Spring naar bijdragen

Donderdag, 8 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Weeral mindere nacht achter de rug. Net als gisteren moest ik wel zeker vier keer gaan plassen. Verschrikkelijk! En ik drink heus niet overdreven gedurende de dag.

jowan ik begrijp je sneer niet echt, gisteren in je antwoord op smaragd. 

Geen regen hier. Zal maar eens in de douche springen.

Heb een fijne dag :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,.

Etty, ik 'doe' sinds een tijdje koolydraatbeperkt. Geip op koolhydraten. Ben ik, ooit 25 kilo mee kwijtgeraakt. Toen gestopt.

 Nu weer 5 eraf. Geen energiedips meer. Klopt. Geen gevoel van ik MOET wat eten. Geen honger. Ben beniwud naar je ervaringen verder. tja die droom...:heart:

Suikertje, hoop dat iets vertelt hier straks. Alleen als je wilt. :heart:

Fleurtje::lips::lips::lips::lips: voor elk plasje één. Maar het kan inderdaad gewenning zijn. Mijn man moest ooit zijn blaas trainen.

tot later.

 

 

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zo verdrietig. Het lukt me maar niet om na het werk thuis te komen en me te zetten tot sporten, lezen, niets doen of iets anders maar wel drinken.

Ik voel me zo alleen. Dit katterige gevoel in de ochtend en gedurende dag is zo wat ik niet wil. Waarom lukt het me niet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roodborstje voor jou  verdriet10.gifEenzaamheid is denk ik een van de ergste gevoelens die ik ken. Eenzaamheid maakt ziek. Eenzaamheid is verschrikkelijk. En je kan er zo weinig aan doen, maar weet dat er heel veel mensen zijn die dit gevoel kennen je staat niet alleen. Heb je helemaal niemand waar je even naar toe kunt gaan of bellen?

Vandaag ga ik een dagje weg met Jan. Misschien naar de dierentuin of zo. Ben benieuwd en laat me verrassen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Draadje is je eigen gedeelte hier op het forum waar je je kunt voorstellen. Niet iedereen heeft dat hoor.. maar ik weet je achtergrond niet precies meer. Dan zou ik wat meer over je kunnen lezen. Durf je naar de huisarts?

Bolletje, wat leuk. Veel plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen roodborstje. Als drinken een groot probleem voor je is waar je zo alleen niet uit komt is het tóch verstandig
om hulp te zoeken. Dat je dat niet durft is heel begrijpelijk, maar je kunt, om te beginnen, eens op zoek gaan naar een zelfhulpgroep
voor verslaafden. Je bent echt de enige niet die een drempel over moet, geloof me maar. Iedereen die zo'n zelfhulpgroep bezoekt
heeft dat de eerste keer eng gevonden.
Er zijn veel verschillende zelfhulpgroepen en op internet kun je daar het één en ander over vinden.
Heel bekende groepen zijn die van AA (en NA) maar er zijn er nog veel meer. Hier op het forum zijn mensen die
allerlei zelfhulpgroepen bezoeken en die kunnen je misschien verder de weg wijzen.

voor AA: http://www.aa-nederland.nl/informatie-over-aa/adressen-aa-groepen/

voor NA: https://na-holland.nl/#/meetings

voor Intact zie: https://intactherstelzelfhulp.nl/

 

Voor wat betreft thuiskomen en gaan sporten en zo is het misschien te overwegen om iets te zoeken wat je in groepsverband kunt gaan doen.
Dus niet in je uppie je in het zweet werken in een sportschool, maar met een groep. Hardlopen, wielrennen, weet ik wat... maar zoek mensen op
om dingen gezamenlijk te doen.
Dingen in een groep doen staat niet gelijk aan 'alleen voelen' oplossen maar werkt daar wel aan mee door het ontwikkelen van een
gevoel van verbondenheid.

Ik wens je de energie en de moed om een positieve draai aan je leven te geven.

 

 

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers.
De storm is eindelijk voorbij, wat rest zijn wat rustige zomerse regendroppels. 
Gelukkig heb ik niets op het programma staan vanmorgen, want heb een gat in de dag geslapen... 
Inmiddels wel koffie en thee klaar, kom maar op met 8 juni, ik ben er klaar voor. 
post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies Koh. of vrijwilligerswerk doen. Roodb. ik heb bijna 15 jaar bij de dierenamb. gewerkt. Samen met anderen werk je voor één ding, het welzijn van dieren.

Ook is er een site waar je je op kan geven om hulp te vragen of te geven. www.hulpvoorelkaar.nl Zo ben ik aan een hele goeie vriend gekomen die mij overal in helpt. En nu heb ik, omdat ik vorig jaar een herseninfarct heb gehad, iemand leren kennen die een groot gedeelte van haar hersenen mist door kanker.

Met haar kan ik veel gevoelens delen en dat is zo fijn.

Hé Von.  KOFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MET GEBAK. Deze is lekkerTaart Plaatjes

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihi, heerlijk Bol, maar er moeten nu echt een paar kilootjes af bij me, dus jij mag de taart.... .
Roodborstje, wat moeilijk voor je, maar je krijgt hier al een hele hoop goede tips... 
En schrijf het van je af, niet alleen de ochtend 'erna' .. .maar vooral als je trek hebt als je thuis komt. 
Meld je hier dan en schrijf..... schrijf.... schrijf..... 
Zet een pot lekkere thee, dat is weinig werk, neem er wat lekkers bij en schrijf.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zo weg mensen.

O ja Nijvzen welkom. Ik hoop dat je er veel aan zal hebben.:present: Zo een welkoms cadeautje voor je.

Roodborstje maak je borstje maar nat en denk "Ik ga het maken ondanks ik vaak val. Hebben we bijna allemaal gedaan. Vallen mag, daar zijn we mensen voor, als je maar altijd weer opstaat.

Mensen tot later.:)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...