Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 april 2017

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen!

Vandaag weer 2 keer bij mijn vrouw op visite, ik weet nog steeds niet of dit de juiste plek voor haar is.
Eigenlijk is er ook geen echte behandeling, de dokter komt 1 keer per week, samen met een psychiater.

Ze heeft al 8 dagen niet kunnen poepen, maar dat vinden ze daar geen ramp hoor, eet u maar pruimen en beweeg maar iets meer,
dan komt het allemaal wel goed.
De dokter vindt dat ze maar een uur op de wc moet gaan zitten, met een boek ofzo, heeft ze dat nog netjes gedaan ook....zonder effect.

Onderbezetting is ook hier aan de orde, druk je op de rode alarmknop, reken dan maar op een half uur voordat er iemand komt.

Ik zit er zo mee in mijn hoofd om uit te fiegelieren wat goed voor haar is, dat ik vannacht in mijn droom een fles Wodka heb leeggedronken.

Ik moet het loslaten, maar toch wil ik de controle houden.

Ze moeten lief voor haar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen.

Spud heeft verstand van katten, misschien leest ze hier nog. Al een tijdje gemist, Spud, waar ben je?

Koh, fijne dagen!

Hier maar eens naar de universiteit zo, gespreksvaardigheden oefenen. En verder gaat alles goed! Fijne dag !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Asterix, wat een toestand toch! Ik hoop toch zo dat ze daar uiteindelijk hulp gaat ervaren!

Gelukkig dat die fles wodka in je dromen was, anders had je nu een giga kater gehad. Daar zou je niks mee opgeschoten zijn, integendeel.

Moeilijk hoor allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Sterkte Asterix, je maakt zware tijden mee
En van niet kunnen poepen, kan je je behoorlijk beroerd gaan voelen
Er zijn speciale zakjes met poeder, die dat op kunnen lossen
Bevreemd me een beetje, dat ze dat niet krijgt daar.

Boodschappen zijn al binnen
Helaas op de fiets gegaan, want auto gisteren in een onmogelijke hoek geparkeerd
Parkeerplaats stampvol, en toen had iemand er gisteren ook nog een auto vlak achter gezet, daar waar het helemaal niet mag
Wist al, hier kom ik nooit uit
Een goede rijder waarschijnlijk wel, maar ja, dat ben ik nu eenmaal (nog) niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die zakjes met poeppoeder ken ik ja, maar niks, ze krijgt gewoon niks.
ik heb al Microlax gekocht, kleine klysmaatjes, als er vanmiddag nog niks is gebeurd, dan ga ik zelf
deze splinter wel even verwijderen.

Is het nu overal ruk in de zorg of zie ik dat nu verkeerd?

De bezorgde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat raar Asterix, dat ze niks krijgt
Misschien is het beleid, nu weer dat het op de natuurlijke manier moet komen of zo
Het beleid veranderd nog al eens he
Maar 8 dagen is eigenlijk wel erg lang in mijn ogen
Kan je het zelf niet aankaarten bij de verzorging ?
Op je strepen staan en je bezorgdheid uiten wil dan nog wel eens helpen he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik juist al laten blijken, tijdens een persoonlijk gesprek tussen haar en de 'dokter' vroeg de 'dokter' of ik het wel eens
was met het reilen en zeilen daar, dus dat liet ik waarschijnlijk al doorschemeren.

Misschien is het het beleid, zowel herr Doktor als de shrink gaven hetzelfde advies, eet maar pruimen, nou, dat doet ze
al, maar dat helpt ook niets.

Het lijkt wel of ik overal op mijn strepen moet staan, behalve bij de tandarts, dat gaat wel goed. :)

bewerkt door Asterix
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel rozijnen in mijn pinda's, moet ik die ook eerst weken, hahaha.

Zouden ze minder goed werken als je de pruimen zo op eet?
Droog, zeg maar.

Ik ben niet de enige domme in Nederland: https://www.startpagina.nl/v/eten-drinken/voeding/vraag/409406/kwaad-10-gedroogde-pruimen-dag

bewerkt door Asterix
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Last but nog least … gedroogde pruimen

Gedroogd fruit is zo mogelijk nog gezonder dan vers fruit. Het vocht is verwijderd waardoor de vezels, vitamines en mineralen worden geconcentreerd. Het meest gezonde deel van (in dit geval) de pruimen blijft over. Doordat gedroogde pruimen veel vezels bevatten zijn ze heel goed voor de darmwerking. Met name mensen die last hebben van ‘luie darmen’ kunnen hier hun voordeel mee doen.

Oooh, kan dus toch zo gegeten worden. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...