Spring naar bijdragen

Dinsdag, 6 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Dank Jannigje. Ik ervaar - hoe gek dat ook klinkt- de diepe liefde die ik voor mijn vriendin voel dan wel als een cadeau. Dat bestaat naast elkaar.

Asterix, ik ben zo benieuwd hoe je weekend is verlopen. Misschien heb ik het gemist hoor... was heel druk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Lika, wat ontzettend naar! :rose:

Net fanatiek mijn onrust voor een deel weg gesport in de sportschool. Want er gebeurt nogal wat, als ik niet drink op de momenten dat ik wil drinken. Als deelantwoord op Soothe's vraag. Ik ga daarmee verder op mijn eigen draad. Maar nu even rust. Verdiend, vind ik eens echt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt voor mij niet raar Lika, je wordt je er nu extra van bewust door de moeilijke en verdrietige omstandigheden denk ik. Het is er allebei, tegelijkertijd, ik herken het wel. Pijn, schrik en verdriet en ook liefde. Mooi cadeau  overigens 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn er wel meer die t hebben gezien @Bor Interessant dat je dat zo grappig vindt.

Het is niet omdat je op t einde van je zin een vraagteken plaats, dat we plots van een serieuze en oprechte interesse kunnen spreken. Door de opzet van je vragen voelden deze voor mij vooral oordelend aan. Dus ik zou zelf ook geen moeite hebben gestoken in deze te beantwoordden.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...