Quinn Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Grinnikt @Bor vervelend hè, antiroken fanaten? Vandaag een dag vol therapie en kennismakingen en weet ik het wat. Geen seconde tijd om aan drinken te denken te drinken. Het valt wel, maar niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Aaaarghh, roken is vies en drinken ook. Maar ik zou nu een moord doen voor allebei. Voel me al dagen down en vind er even niets aan. Hoop dat het even is. Zal het allebei niet doen en me keurig gedragen. Onder protest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 knuffels voor Lika vond ik niet voor Kika des te meer, dus daar mogen we er wel een van lenen Lika en Tony reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Spirit,heb je nog contact opgenomen met je woningbouw,en je zorgverzekering? Echt gaan regelen,laat geen schulden opstapelen want op een gegeven moment kom je er niet meer uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Ik heb me vanmorgen niet aangemeld, maar wil me alsnog droog afmelden. Fijne droge avond/nacht aan een ieder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden