Spring naar bijdragen

Maja

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    2.115
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    11

Profile Information

  • Geslacht
    Vrouw

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Maja's Achievements

Ervaren Forummer

Ervaren Forummer (3/4)

  1. Goedemorgen! Eerst wandelen: dus sokken en wandelschoenen; daarna werken: gaatjesschoenen zonder sokken in bibberkoud gebouw ( en nog kouder in het depot) Dagpact Reacher Fonny Moeps Maja
  2. Maja

    Sobriety for Life - Dagboek

    Slaap lekker @Womanin jouw nieuwe huis. Een nieuwe weg ingeslagen, nu aarden en trots zijn op jezelf.
  3. Maja

    Dinsdag 25 juni 2024

    Goedemorgen @Okkieen @lady jane en wie volgt! Gisteren personeelsdag. Eindigden in een café/restaurant met zelftap en een kaart met dranktegoed. Samen met de enige mede nietdrinker de kaart kunnen inwisselen voor tegoed op eigen bankpas voor frisdrank. Prima. Maar waarom geen wand met zelftap fris? Ach, niet gedronken en fris op. Daar gaat het om. Kostte me geen moeite deze keer, al betrapte ik mijzelf op scannen wie is al vroeg in de middag aan de wijn/het bier bij het lopen langs de terrasjes. Jaloers en hunkerend. Heb het geregistreerd en gevoel laten uitdoven. Dagpact Okkie Maja
  4. Maja

    Woorddomino III

    Ervaren dat ik mij bij vlagen gelukkig voel en trots ben op waar ik sta en stond is een groot goed.
  5. En ik zodra ik thuis ben. Defecte trein op het spoor zorgt voor vertraging. Maar ach, reepje en water mee. Dus een bodempje wordt gelegd.
  6. Dagpact: Fonny Maja
  7. Goedemorgen allen! Wandel ze @Fonny! Heerlijk weer vandaag. Jij naar de markt vandaag @rapilos? dankjewel voor de koffie @Yvonne. Straks tijd voor cola light😀
  8. Donderdag 20 juni: antabus zit er weer in
  9. Ik mis ook @Oskaren @Jac. En waar is @Dune?
  10. Maja

    Ik ben

    @Quinnik ben er stil van, maar blij dat je er weer bent en van je laat horen. Rauwe tijden, hard werken. Houd je haaks, dat wens ik je toe.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...