Bijna 30 graden in de slaapkamer.. Vanochtend om 5 uur al de hond uitgelaten, want ze lag te hijgen (nodig ? en/of warm) Enfin, gedouched, gegeten en koffie nu Er staat een hele lijst boodschappen op het menu, maar zo geen zin 😥
-
66.7
-
Goedemorgen! Half zeven op Scheveningen en met buurvrouw de zee in geweest. Opgefrist aan de verdere dag beginnen. Als eerste achter de katten aan. Tijd voor vlooiendruppels!
-
Fonny wat een goed bericht zeg. daar krijg je weer een hoop positieve engergie van. Proficiat.
-
Goeiemorgen! We gaan om 9u het water in met de hondenclub. Eigenlijk baal ik nu alweer want 9u vind ik te laat, om 10u is het alweer dik 30 graden. Maar OK om de lieve vrede wil 🥱
-
Kaatjemama volgt nu Zaterdag 27 juni 2026
-
Zaterdag 27 juni 2026
discussie antwoordde op een Yvonne van Kaatjemama in Ditjes, datjes & dagdraad
Goedenmorgen even koffie het was heet op de slaapkamer zoals overal .zelf de ventilator aan laten staan niets voor mij zat niets anders op. Konijnen gaan gelukkig meer onderspannen en maken er al lekker een zootje van in huis 😂maar goed het is even beter zo. zo even met een oud-collega en haar zoontje naar de speeltuin in de ochtend en daarna een ijsje halen voor dat de echte hitte komt gezellig zin in. Lekker al kadootje voor kleine mannetje 😊 -
goeiemooiemorgen frummers beetje snotterig geworden van die ventilator ben ik bang. echt gezond is dit weer ook niet natuurlijk. gauw zorgen dat ik om 8u in de super sta want ik heb de boodschappen voor het inloophuis al een paar dagen uitgesteld, maar beloofd is beloofd.
