jowan Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 (bewerkt) Goeiemorgen. Hier nog wel op bed, maar ik meld me vast voor het dagpact. Ik ga voor elke droge dag een ketting rijgen. Per dag een kraal. Leuk creawerkje van maken. Start ik vandaag mee. Straks eerst zkh bellen. Helaas ben ik gister niet gebeld. Vanmiddag d adg v d brijder. 13 juni 2017 bewerkt door Mazzelaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Goedemorgen frummers. Wolken, maar droog en de wind lijkt ook te zijn gaan liggen. We gaan er een mooie dag van maken.. Jammer dat je niet gebeld bent Mazzel, dus inderdaad zelf maar even bellen dan. En dat gaat vast een mooi ketting worden!!!! Wat ben je trouwens aan het haken, ben ik best benieuwd naar... Hm, vergeet ik bijna de koffie en thee nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Als je nou dat "dagpact-lijstje" kopieert en in een nieuw bericht plakt en je naam er onder aan toe vopegt, krijgt je aanmelding ook vorm. Zo dus: Dagpact: jowan Mazzelaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Oke . Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Goedemorgen En Goedendag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Goeiesmorgen -.-.' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 jullie ook een goedemorgen Fleur en Vasja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 (bewerkt) Dankjewel voor de koffie @Yvonne had het nodig! Wat ga jij doen vandaag? ^^ 13 juni 2017 bewerkt door Vasja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Goedemorgen. Dagpact: jowan Mazzelaartje Lars jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Goedemorgen. Beredrukke dag voor de boeg. Zorgen voor goede rustmomenten tussendoor. Tot vanavond! Lars en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Goedemorgen hier ook! Doei dus weer! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Ook goedemorgen Lars, Lika en vol. Vasja, ik heb onverwacht een dagje helemaal vrij. Ik ga lekker in de tuin werken denk ik, wat nieuwe gezonde recepten prutselen, haken en lezen. Oh ja, en lekker met de hond naar het bos. En de vriezer ontdooien, is heeeeel hard nodig. Kortom, ik ga lekker genieten.... Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Lekker! fijne dag toegewenst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Een goede morgen. Dagpact: jowan Mazzelaartje Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 4 minuten geleden zei Yvonne: Ik ga lekker in de tuin werken denk ik, wat nieuwe gezonde recepten prutselen, haken en lezen. Oh ja, en lekker met de hond naar het bos. En de vriezer ontdooien, is heeeeel hard nodig. Dagje helemaal vrij noemt ze dat... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Hihi Kohtje, maar hoe ik het ook wend of keer: het blijft een dagje vrij. Dat zo'n dagje toch weer helemaal vol loopt.... en het zijn eigenlijk allemaal wel leuke dingen. Zelfs die vriezer... achteraf dan als hij zonder een spatje ijsaangroei er weer bij staat... Ik blijf het alleen zo jammer vinden dat er maar 24 uren in een dag gaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Vrije dagen zijn altijd te kort! Ik ga ook graag in de tuin werken als ik vrij ben ik heb er vaak anders ook helemaal geen tijd voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Maar weinig mensen kunnen echt goed alleen met zichzelf zitten. Ik hoor zo vaak om me heen dat "bidden en meditatie" zo moeizaam verlopen. Thuis komen, gelijk TV (vroeger radio) aan, scherm aan, dingen doen, alles als het maar niet stilzitten en jezelf opmerken is. Van de andere kant ken ik zelf ook gebrek aan " begin" : het niet op gang kunnen komen en daar telkens iets nieuws voor te moeten verzinnen. Vreemde wezens, mensen. Zeker als ze ook zo'n eigenaardigheid als verslaving hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Eigennaardig niet echt. Verslaving in welke vorm dan ook is toch menseigen en verbonden met de mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Je moet eens kijken wat de bosjes mensen doen om honing te vinden hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Goedemorgen, verslapen hier, moet zo snel weg, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Zo , vanochtend waar mogelijk rustig aan. Ik wil zeker de brijdergroep doen en de conditie is domweg niet goed. Dus rustige start en om 9 uur zkh bellen. En Yvonne ik haak de scheepjescal 2017( haakwerk en borduren aan sjaal) en nu een zomertruitje van verloopgaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Goeie morgen mensen. Vandaag 20 gr. hé? Dat gaat. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 prima temperatuurtje inderdaad Bol. Leuk Mazzelaar, ik ben bezig met de cal van 2016, zo leuk om te doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden