Spring naar bijdragen

Maandag, 19 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

 

Een goede morgen allemaal.

Fleurtje, met al je gekkigheid hou je 't tóch maar mooi al vier weken vol, dat niet roken. Knap hoor, met zo'n katloos rookforum..
Maar je ziet, hier vliegt de chocoladetaart je om de oren, we kunnen het als alcoholist dus écht wel waarderen dat je gestopt bent
met roken en je hebt groot gelijk dat je 't híer komt vieren. Over het algemeen staan rokers als 'gezellig' te boek (tenminste vroeger, in
onze tijd..:P) en gestopte rokers als fanatieke chagrijnen.... Hier volop chocoladetaart en cola heulemaal alleen voor jou.
(O ja, nog wel even dit: je vertelde dat je niet helemaal op nul staat met alcohol, dus áls je al iets met wat alcohol zou willen
nuttigen om je vier weken te vieren doe dat dan even buiten in het fietsenhok of zo, bij de rokers....    )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartstikke goed Fleurtje. Ik ben zelf nu vanaf oktober gestopt. Voor de zoveelste keer, maar nooit zo zeker als nu. Nicotine is hell. Sigaretten zijn vreselijk. Geweldig dat je niet rookt. Het is een vreselijke verslaving om te temmen. Maar heerlijk als het lukt! :rose::heart::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

jowan

Lars

Rosa

Mazzelaartje

Reacher

Kohtje

 

Ooehhh.. dank Reacher.. nee, niet verslapen, wel bijna vergeten me aan het lijstje toe te voegen.
Tja, die bosbranden in Portugal hebben wel m'n aandacht natuurlijk. Maar wat ik zo zie zijn die branden noordelijker. Wij zitten
straks, als het goed is, pal boven Lissabon. Aan de kust.
't Is overal gortdroog en elk jaar zijn er ergens van die enorme bosbranden. Het dodental is nu alleen zo extreem hoog.
Afschuwelijk en voor mij moeilijk voorstelbaar hoe groots en snel zo'n brand is en gaat. Met exploderende eucalyptusbomen..???..

Jaren geleden werd er in Frankrijk opgeroepen uit te kijken naar een Nederlands paar in een rood lelijk eendje dat zeer waarschijnlijk
een grote bosbrand had veroorzaakt. Godzijdank reden wij toen in een wit lelijk eendje....
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kohtje:

Jaren geleden werd er in Frankrijk opgeroepen uit te kijken naar een Nederlands paar in een rood lelijk eendje dat zeer waarschijnlijk
een grote bosbrand had veroorzaakt. Godzijdank reden wij toen in een wit lelijk eendje....
 

:D Geweldig! Zijn jullie nog extra jullie eendje gaan wassen om het wit goed uit te laten komen? :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen. Hier alles goed?

Een paar dagen  geen pc. gehad. Nu heb ik hem terug en ben e50,-- lichter en kan alleen op internet maar niet in m'n outlook.

Nou ik ben moe, ga plat en heb niet gedronken:D

Morgen de uitslag van het Neuro psych. onderzoek. Best erg spannend. Als het positief is geef ik mezelf een mooi :present: en een bos:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kohtje:

(O ja, nog wel even dit: je vertelde dat je niet helemaal op nul staat met alcohol, dus áls je al iets met wat alcohol zou willenn nuttigen om je vier weken te vieren doe dat dan even buiten in het fietsenhok of zo, bij de rokers....    )

Waarom zou ik iets gaan drinken in t bijzijn van rokers, als roken een verleiding is? Dat zou t zelfde zijn als bij drinkers gaan roken, moest ik alcohol niet kunnen weerstaan.

Ik zie drank niet als een beloning. Taart daarintegen wel. Maar moest ik beide willen zou ik niet in t fietsenhok staan. Maar netjes hier. Geheelonthouder of niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei fleurtje:

Waarom zou ik iets gaan drinken in t bijzijn van rokers, als roken een verleiding is? Dat zou t zelfde zijn als bij drinkers gaan roken, moest ik alcohol niet kunnen weerstaan.

Ik zie drank niet als een beloning. Taart daarintegen wel. Maar moest ik beide willen zou ik niet in t fietsenhok staan. Maar netjes hier. Geheelonthouder of niet

Goed zo, fleurtje. Lekker jezelf blijven, je bent er netjes genoeg voor.. en nogmaals: er zijn van die momenten dat ik wel fleurtje zou willen zijn. Maar niet altijd, hoor.^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, terug van het koor. Was knotsgezellijg, en prettige afleiding. En gelukkig ook tot t eind volgehouden. Vanavond aa groep, snelweg weer open , dus ik kan er als normaal wer met een 35 minuten zijn. 

Dus deze middag hou ik me effe koest. Ik houd op dit moment ook meer rust, omdat dat domweg nodig is. DuS puzzeltje en beetje "horizontaal" lezen .:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een saai rokendebaas forum als reden om (nog) te roken is een smoes.
Is roken om andere rokers niet of minder te ruiken een smoes of zelfverdediging?..

Fruitvliegjes boven onze 'groene container' die in de garage staat ben ik eens te lijf gegaan met een gasbrander...
Eens maar nooit weer. Gats.. ik voelde me of ik in zo'n Vietnam-oorlogsfilm meedeed. Allemaal van die
lijkjes (of wat er van over was) die met een rookspoortje achter zich naar beneden stortten... bwuuuhhhh!!
Dan toch maar liever van die lieve onschuldige schattige kleine fruitvliegjes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...