Spring naar bijdragen

Zondag 11 juni 2017

Aanbevolen berichten

@Bob en @Mazzelaartje: op zich een goed idee, maar ik woon op 7 hoog en een aantal boompjes is manshoog, dus ja, hoe vervoer je die? Alles moet door mijn woning, in de lift en dan .... tja een oedelbak?

Ik heb geen idee hoe lang het gaat duren. We hebben geen informatie gekregen wanneer ze gaan beginnen of in welk deel. Als ze aan de andere kant beginnen, kan het nog weken duren. Aan de andere kanT: bij ons hangen nu de informatieplakkaten. Ik heb gemaild, maar geen reactie gekregen.

Ik hoop maar dat ze niet voor en achter tegelijk beginnen. Als ze dat niet doen, kan ik/moet ik de bakken maar proberen heen en weer te verplaatsen. Hulp vragen dus! :blush: Ben ik níet zo goed in.

Én dan is er nog een lever die op antwoord van chirurg nr. 2 wacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeilijk voor haar, met name de ochtenden.
Later op de dag wordt het beter en gisteravond en de avond daarvoor hebben we zelfs een film gekeken.

Angst regeert nog wel, vooral voor huishoudelijke dingen, dat heeft zich op de 1 of andere manier negatief in haar brein genesteld.
Net bijvoorbeeld, even een paar tegeltjes achter aanrecht schoonmaken en dit geeft acuut kramp en vreemde gewaarwordingen in de armen.
Ze vindt het moeilijk te begrijpen en daardoor te aanvaarden.
Tis duidelijk dat het in het bolletje zit, ze denkt dat ze niet eens kan wandelen, maar ze dwingt zich toch en merkt dan dat het best wel gaat.

Het lijkt of nu sinds een jaar of 7 de hitte door de overgang het lichaam eindelijk verlaat, nu nog minder bang worden voor de warmte buiten, want die kwam de afgelopen jaren dubbel zo hard aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik net terug van  een NA bijeenkomst. Daar waren drie mensen die hun "mijlpaal" haalden: anderhalf jaar, twee jaar en drie jaar.
Het kan dus, er is een eenvoudige methode die je succesvol kan helpen van het spul af te blijven. En daarnaast een veel beter leven te krijgen.
Ik ben blij met de groepen, ik voel me er helemaal thuis. Eén grote warme familie!

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei jowan:

Het kan dus, er is een eenvoudige methode die je succesvol kan helpen van het spul af te blijven. En daarnaast een veel beter leven te krijgen.

Ja, het ni kopen of aannemen en in t slechtste geval maar met een scheef oog naar kijken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Yvonne:

Fleurtje, bij nader inzien denk ik dat je op de Bus stond te wachten? Kan me helemaal geen Zus van je herinneren, hahahahhaa.... 

Nee hoor, ik was aan t wachten op de zus :D.  Ik heb één oudere zus en nog een 10 jaar jongere broer. Mijn andere broer was de oudste.

Waarvan ik van allemaal uiteraard de braafste :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...